Εμφάνιση απλής εγγραφής

Electronic transactions and safety: the case of consumers in city of Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧατζάκη, Δέσποιναel
dc.creatorChatzaki, Despoinaen
dc.date.accessioned2018-07-02T09:33:47Z
dc.date.available2018-07-02T09:33:47Z
dc.date.issued2018-07-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8795
dc.description.abstractΈνας συχνά αναφερόμενος λόγος για τους καταναλωτές που δεν αγοράζουν από το Διαδίκτυο, είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης. Η έλλειψη φυσικών ενδείξεων και η αλληλεπίδραση στο διαδικτυακό περιβάλλον καθιστά πιο δύσκολη την εδραίωση της εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές. Έτσι, είναι σημαντικό για τις εταιρείες να μάθουν πώς να κάνουν διαχείριση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αν και η οικοδόμηση εμπιστοσύνης των καταναλωτών στο διαδίκτυο αποτελεί πρόκληση για τους πωλητές στο διαδίκτυο. Ο στόχος με αυτή τη διατριβή ήταν να γίνει καλύτερη κατανόηση στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Θέλαμε να βρούμε σημαντικούς παράγοντες που συμβάλλουν στην εδραίωση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αυτοί οι παράγοντες μας οδήγησαν εμπειρική έρευνα, στην οποία ο σκοπός μας ήταν να ερευνήσουμε πώς οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται τη σημασία ορισμένων επιλεγμένων παραγόντων, για να αισθανθούν την εμπιστοσύνη τους στις αγορές online. Επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε μια έρευνα ως ερευνητική στρατηγική μας και τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω ερωτηματολογίου. Διαπιστώσαμε ότι υπάρχουν πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν στην εδραίωση της εμπιστοσύνης, που είναι σχετικά με τους καταναλωτές κατά την αγορά μέσω διαδικτύου. Η ασφάλεια και η ιδιωτικότητα είναι παράγοντες που έχουν μεγάλη σημασία για τους καταναλωτές να αισθάνονται την εμπιστοσύνη τους σε αγορές online. Οι επιχειρήσεις δεν είναι σε θέση να ελέγξουν άμεσα την εμπιστοσύνη. Μπορούν απλά να οικοδομήσουν περιβάλλοντα που ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να αισθάνονται εμπιστοσύνη Μια αγορά μπορεί να είναι αξιόπιστη, αλλά οι συμμετέχοντες πρέπει να αισθάνονται ότι η εμπιστοσύνη πριν από την αγορά είναι αξιόπιστη.el
dc.description.abstractA frequently cited reason for consumers who do not buy from the Internet is the lack of confidence. Lack of physical evidence and interaction in the online environment makes it more difficult to establish trust with consumers. Thus, it is important for companies to learn how to manage consumer confidence in e-commerce. Although building consumer confidence online is a challenge for online vendors. The aim with this dissertation was to gain a better understanding of consumer confidence in e-commerce. We wanted to find important factors contributing to the consolidation of consumer confidence in e-commerce. These factors led us to empirical research in which our purpose was to investigate how consumers perceive the importance of some of the chosen actors to feel their confidence in online markets. We chose to use research as our research strategy and primary data was collected through a questionnaire. We have found that there are many factors that help build confidence that is relevant to consumers when shopping online. Security and privacy are factors that are important for consumers to feel confident in online shopping. Businesses are not in a position to directly control trust. They can simply build environments that encourage people to feel confident A market can be credible, but participants need to feel that trust before buying is credible.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗλεκτρονικές συναλλαγές και ασφάλεια: η περίπτωση των καταναλωτών της πόλης του Ηρακλείου.el
dc.titleElectronic transactions and safety: the case of consumers in city of Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧατζάκη, Δέσποιναel
heal.creatorNameChatzaki, Despoinaen
heal.publicationDate2018-07-02
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8795
heal.abstractΈνας συχνά αναφερόμενος λόγος για τους καταναλωτές που δεν αγοράζουν από το Διαδίκτυο, είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης. Η έλλειψη φυσικών ενδείξεων και η αλληλεπίδραση στο διαδικτυακό περιβάλλον καθιστά πιο δύσκολη την εδραίωση της εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές. Έτσι, είναι σημαντικό για τις εταιρείες να μάθουν πώς να κάνουν διαχείριση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αν και η οικοδόμηση εμπιστοσύνης των καταναλωτών στο διαδίκτυο αποτελεί πρόκληση για τους πωλητές στο διαδίκτυο. Ο στόχος με αυτή τη διατριβή ήταν να γίνει καλύτερη κατανόηση στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Θέλαμε να βρούμε σημαντικούς παράγοντες που συμβάλλουν στην εδραίωση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αυτοί οι παράγοντες μας οδήγησαν εμπειρική έρευνα, στην οποία ο σκοπός μας ήταν να ερευνήσουμε πώς οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται τη σημασία ορισμένων επιλεγμένων παραγόντων, για να αισθανθούν την εμπιστοσύνη τους στις αγορές online. Επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε μια έρευνα ως ερευνητική στρατηγική μας και τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω ερωτηματολογίου. Διαπιστώσαμε ότι υπάρχουν πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν στην εδραίωση της εμπιστοσύνης, που είναι σχετικά με τους καταναλωτές κατά την αγορά μέσω διαδικτύου. Η ασφάλεια και η ιδιωτικότητα είναι παράγοντες που έχουν μεγάλη σημασία για τους καταναλωτές να αισθάνονται την εμπιστοσύνη τους σε αγορές online. Οι επιχειρήσεις δεν είναι σε θέση να ελέγξουν άμεσα την εμπιστοσύνη. Μπορούν απλά να οικοδομήσουν περιβάλλοντα που ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να αισθάνονται εμπιστοσύνη Μια αγορά μπορεί να είναι αξιόπιστη, αλλά οι συμμετέχοντες πρέπει να αισθάνονται ότι η εμπιστοσύνη πριν από την αγορά είναι αξιόπιστη.el
heal.abstractA frequently cited reason for consumers who do not buy from the Internet is the lack of confidence. Lack of physical evidence and interaction in the online environment makes it more difficult to establish trust with consumers. Thus, it is important for companies to learn how to manage consumer confidence in e-commerce. Although building consumer confidence online is a challenge for online vendors. The aim with this dissertation was to gain a better understanding of consumer confidence in e-commerce. We wanted to find important factors contributing to the consolidation of consumer confidence in e-commerce. These factors led us to empirical research in which our purpose was to investigate how consumers perceive the importance of some of the chosen actors to feel their confidence in online markets. We chose to use research as our research strategy and primary data was collected through a questionnaire. We have found that there are many factors that help build confidence that is relevant to consumers when shopping online. Security and privacy are factors that are important for consumers to feel confident in online shopping. Businesses are not in a position to directly control trust. They can simply build environments that encourage people to feel confident A market can be credible, but participants need to feel that trust before buying is credible.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗλεκτρονικές συναλλαγές και ασφάλεια: η περίπτωση των καταναλωτών της πόλης του Ηρακλείου.el
heal.titleElectronic transactions and safety: the case of consumers in city of Heraklion.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονική συναλλαγή, ασφάλεια, καταναλωτήςel
heal.keywordelectronic transaction, safety, consumeren
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailjkapad@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States