Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μετατροπή 2D κίνησης σε 3D συντεταγμένες στην περίπτωση των παικτών ποδοσφαίρου.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorCharalapaki, Eirinien
dc.creatorΧαραλαμπάκη, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2018-07-17T07:56:09Z
dc.date.available2018-07-17T07:56:09Z
dc.date.issued2018-07-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8823
dc.description.abstractOne of many important tasks in computer vision applications is real time object detection and tracking. Motion information and visual features, such as shape, color and texture, can be used to extract information from a video, to track and detect objects. Classical tracking algorithms work accurately in perfectly arranged conditions. Although, to efficiently tracking objects is a difficult task due to the variety of the conditions met. Significant problems occurred in computer vision systems, especially under the presence of noise, scene illumination, object shape variation and total or partial occlusion. The purpose of this thesis is to develop a method for effective object tracking and detection in complex scenes, such as sports game. In sports, the constant movement and the unexpected change of the velocity, is a common thing. Furthermore, sport players can frequently leave or enter camera’s field of view, but also occlude each other. A robust solution could combine temporal motion information and statistical analysis of the visual features. The proposed approach would be able to efficiently track targets in motion in real scenes.en
dc.description.abstractΟι πληροφορίες κίνησης καθώς και τα οπτικά χαρακτηριστικά, όπως το σχήμα, το χρώμα, η υφή, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να εξάγουμε πληροφορίες από ένα βίντεο, με σκοπό να παρακολουθήσουμε και να εντοπίσουμε αντικείμενα ή ανθρώπους. Παρόλο που οι κλασσικοί αλγόριθμοι παρακολούθησης λειτουργούν με ακρίβεια υπό προκαθορισμένες συνθήκες, η παρακολούθηση αντικειμένων σε πραγματικές συνθήκες είναι μια πρόκληση, λόγω του πλήθους των μεταβλητών συνθηκών. Στα συστήματα τεχνητής όρασης δημιουργούνται σημαντικά προβλήματα, ιδιαίτερα σε περιπτώσης θορύβου, χαμηλού φωτισμού, αλλαγή σχήματος αντικειμένου καθώς και μερικής ή ολικής κάλυψης από άλλο αντικείμενο. Ο στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής για αποτελεσματικό εντοπισμό και παρακολούθηση παικτών ποδοσφαίρου σε απαιτητικές συνθήκες καθώς επίσης και την μετατροπή της 2D κίνησης των παικτών και μετέπειτα την εκτίμηση των 3D συντεταγμένων κίνησης των παικτών στον πραγματικό κόσμο.el
dc.languageΑγγλικάel
dc.languageEnglishen
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), PPS in Informatics and Multimediaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleConverting 2D motion into 3D world coordinates in the case of soccer players video.en
dc.titleΜετατροπή 2D κίνησης σε 3D συντεταγμένες στην περίπτωση των παικτών ποδοσφαίρου.el

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameCharalapaki, Eirinien
heal.creatorNameΧαραλαμπάκη, Ειρήνηel
heal.publicationDate2018-07-17
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8823
heal.abstractOne of many important tasks in computer vision applications is real time object detection and tracking. Motion information and visual features, such as shape, color and texture, can be used to extract information from a video, to track and detect objects. Classical tracking algorithms work accurately in perfectly arranged conditions. Although, to efficiently tracking objects is a difficult task due to the variety of the conditions met. Significant problems occurred in computer vision systems, especially under the presence of noise, scene illumination, object shape variation and total or partial occlusion. The purpose of this thesis is to develop a method for effective object tracking and detection in complex scenes, such as sports game. In sports, the constant movement and the unexpected change of the velocity, is a common thing. Furthermore, sport players can frequently leave or enter camera’s field of view, but also occlude each other. A robust solution could combine temporal motion information and statistical analysis of the visual features. The proposed approach would be able to efficiently track targets in motion in real scenes.en
heal.abstractΟι πληροφορίες κίνησης καθώς και τα οπτικά χαρακτηριστικά, όπως το σχήμα, το χρώμα, η υφή, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να εξάγουμε πληροφορίες από ένα βίντεο, με σκοπό να παρακολουθήσουμε και να εντοπίσουμε αντικείμενα ή ανθρώπους. Παρόλο που οι κλασσικοί αλγόριθμοι παρακολούθησης λειτουργούν με ακρίβεια υπό προκαθορισμένες συνθήκες, η παρακολούθηση αντικειμένων σε πραγματικές συνθήκες είναι μια πρόκληση, λόγω του πλήθους των μεταβλητών συνθηκών. Στα συστήματα τεχνητής όρασης δημιουργούνται σημαντικά προβλήματα, ιδιαίτερα σε περιπτώσης θορύβου, χαμηλού φωτισμού, αλλαγή σχήματος αντικειμένου καθώς και μερικής ή ολικής κάλυψης από άλλο αντικείμενο. Ο στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής για αποτελεσματικό εντοπισμό και παρακολούθηση παικτών ποδοσφαίρου σε απαιτητικές συνθήκες καθώς επίσης και την μετατροπή της 2D κίνησης των παικτών και μετέπειτα την εκτίμηση των 3D συντεταγμένων κίνησης των παικτών στον πραγματικό κόσμο.el
heal.languageΑγγλικάel
heal.languageEnglishen
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), PPS in Informatics and Multimediaen
heal.titleConverting 2D motion into 3D world coordinates in the case of soccer players video.en
heal.titleΜετατροπή 2D κίνησης σε 3D συντεταγμένες στην περίπτωση των παικτών ποδοσφαίρου.el
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordcomputer vision, football player, tracking, OpenCVen
heal.keywordτεχνητή όραση, παίκτης ποδοσφαίρου, παρακολούθηση, OpenCVel
heal.accessfreeel
heal.advisorNameMalamos, Athanasiosen
heal.advisorNameΜαλάμος, Αθανάσιοςel
heal.advisorID.emailamalamos@ie.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States