Συγκριτική μελέτη εργαλείων ανάπτυξης παιχνιδιών για κινητές συσκευές (Mobile Games). Παρουσίαση δυνατοτήτων και παραδειγματική εφαρμογή χρήσης στην κατασκευή ενός mobile game.
Comparative study of game development tools for mobile devices (Mobile Games). Presentation possibilities and exemplary application of use in the construction of a mobile game.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2018-07-02Συγγραφέας
Σηφάκης, Ιωάννης
Sifakis, Ioannis
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η παρακάτω εργασία αναφέρεται στα εργαλεία με τα οποία αναπτύσσεται και σχεδιάζεται ένα παιχνίδι στο κινητό. Άξιο λόγου είναι το γεγονός ότι θα παρουσιαστεί η εξέλιξη των κινητών από την αρχή τους έως και σήμερα αλλά και των παιχνιδιών στο κινητό. Επιπλέον θα αναφερθούν τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη τους και θα επισημανθεί ποιο εργαλείο είναι το πιο κατάλληλο για την κατασκευή ενός παιχνιδιού. Επίσης αναφέρονται μελλοντικές βελτιώσεις που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν και τα συμπεράσματα τα όποια προκύπτουν. Τέλος επισυνάπτεται ένα παιχνίδι δημιουργημένο μέσω των εργαλείων ανάπτυξης βασιζόμενο στο συμπέρασμα του ικανότερου εργαλείου και θα έχει ως σκοπό την διαφήμιση της unity. The following paper refers to the tools with which develops and designs a game on mobile. It should be noted is the fact that it reported the evolution of mobile from the beginning up to now and the games on the mobile, the tools used for the development and pointed out which tool is the most suitable for the construction of a game. Also referred to future improvements that could be implemented and the conclusions which they arise. Finally attached a game created through the construction tools based on the conclusion of the fittest tool and aims to advertise unity.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Σχτικά τεκμήρια
Εμφανίζονται τα τεκμήρια που σχετίζονται με το τίτλο, το συγγραφέα, το δημιουργό και το θέμα.
-
Η χρήση mobile εφαρμογών στην προώθηση μη κερδοσκοπικών οργανισμών (Μ.Κ.Ο.). Ανάπτυξη mobile εφαρμογής για «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς: Καλλονιάτου, Ραφαηλία
Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να κατανοήσει ο αναγνώστης τις γενικές αρχές του Μάρκετινγκ, την σύνδεσή του με το κοινωνικό μάρκετινγκ, το διαδικτυακό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ υπηρεσιών, το μάρκετινγκ μέσω κινητού ... -
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) στο mobile marketing. Ανάπτυξη mobile εφαρμογής για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς: Μπάμπαλη, Δήμητρα; Στεφανίδου, Ουρανία
Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία αναφέρεται στην διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) στο mobile marketing καθώς και στην ανάπτυξη μιας mobile εφαρμογής για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης. Αρχικά γίνεται μια ... -
Το Viral Marketing και η εξέλιξή του στα πλαίσια του Μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών (Mobile Marketing)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς: Μπεζάνη, Άννα; Καλαρούτη, Ελισάβετ; Λιάτση, Λαμπρινή
Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18H παρούσα εργασία ασχολείται με την έννοια του viral marketing, μια πολύ αποτελεσματική μέθοδο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, η οποία εφαρμόζεται συχνά από μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις, άλλοτε λιγότερο και άλλοτε ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες