Εμφάνιση απλής εγγραφής

Analysis of online promotion methods for a hotel unit.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΘεoχάρης, Αναγνώστηςel
dc.creatorTheocharis, Anagnostisen
dc.date.accessioned2018-10-08T09:10:17Z
dc.date.available2018-10-08T09:10:17Z
dc.date.issued2018-10-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8889
dc.description.abstractΤο διαδίκτυο είναι ένα σημαντικό κομμάτι τον επιχειρήσεων, είτε είναι μεγάλη είτε μικρή επιχείρηση, και αυτό διότι με το κατάλληλο Marketing οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη τους προσελκύοντας νέους πελάτες από όλο τον κόσμο που ενδιαφέρονται για το προϊόν/υπηρεσία τους. Η παρούσα εργασία έχεις ως σκοπό να κάνει μια εισαγωγή στα διαδικτυακά εργαλεία που μια ξενοδοχειακή μονάδα μπορεί να εκμεταλλευτεί ώστε να πετύχει τους στόχους της, ως στόχος μπορεί να είναι να αυξήσει της πωλήσεις της προσελκύοντας νέους πελάτες που ψάχνουν ή ήδη γνωρίζουν τον προορισμό που θέλουν να ταξιδέψουν και αναζητούν διαμονή, να ενδυναμώσει το Brand του κ.α. Πιο συγκεκριμένα, στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην έννοια Marketing και Digital Marketing. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται περιγραφή των Digital εργαλείων: • Website • Search Engine Optimization • Social Media Marketing • Online Travel Agencies • Metasearch Engines • E-mail Marketing • Pay-Per-Click Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται αναλυτική περιγραφή στα Google Ads κα η δημιουργία δύο καμπανιών 1. Καμπάνια αναζήτησης με σκοπό την προστασία του Brand σου 2. Καμπάνια προβολής με σκοπό την προώθηση προσφοράςel
dc.description.abstractThe Internet is an important part of a business, either that business is small or big. That's because business with the right Marketing can earn more new clients for their products. This thesis has as purpose to make an introduction to the digital tools that a hotel can use to achieve their goals, goals can be things like increase sales, increase brand awareness etc. More specific, in the second chapter makes reference in the meaning of Marketing and Digital Marketing. The third chapter talks about digital tools. More specific: • Website • Search Engine Optimization • Social Media Marketing • Online Travel Agencies • Metasearch Engines • E-mail Marketing • Pay-Per-Click In the end, analyzing the Google Ads and the creation of two campaigns 1. Search campaign with scope to protect the brand name 2. Display campaign with scope to promote an offeren
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑνάλυση μεθόδων προώθησης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο διαδίκτυο.el
dc.titleAnalysis of online promotion methods for a hotel unit.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΘεoχάρης, Αναγνώστηςel
heal.creatorNameTheocharis, Anagnostisen
heal.publicationDate2018-10-08
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8889
heal.abstractΤο διαδίκτυο είναι ένα σημαντικό κομμάτι τον επιχειρήσεων, είτε είναι μεγάλη είτε μικρή επιχείρηση, και αυτό διότι με το κατάλληλο Marketing οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη τους προσελκύοντας νέους πελάτες από όλο τον κόσμο που ενδιαφέρονται για το προϊόν/υπηρεσία τους. Η παρούσα εργασία έχεις ως σκοπό να κάνει μια εισαγωγή στα διαδικτυακά εργαλεία που μια ξενοδοχειακή μονάδα μπορεί να εκμεταλλευτεί ώστε να πετύχει τους στόχους της, ως στόχος μπορεί να είναι να αυξήσει της πωλήσεις της προσελκύοντας νέους πελάτες που ψάχνουν ή ήδη γνωρίζουν τον προορισμό που θέλουν να ταξιδέψουν και αναζητούν διαμονή, να ενδυναμώσει το Brand του κ.α. Πιο συγκεκριμένα, στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην έννοια Marketing και Digital Marketing. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται περιγραφή των Digital εργαλείων: • Website • Search Engine Optimization • Social Media Marketing • Online Travel Agencies • Metasearch Engines • E-mail Marketing • Pay-Per-Click Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται αναλυτική περιγραφή στα Google Ads κα η δημιουργία δύο καμπανιών 1. Καμπάνια αναζήτησης με σκοπό την προστασία του Brand σου 2. Καμπάνια προβολής με σκοπό την προώθηση προσφοράςel
heal.abstractThe Internet is an important part of a business, either that business is small or big. That's because business with the right Marketing can earn more new clients for their products. This thesis has as purpose to make an introduction to the digital tools that a hotel can use to achieve their goals, goals can be things like increase sales, increase brand awareness etc. More specific, in the second chapter makes reference in the meaning of Marketing and Digital Marketing. The third chapter talks about digital tools. More specific: • Website • Search Engine Optimization • Social Media Marketing • Online Travel Agencies • Metasearch Engines • E-mail Marketing • Pay-Per-Click In the end, analyzing the Google Ads and the creation of two campaigns 1. Search campaign with scope to protect the brand name 2. Display campaign with scope to promote an offeren
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΑνάλυση μεθόδων προώθησης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο διαδίκτυο.el
heal.titleAnalysis of online promotion methods for a hotel unit.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordξενοδοχειακή επιχείρηση, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, ιστότοποςel
heal.keywordhotel enterprise, e-marketing, web siteen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emailmperakakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States