Εμφάνιση απλής εγγραφής

Mystery shopping.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧυτήρη, Κορίναel
dc.creatorChytiri, Korinaen
dc.date.accessioned2018-09-10T08:54:03Z
dc.date.available2018-09-10T08:54:03Z
dc.date.issued2018-09-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8839
dc.description.abstractΣτην εργασία παρουσιάζεται η επιχειρηματική ηθική των εταιρειών και κατά πόσο αυτή επηρεάζει τις πολιτικές και πρακτικές της κάθε επιχείρησης, απέναντι στους εργαζόμενους, τους μετόχους, τους πελάτες, την κοινωνία και το περιβάλλον. Τα όρια σε αυτή την περίπτωση, είναι πολύ περιορισμένα και τις περισσότερες φορές υπάρχουν αντίθετες απόψεις. Σαν μια μορφή επιχειρηματικής ηθικής θα μπορούσε να ερευνηθεί και η διαδικασία του Mystery Shopping της διαδικασίας δηλαδή έρευνας για την ποιότητα της εργασίας και της εξυπηρέτησης του προσωπικού προς τους πελάτες, ή ακόμη και η έρευνα για τα δομικά και λειτουργικά προβλήματα που παρουσιάζει μια εταιρεία και που η διοίκηση της θέλει να ανακαλύψει και να διορθώσει.el
dc.description.abstractThe paper presents the business ethics of companies and how this affects the policies and practices of each business, towards employees, shareholders, customers, society and the environment. The limits in this case are very limited and in most cases there are opposing views. As a form of business ethics, we could also investigate the process of Mystery Shopping, i.e. the process of research into the quality of work and customer service, or even research on the structural and operational problems of a company, where its administration wants to discover and correct.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleMystery shopping.el
dc.titleMystery shopping.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧυτήρη, Κορίναel
heal.creatorNameChytiri, Korinaen
heal.publicationDate2018-09-10
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8839
heal.abstractΣτην εργασία παρουσιάζεται η επιχειρηματική ηθική των εταιρειών και κατά πόσο αυτή επηρεάζει τις πολιτικές και πρακτικές της κάθε επιχείρησης, απέναντι στους εργαζόμενους, τους μετόχους, τους πελάτες, την κοινωνία και το περιβάλλον. Τα όρια σε αυτή την περίπτωση, είναι πολύ περιορισμένα και τις περισσότερες φορές υπάρχουν αντίθετες απόψεις. Σαν μια μορφή επιχειρηματικής ηθικής θα μπορούσε να ερευνηθεί και η διαδικασία του Mystery Shopping της διαδικασίας δηλαδή έρευνας για την ποιότητα της εργασίας και της εξυπηρέτησης του προσωπικού προς τους πελάτες, ή ακόμη και η έρευνα για τα δομικά και λειτουργικά προβλήματα που παρουσιάζει μια εταιρεία και που η διοίκηση της θέλει να ανακαλύψει και να διορθώσει.el
heal.abstractThe paper presents the business ethics of companies and how this affects the policies and practices of each business, towards employees, shareholders, customers, society and the environment. The limits in this case are very limited and in most cases there are opposing views. As a form of business ethics, we could also investigate the process of Mystery Shopping, i.e. the process of research into the quality of work and customer service, or even research on the structural and operational problems of a company, where its administration wants to discover and correct.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleMystery shopping.el
heal.titleMystery shopping.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordεπιχειρησιακή ηθική, ικανοποίηση πελάτη, μυστικός πελάτηςel
heal.keywordbusiness ethics, customer satisfaction, mystery shopperen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑποστολάκης, Αλέξανδροςel
heal.advisorNameApostolakis, Alexandrosen
heal.advisorID.emailaapostolakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States