Εμφάνιση απλής εγγραφής

Tertiary tourism education in Greece: Study on the required graduates' skills.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣακελλάρη, Κρυστάλληel
dc.creatorSakellari, Krystallien
dc.date.accessioned2018-06-28T13:37:24Z
dc.date.available2018-06-28T13:37:24Z
dc.date.issued2018-06-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8790
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει στόχο να παρουσιάσει τις απαιτούμενες δεξιότητες , με έμφαση στις δεξιότητες διεθνοποίησης και εξωστρέφειας, που πρέπει να κατέχουν οι απόφοιτοι των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών προγραμμάτων στην Ελλάδα, σύμφωνα με τις απόψεις των φοιτητών, των ακαδημαϊκών, και των εκπροσώπων του τουριστικού κλάδου. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά πάνω στο αντικείμενο του τουρισμού. Αναλύεται, δηλαδή, σα γενική έννοια το τι είναι τουρισμός, ενώ γίνεται και μια ιστορική αναδρομή του τουρισμού, καταλήγοντας στο σήμερα. Επίσης, αποτυπώνεται η ανάπτυξη του τουρισμού και της φιλοξενίας στην Ελλάδα, καθώς και η συμβολή του στην εθνική οικονομία της χώρας. Στο δεύτερο κεφάλαιο διερευνώνται ο ρόλος της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης αλλά και η διάκριση ανάμεσα στην εκπαίδευση και την κατάρτιση. Στη συνέχεια αποτυπώνεται η δομή της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ανά βαθμίδα (Δευτεροβάθμια, Μεταδευτεροβάθμια), ενώ πιο εκτενής ανάλυση πραγματοποιείται στην Ανώτερη και Ανώτατη εκπαίδευση όσο αναφορά τις Σχολές και τα Τμήματα που προσφέρουν προγράμματα σπουδών στη διοίκηση Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Επιχειρήσεων. Προχωρώντας στο επόμενο κεφάλαιο, παρουσιάζονται γενικά ο ρόλος της τουριστικής εκπαίδευσης και οι προβληματισμοί που υπάρχουν γύρω από αυτόν. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται οι πολιτικές για την τουριστική εκπαίδευση, η αναγκαιότητα των τουριστικών σπουδών, ο προσανατολισμός τους, η ποιότητά τους, η κατοχύρωση των τίτλων σπουδών, καθώς και η αξιολόγηση της τουριστικής εκπαίδευσης- κατάρτισης. Στο επόμενο κεφάλαιο γίνεται αναφορά σε προηγούμενες έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί πάνω στον τουριστικό κλάδο, σε σχέση πάντα με τις δεξιότητες και τα προσόντα αποφοίτων. Στη συνέχεια ακολουθεί το σημαντικότερο κομμάτι αυτής της εργασίας: η έρευνα. Παρουσιάζεται η μεθοδολογία διεξαγωγής της έρευνας και καταγράφεται η διαδικασία μέσα από την οποία διερευνάται η σπουδαιότητα των δεξιοτήτων διεθνοποίησης και εξωστρέφειας για τους εργαζόμενους στον τουριστικό κλάδο, σύμφωνα με τις απόψεις των στελεχών των τουριστικών επιχειρήσεων αλλά και των ακαδημαϊκών και των φοιτητών των τμημάτων που προσφέρουν σπουδές στον τουρισμό. Τέλος, τα αποτελέσματα που προέκυψαν συλλέχθηκαν, αποκωδικοποιήθηκαν, και αναλύθηκαν, έτσι ώστε να προκύψουν συστηματοποιημένα αποτελέσματα σχετικά με τις απόψεις των συμμετεχόντων για τη σπουδαιότητα των δεξιοτήτων διεθνοποίησης των εργαζομένων στον τουρισμό.el
dc.description.abstractThe current thesis aims to present the skills required for graduates of tertiary education programs in Greece, focusing mainly in the internationallization skills, according to the views of students, academics and representatives of the tourism industry. This research work was carried out under the undergraduate program of the Business Administration department of the Technological Educational Institute of Crete. Initially, the study makes a short introduction into the tourism subject. The general concept of tourism is presented, along with the developments of this area up to day. It also reflects the development of tourism and hospitality in Greece, as well as its contribution to the national economy of our country. The second chapter explores the role of tourism education and training and discusses the distinction between education and training. The structure of tourism education and training at the postgraduate level (secondary, post-secondary) and the more extensive analysis is carried out in higher education, as far as the departments offering courses in the management of hotel and tourist enterprises are concerned. Moving on to the next chapter, the role of tourism education and the existing concerns regarding its structure in Greece are presented. More specifically the policies for tourism education and the necessity of tourism studies are being discussed, along with the orientation of tourism studies, the validation of qualifications, the evaluation of the tourist education training and the quality of tourism studies in the country. In the next chapter, a literature review is conducted regarding previous studies carried out in the tourism industry, in relation to the necessary skills and qualifications for tourism and hospitality graduates. The second part ot the thesis presented the survey that took place, starting with the chapter of the methodology, where the methodological process is described, including the aim of the study, sample selection, conduction of the interviews and study limitations. Finally, the results are being analyzed in order to understand the importance of international skills for graduates, academics and executives of tourism businesses.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤριτοβάθμια τουριστική εκπαίδευση στην Ελλάδα: οι απαιτούμενες δεξιότητες των αποφοίτων σύμφωνα με τις απόψεις των φοιτητών των ακαδημαϊκών και των εκπροσώπων του τουριστικού κλάδου.el
dc.titleTertiary tourism education in Greece: Study on the required graduates' skills.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣακελλάρη, Κρυστάλληel
heal.creatorNameSakellari, Krystallien
heal.publicationDate2018-06-28
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8790
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει στόχο να παρουσιάσει τις απαιτούμενες δεξιότητες , με έμφαση στις δεξιότητες διεθνοποίησης και εξωστρέφειας, που πρέπει να κατέχουν οι απόφοιτοι των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών προγραμμάτων στην Ελλάδα, σύμφωνα με τις απόψεις των φοιτητών, των ακαδημαϊκών, και των εκπροσώπων του τουριστικού κλάδου. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά πάνω στο αντικείμενο του τουρισμού. Αναλύεται, δηλαδή, σα γενική έννοια το τι είναι τουρισμός, ενώ γίνεται και μια ιστορική αναδρομή του τουρισμού, καταλήγοντας στο σήμερα. Επίσης, αποτυπώνεται η ανάπτυξη του τουρισμού και της φιλοξενίας στην Ελλάδα, καθώς και η συμβολή του στην εθνική οικονομία της χώρας. Στο δεύτερο κεφάλαιο διερευνώνται ο ρόλος της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης αλλά και η διάκριση ανάμεσα στην εκπαίδευση και την κατάρτιση. Στη συνέχεια αποτυπώνεται η δομή της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ανά βαθμίδα (Δευτεροβάθμια, Μεταδευτεροβάθμια), ενώ πιο εκτενής ανάλυση πραγματοποιείται στην Ανώτερη και Ανώτατη εκπαίδευση όσο αναφορά τις Σχολές και τα Τμήματα που προσφέρουν προγράμματα σπουδών στη διοίκηση Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Επιχειρήσεων. Προχωρώντας στο επόμενο κεφάλαιο, παρουσιάζονται γενικά ο ρόλος της τουριστικής εκπαίδευσης και οι προβληματισμοί που υπάρχουν γύρω από αυτόν. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται οι πολιτικές για την τουριστική εκπαίδευση, η αναγκαιότητα των τουριστικών σπουδών, ο προσανατολισμός τους, η ποιότητά τους, η κατοχύρωση των τίτλων σπουδών, καθώς και η αξιολόγηση της τουριστικής εκπαίδευσης- κατάρτισης. Στο επόμενο κεφάλαιο γίνεται αναφορά σε προηγούμενες έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί πάνω στον τουριστικό κλάδο, σε σχέση πάντα με τις δεξιότητες και τα προσόντα αποφοίτων. Στη συνέχεια ακολουθεί το σημαντικότερο κομμάτι αυτής της εργασίας: η έρευνα. Παρουσιάζεται η μεθοδολογία διεξαγωγής της έρευνας και καταγράφεται η διαδικασία μέσα από την οποία διερευνάται η σπουδαιότητα των δεξιοτήτων διεθνοποίησης και εξωστρέφειας για τους εργαζόμενους στον τουριστικό κλάδο, σύμφωνα με τις απόψεις των στελεχών των τουριστικών επιχειρήσεων αλλά και των ακαδημαϊκών και των φοιτητών των τμημάτων που προσφέρουν σπουδές στον τουρισμό. Τέλος, τα αποτελέσματα που προέκυψαν συλλέχθηκαν, αποκωδικοποιήθηκαν, και αναλύθηκαν, έτσι ώστε να προκύψουν συστηματοποιημένα αποτελέσματα σχετικά με τις απόψεις των συμμετεχόντων για τη σπουδαιότητα των δεξιοτήτων διεθνοποίησης των εργαζομένων στον τουρισμό.el
heal.abstractThe current thesis aims to present the skills required for graduates of tertiary education programs in Greece, focusing mainly in the internationallization skills, according to the views of students, academics and representatives of the tourism industry. This research work was carried out under the undergraduate program of the Business Administration department of the Technological Educational Institute of Crete. Initially, the study makes a short introduction into the tourism subject. The general concept of tourism is presented, along with the developments of this area up to day. It also reflects the development of tourism and hospitality in Greece, as well as its contribution to the national economy of our country. The second chapter explores the role of tourism education and training and discusses the distinction between education and training. The structure of tourism education and training at the postgraduate level (secondary, post-secondary) and the more extensive analysis is carried out in higher education, as far as the departments offering courses in the management of hotel and tourist enterprises are concerned. Moving on to the next chapter, the role of tourism education and the existing concerns regarding its structure in Greece are presented. More specifically the policies for tourism education and the necessity of tourism studies are being discussed, along with the orientation of tourism studies, the validation of qualifications, the evaluation of the tourist education training and the quality of tourism studies in the country. In the next chapter, a literature review is conducted regarding previous studies carried out in the tourism industry, in relation to the necessary skills and qualifications for tourism and hospitality graduates. The second part ot the thesis presented the survey that took place, starting with the chapter of the methodology, where the methodological process is described, including the aim of the study, sample selection, conduction of the interviews and study limitations. Finally, the results are being analyzed in order to understand the importance of international skills for graduates, academics and executives of tourism businesses.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤριτοβάθμια τουριστική εκπαίδευση στην Ελλάδα: οι απαιτούμενες δεξιότητες των αποφοίτων σύμφωνα με τις απόψεις των φοιτητών των ακαδημαϊκών και των εκπροσώπων του τουριστικού κλάδου.el
heal.titleTertiary tourism education in Greece: Study on the required graduates' skills.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordεκπαίδευση, τουρισμός, απόφοιτος, δεξιότητεςel
heal.keywordeducation, tourism, graduate, skillsen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΔήμου, Ειρήνηel
heal.advisorNameDimou, Eirinien
heal.advisorID.emailirdimou@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States