Εμφάνιση απλής εγγραφής

Location based marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠασπάλα, Ασημίναel
dc.creatorΣταμπόλας, Ιωάννηςel
dc.creatorPaspala, Asiminaen
dc.creatorStampolas, Ioannisen
dc.date.accessioned2018-09-11T09:32:43Z
dc.date.available2018-09-11T09:32:43Z
dc.date.issued2018-09-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8843
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια οι φορητές συσκευές, δηλαδή τα κινητά τηλέφωνα και τα tablets, γνωρίζουν μια ταχεία τεχνολογική εξέλιξη και μπαίνουν στην καθημερινή ζωή ολοένα και περισσότερων ανθρώπων. Ο λόγος γι’ αυτό είναι ότι με τις νέες τους δυνατότητες διευκολύνουν ολοένα και περισσότερο τις καθημερινές δραστηριότητες των χρηστών. Τα χαρακτηριστικά των συσκευών αυτών προσέλκυσαν την προσοχή των στελεχών του μάρκετινγκ, με αποτέλεσμα να βρουν τρόπους να τις εντάξουν στις προωθητικές τους ενέργειες. Ένας τρόπος, είναι το μάρκετινγκ γεωγραφικής στόχευσης (Location Based Marketing, LBM), το οποίο χρησιμοποιεί το χαρακτηριστικό ανίχνευσης τοποθεσίας των φορητών συσκευών για να στείλει όσο το δυνατόν εξατομικευμένα, έγκαιρα και σχετικά με την τοποθεσία μηνύματα. Στόχος του LBM είναι τα μηνύματα αυτά να ενδιαφέρουν τον πιθανό πελάτη που κινείται γύρω από ένα κατάστημα, έτσι ώστε να τον πείσουν να εισέλθει σε αυτό για να πραγματοποιήσει μια αγορά που δεν είχε προγραμματίσει. Για να στείλει τέτοια μηνύματα μια εφαρμογή απαιτείται η συναίνεση του χρήστη, που συνήθως δίνεται κατά την εγκατάσταση της εφαρμογής. Η παρούσα εργασία ασχολείται με το να εξηγήσει τις βασικές έννοιες και τεχνολογίες που χρησιμοποιεί το LBM και να αναλύσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Επίσης, κάνει λόγο για τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της στρατηγικής αυτής, καθώς και για τους λόγους για τους οποίους οι χρήστες επιτρέπουν ή όχι την πρόσβαση στην τοποθεσία τους. Επιπλέον, παρουσιάζει κάποιες εφαρμογές για φορητές συσκευές που χρησιμοποιεί και περιγράφει ορισμένα επιτυχημένα παραδείγματα εταιρειών που μέσω του LBM αύξησαν τις πωλήσεις τους και την επισκεψιμότητα στο φυσικό ή εικονικό κατάστημά τους.el
dc.description.abstractNowadays, the technology behind mobile devices (i.e. smartphones and tablets) evolves very rapidly, giving much more potential to them. As a result, mobile devices have entered to peoples’ everyday life and facilitate many of their activities. Due to this fact, the features of mobile devices have also attracted the attention of marketers, who tried to find ways to incorporate their potential to marketing campaigns. One of those ways is Location Based Marketing (LBM), which exploits the location detection feature of mobile devices in order to send to the user customised, timely and high relevant messages. In other words, LBM aims to send messages that interest a potential customer who walks around a store, so he/she enters and make an impulsive purchase. Location Based Marketing requires the end user to opt-in. The opt-in process usually takes place when the end user downloads a mobile app and responds "ok" to the app's request to use the device's current location. This paper explains and analyses the basic concepts of LBM, the technologies used and their specific characteristics. It also refers to advantages and disadvantages of LBM, to reasons why users allow or not permission to their location data, and presents some popular location based applications and some successful location marketing campaigns of 2015.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleLocation based marketing.el
dc.titleLocation based marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠασπάλα, Ασημίναel
heal.creatorNameΣταμπόλας, Ιωάννηςel
heal.creatorNamePaspala, Asiminaen
heal.creatorNameStampolas, Ioannisen
heal.publicationDate2018-09-11
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8843
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια οι φορητές συσκευές, δηλαδή τα κινητά τηλέφωνα και τα tablets, γνωρίζουν μια ταχεία τεχνολογική εξέλιξη και μπαίνουν στην καθημερινή ζωή ολοένα και περισσότερων ανθρώπων. Ο λόγος γι’ αυτό είναι ότι με τις νέες τους δυνατότητες διευκολύνουν ολοένα και περισσότερο τις καθημερινές δραστηριότητες των χρηστών. Τα χαρακτηριστικά των συσκευών αυτών προσέλκυσαν την προσοχή των στελεχών του μάρκετινγκ, με αποτέλεσμα να βρουν τρόπους να τις εντάξουν στις προωθητικές τους ενέργειες. Ένας τρόπος, είναι το μάρκετινγκ γεωγραφικής στόχευσης (Location Based Marketing, LBM), το οποίο χρησιμοποιεί το χαρακτηριστικό ανίχνευσης τοποθεσίας των φορητών συσκευών για να στείλει όσο το δυνατόν εξατομικευμένα, έγκαιρα και σχετικά με την τοποθεσία μηνύματα. Στόχος του LBM είναι τα μηνύματα αυτά να ενδιαφέρουν τον πιθανό πελάτη που κινείται γύρω από ένα κατάστημα, έτσι ώστε να τον πείσουν να εισέλθει σε αυτό για να πραγματοποιήσει μια αγορά που δεν είχε προγραμματίσει. Για να στείλει τέτοια μηνύματα μια εφαρμογή απαιτείται η συναίνεση του χρήστη, που συνήθως δίνεται κατά την εγκατάσταση της εφαρμογής. Η παρούσα εργασία ασχολείται με το να εξηγήσει τις βασικές έννοιες και τεχνολογίες που χρησιμοποιεί το LBM και να αναλύσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Επίσης, κάνει λόγο για τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της στρατηγικής αυτής, καθώς και για τους λόγους για τους οποίους οι χρήστες επιτρέπουν ή όχι την πρόσβαση στην τοποθεσία τους. Επιπλέον, παρουσιάζει κάποιες εφαρμογές για φορητές συσκευές που χρησιμοποιεί και περιγράφει ορισμένα επιτυχημένα παραδείγματα εταιρειών που μέσω του LBM αύξησαν τις πωλήσεις τους και την επισκεψιμότητα στο φυσικό ή εικονικό κατάστημά τους.el
heal.abstractNowadays, the technology behind mobile devices (i.e. smartphones and tablets) evolves very rapidly, giving much more potential to them. As a result, mobile devices have entered to peoples’ everyday life and facilitate many of their activities. Due to this fact, the features of mobile devices have also attracted the attention of marketers, who tried to find ways to incorporate their potential to marketing campaigns. One of those ways is Location Based Marketing (LBM), which exploits the location detection feature of mobile devices in order to send to the user customised, timely and high relevant messages. In other words, LBM aims to send messages that interest a potential customer who walks around a store, so he/she enters and make an impulsive purchase. Location Based Marketing requires the end user to opt-in. The opt-in process usually takes place when the end user downloads a mobile app and responds "ok" to the app's request to use the device's current location. This paper explains and analyses the basic concepts of LBM, the technologies used and their specific characteristics. It also refers to advantages and disadvantages of LBM, to reasons why users allow or not permission to their location data, and presents some popular location based applications and some successful location marketing campaigns of 2015.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleLocation based marketing.el
heal.titleLocation based marketing.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordυπηρεσίες εντοπισμού θέσης, μάρκετινγκel
heal.keywordlocation-based services, marketingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emailmperakakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States