Show simple item record

The influence of senses in the consumer buying decision process.

Dublin Core metadata

dc.creatorΖεγκίνογλου, Αντώνιοςel
dc.creatorΙωαννίδης, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorZegkinoglou, Antoniosen
dc.creatorIoannidis, Konstantinosen
dc.date.accessioned2018-10-09T10:52:23Z
dc.date.available2018-10-09T10:52:23Z
dc.date.issued2018-10-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8891
dc.description.abstractΣτην εν λόγω πτυχιακή εργασία παρουσιάζονται τα υπάρχοντα μοντέλα συμπεριφοράς του καταναλωτή και η συσχέτιση του marketing με τις ανθρώπινες αισθήσεις. Η έννοια του πολυαισθητικού marketing βασίζεται στη δημιουργία δυνατών δεσμών ανάμεσα στη μάρκα και τον καταναλωτή. Τα χρώματα, τα υλικά, οι ήχοι και άλλα στοιχεία προσφέρουν στον καταναλωτή μια σειρά ερεθισμάτων. Παράλληλα, μελετάται ο βαθμός επιρροής των αισθήσεων στη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών συγκεκριμένης γεωγραφικής περιοχής με τη χρήση ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι η όραση θεωρείται ως η πιο σημαντική αίσθηση ενώ η αφή και η όσφρηση ακολουθούν σε σημαντικότητα. Κύριο αποτέλεσμα είναι ότι δεν καταγράφεται υψηλή συσχέτιση των αισθήσεων με την αγοραστική επιρροή πιθανά λόγω του νεαρού της ηλικίας των περισσοτέρων συμμετεχόντων.el
dc.description.abstractIn this thesis the existing models of consumer behavior and the correlation of marketing with the human senses are presented. The concept of multi-sensory marketing is based on the creation of strong links between the brand and the consumer. Colors, materials, sounds and other elements offer the consumer a series of stimuli. At the same time, the degree of influence of the senses in the consumers’ purchasing decisions of a particular geographical region is studied via the use of a questionnaire. Research results indicate that vision is seen as the most important sense while touch and smell follow in importance. The main result is that it is not recorded a high correlation of the senses with the purchasing influence possible due to the young age of most participants.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ επιρροή των αισθήσεων στη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών.el
dc.titleThe influence of senses in the consumer buying decision process.en

healMeta

heal.creatorNameΖεγκίνογλου, Αντώνιοςel
heal.creatorNameΙωαννίδης, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameZegkinoglou, Antoniosen
heal.creatorNameIoannidis, Konstantinosen
heal.publicationDate2018-10-09
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8891
heal.abstractΣτην εν λόγω πτυχιακή εργασία παρουσιάζονται τα υπάρχοντα μοντέλα συμπεριφοράς του καταναλωτή και η συσχέτιση του marketing με τις ανθρώπινες αισθήσεις. Η έννοια του πολυαισθητικού marketing βασίζεται στη δημιουργία δυνατών δεσμών ανάμεσα στη μάρκα και τον καταναλωτή. Τα χρώματα, τα υλικά, οι ήχοι και άλλα στοιχεία προσφέρουν στον καταναλωτή μια σειρά ερεθισμάτων. Παράλληλα, μελετάται ο βαθμός επιρροής των αισθήσεων στη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών συγκεκριμένης γεωγραφικής περιοχής με τη χρήση ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι η όραση θεωρείται ως η πιο σημαντική αίσθηση ενώ η αφή και η όσφρηση ακολουθούν σε σημαντικότητα. Κύριο αποτέλεσμα είναι ότι δεν καταγράφεται υψηλή συσχέτιση των αισθήσεων με την αγοραστική επιρροή πιθανά λόγω του νεαρού της ηλικίας των περισσοτέρων συμμετεχόντων.el
heal.abstractIn this thesis the existing models of consumer behavior and the correlation of marketing with the human senses are presented. The concept of multi-sensory marketing is based on the creation of strong links between the brand and the consumer. Colors, materials, sounds and other elements offer the consumer a series of stimuli. At the same time, the degree of influence of the senses in the consumers’ purchasing decisions of a particular geographical region is studied via the use of a questionnaire. Research results indicate that vision is seen as the most important sense while touch and smell follow in importance. The main result is that it is not recorded a high correlation of the senses with the purchasing influence possible due to the young age of most participants.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ επιρροή των αισθήσεων στη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών.el
heal.titleThe influence of senses in the consumer buying decision process.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordσυμπεριφορά καταναλωτή, μάρκετινγκ, συναισθήματαel
heal.keywordconsumer behavior, marketing, emotionsen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.advisorID.emailntrihas@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States