Εμφάνιση απλής εγγραφής

Specific city routes analyses for the development of real world driving cycles.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπενγκαϊ, Αλντοel
dc.creatorBengkai, Alntoen
dc.date.accessioned2018-10-02T10:53:42Z
dc.date.available2018-10-02T10:53:42Z
dc.date.issued2018-10-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8871
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η καταγραφή του τρόπου κίνησης ενός οχήματος στην πόλη του Ηρακλείου σε συγκεκριμένη διαδρομή και ο υπολογισμός μιας αντιπροσωπευτικής καταγραφής για την διαδρομή αυτή με τη μορφή Ενός Κύκλου Οδήγησης. Στους σκοπούς της εργασίας αυτής περιλαμβάνεται και η σύγκριση με παλαιότερες μετρήσεις στην ίδια ακριβώς διαδρομή. Η μετάβαση από τον παρωχημένο πλέον Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης (NEDC) στον Εναρμονισμένο WLTP ολοκληρώθηκε τον μήνα που διανύουμε (Σεπτέμβριος 2018) και έγινε σταδιακά και μετά από πολλές μελέτες που είχαν να κάνουν με καταγραφή πραγματικών δεδομένων οδήγησης και μετρήσεις εκπομπών μέσα σε αστικά και όχι μόνο περιβάλλοντα ανά την υφήλιο. Αυτές οι μελέτες έδειξαν σημαντικές διαφορές στα χαρακτηριστικά οδήγησης και στις εκπομπές καυσαερίων ανάμεσα στον NEDC και σε Κύκλους Οδήγησης δημιουργημένους από πραγματικά δεδομένα. Η περίπτωση του Ηρακλείου όσον αφορά στα πραγματικά δεδομένα οδήγησης παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον και μελετάται κατά ένα μέρος της στην παρούσα εργασία. Αρχικά, επιλέχθηκε μια διαδρομή μέσα στην πόλη του Ηρακλείου, η οποία είναι η ίδια με την παλαιότερη διπλωματική. Η διαδρομή είναι μια κεντρική αρτηρία που καταλήγει στο κέντρο της πόλης έχοντας ως αποτέλεσμα υψηλή κίνηση οχημάτων. Έχει μεγάλη χρήση καθημερινά άρα παρέχει καλή λήψη δεδομένων. Η διαδρομή έχει εκκίνηση την Λεωφόρο Κνωσού όπου συναντάται με την οδό Ευάγγελου Χατζάκη και άφιξη την Πλατεία Ελευθερίας στη στάση των Λεωφορείων δίπλα στην πιάτσα ταξί και επιστροφή στο σημείο εκκίνησης ώστε να ολοκληρωθεί η μέτρηση. Το όχημα που χρησιμοποιήθηκε είναι ένα Fiat Panda μοντέλο του 2017 των 1200 cc πεντάθυρο λευκού χρώματος με κινητήρα βενζίνης. Για να γίνει η σύγκριση με το προηγούμενο όχημα το οποίο είναι ένα Peugeot 206 του 1998 των ίδιων κυβικών. Ακολουθεί στο πρώτο κεφάλαιο ορισμός για τους κύκλους οδήγησης. Έπειτα επεξηγείται η μέτρηση των ρύπων. Στη συνέχεια αναφέρεται σε κύκλους οδήγησης της Ευρώπης και τα Ευρωπαϊκά πρότυπα από την δεκαετία όπου ξεκίνησε. Αργότερα στο κεφάλαιο τρία αναφέρεται στους λόγους που υπάρχουν τα Ευρωπαϊκά πρότυπα δηλαδή στους επικίνδυνους ρύπους που παράγουν όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα. Ενώ στο επόμενο κεφάλαιο ασχολείται με την αναφορά στο πειραματικό μέρος και την επεξήγηση κάθε βήματος του. Και στο τέλος η σύγκριση με τη παλαιότερη πτυχιακή εργασία.el
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to record the way a vehicle is driven in the city of Heraklion of a specific route and the calculation of a representative record for this route in the form of a Driving Cycle. Also included in the purpose of this work comparing with previous measurements on the same path. The transition from the outdated New European Driving Cycle (NEDC) to the Harmonized WLTP was completed in the month we are running (September 2018), and was gradually followed by many studies dealing with real-world driving data and emission measurements in urban and not only environments around the globe. These studies showed significant differences in driving characteristics and exhaust emissions between NEDC and Driving Circles created by real data. The case of Heraklion with regard to actual driving data is of great interest and is being studied in part in this work. Initially, a route was chosen within the city of Heraklion, which is the same as the thesis which is being compared with. The route is a central artery that ends in the city center resulting in high traffic. It has a great use every day, so it provides good data reception. The route starts at Knossos Avenue, where it meets Evangelos Hatzakis Street and arrives at Eleftherias Square at the bus stop next to the taxi rank and returns to the starting point to complete the measurement. The vehicle chosen is a 2017 Fiat Panda of 1200 cc petrol engine. To make a comparison with the previous vehicle which is a Peugeot 206 of 1998 of the same cubic. The following chapter defines the definition of driving cycles. Then the measurement of the pollutants is explained. It then refers to European driving cycles and European standards since the beginning of the year. Later in chapter three refers to the reasons for the European standards, namely the dangerous pollutants produced by all motor vehicles. While in the next chapter we deal with the reference to the experimental part and the explanation of each step. And in the end the comparison with the oldest thesis.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑνάλυση διαδρομών για την ανάπτυξη κύκλων οδήγησης πραγματικών συνθηκών για την πόλη του Ηρακλείου.el
dc.titleSpecific city routes analyses for the development of real world driving cycles.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπενγκαϊ, Αλντοel
heal.creatorNameBengkai, Alntoen
heal.publicationDate2018-10-02
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8871
heal.abstractΑντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η καταγραφή του τρόπου κίνησης ενός οχήματος στην πόλη του Ηρακλείου σε συγκεκριμένη διαδρομή και ο υπολογισμός μιας αντιπροσωπευτικής καταγραφής για την διαδρομή αυτή με τη μορφή Ενός Κύκλου Οδήγησης. Στους σκοπούς της εργασίας αυτής περιλαμβάνεται και η σύγκριση με παλαιότερες μετρήσεις στην ίδια ακριβώς διαδρομή. Η μετάβαση από τον παρωχημένο πλέον Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης (NEDC) στον Εναρμονισμένο WLTP ολοκληρώθηκε τον μήνα που διανύουμε (Σεπτέμβριος 2018) και έγινε σταδιακά και μετά από πολλές μελέτες που είχαν να κάνουν με καταγραφή πραγματικών δεδομένων οδήγησης και μετρήσεις εκπομπών μέσα σε αστικά και όχι μόνο περιβάλλοντα ανά την υφήλιο. Αυτές οι μελέτες έδειξαν σημαντικές διαφορές στα χαρακτηριστικά οδήγησης και στις εκπομπές καυσαερίων ανάμεσα στον NEDC και σε Κύκλους Οδήγησης δημιουργημένους από πραγματικά δεδομένα. Η περίπτωση του Ηρακλείου όσον αφορά στα πραγματικά δεδομένα οδήγησης παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον και μελετάται κατά ένα μέρος της στην παρούσα εργασία. Αρχικά, επιλέχθηκε μια διαδρομή μέσα στην πόλη του Ηρακλείου, η οποία είναι η ίδια με την παλαιότερη διπλωματική. Η διαδρομή είναι μια κεντρική αρτηρία που καταλήγει στο κέντρο της πόλης έχοντας ως αποτέλεσμα υψηλή κίνηση οχημάτων. Έχει μεγάλη χρήση καθημερινά άρα παρέχει καλή λήψη δεδομένων. Η διαδρομή έχει εκκίνηση την Λεωφόρο Κνωσού όπου συναντάται με την οδό Ευάγγελου Χατζάκη και άφιξη την Πλατεία Ελευθερίας στη στάση των Λεωφορείων δίπλα στην πιάτσα ταξί και επιστροφή στο σημείο εκκίνησης ώστε να ολοκληρωθεί η μέτρηση. Το όχημα που χρησιμοποιήθηκε είναι ένα Fiat Panda μοντέλο του 2017 των 1200 cc πεντάθυρο λευκού χρώματος με κινητήρα βενζίνης. Για να γίνει η σύγκριση με το προηγούμενο όχημα το οποίο είναι ένα Peugeot 206 του 1998 των ίδιων κυβικών. Ακολουθεί στο πρώτο κεφάλαιο ορισμός για τους κύκλους οδήγησης. Έπειτα επεξηγείται η μέτρηση των ρύπων. Στη συνέχεια αναφέρεται σε κύκλους οδήγησης της Ευρώπης και τα Ευρωπαϊκά πρότυπα από την δεκαετία όπου ξεκίνησε. Αργότερα στο κεφάλαιο τρία αναφέρεται στους λόγους που υπάρχουν τα Ευρωπαϊκά πρότυπα δηλαδή στους επικίνδυνους ρύπους που παράγουν όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα. Ενώ στο επόμενο κεφάλαιο ασχολείται με την αναφορά στο πειραματικό μέρος και την επεξήγηση κάθε βήματος του. Και στο τέλος η σύγκριση με τη παλαιότερη πτυχιακή εργασία.el
heal.abstractThe purpose of this thesis is to record the way a vehicle is driven in the city of Heraklion of a specific route and the calculation of a representative record for this route in the form of a Driving Cycle. Also included in the purpose of this work comparing with previous measurements on the same path. The transition from the outdated New European Driving Cycle (NEDC) to the Harmonized WLTP was completed in the month we are running (September 2018), and was gradually followed by many studies dealing with real-world driving data and emission measurements in urban and not only environments around the globe. These studies showed significant differences in driving characteristics and exhaust emissions between NEDC and Driving Circles created by real data. The case of Heraklion with regard to actual driving data is of great interest and is being studied in part in this work. Initially, a route was chosen within the city of Heraklion, which is the same as the thesis which is being compared with. The route is a central artery that ends in the city center resulting in high traffic. It has a great use every day, so it provides good data reception. The route starts at Knossos Avenue, where it meets Evangelos Hatzakis Street and arrives at Eleftherias Square at the bus stop next to the taxi rank and returns to the starting point to complete the measurement. The vehicle chosen is a 2017 Fiat Panda of 1200 cc petrol engine. To make a comparison with the previous vehicle which is a Peugeot 206 of 1998 of the same cubic. The following chapter defines the definition of driving cycles. Then the measurement of the pollutants is explained. It then refers to European driving cycles and European standards since the beginning of the year. Later in chapter three refers to the reasons for the European standards, namely the dangerous pollutants produced by all motor vehicles. While in the next chapter we deal with the reference to the experimental part and the explanation of each step. And in the end the comparison with the oldest thesis.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΑνάλυση διαδρομών για την ανάπτυξη κύκλων οδήγησης πραγματικών συνθηκών για την πόλη του Ηρακλείου.el
heal.titleSpecific city routes analyses for the development of real world driving cycles.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordκύκλος οδήγησης, ατμοσφαιρική ρύπανση, Ηράκλειοel
heal.keyworddriving cycle, atmosperic pollution, Heraklionen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤζιράκης, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTzirakis, Evangelosen
heal.advisorID.emailvtzirakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States