Εμφάνιση απλής εγγραφής

Investigation of characteristics, motivations and level of satisfaction of wellness tourists in Elounda, Crete.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚωνστάνταρου, Αναστασίαel
dc.creatorKonstantarou, Anastasiaen
dc.date.accessioned2018-10-10T07:17:13Z
dc.date.available2018-10-10T07:17:13Z
dc.date.issued2018-10-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8893
dc.description.abstractΟ τουρισμός ευεξίας (wellness tourism) έχει ως στόχο να προσφέρει υπηρεσίες σε υγιή άτομα, με σκοπό την πρόληψη και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους, μέσω της επίτευξης ισορροπίας ανάμεσα στο σώμα και το πνεύμα. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες περιλαμβάνουν φροντίδα, θεραπείες ομορφιάς και καλής φυσικής κατάστασης, ισορροπημένη δίαιτα και υγιεινή διατροφή, χαλάρωση, διαλογισμό, νοητική δραστηριότητα, ήπια άθληση κλπ.Η οργάνωση του τουρισμού ευεξίας γίνεται είτε από ειδικά τμήματα ξενοδοχείων είτε από ειδικά κέντρα-SpaCenters. Επίσης, τα τελευταία χρόνια, αυτός ο τύπος τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων παρέχεται και από κέντρα ιαματικού/θεραπευτικού τουρισμού. Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να μελετηθεί η ανάπτυξη αυτής της μορφής τουρισμού στην Ελούντα της Κρήτης, ένα διεθνώς διάσημο κοσμοπολίτικο θέρετρο διακοπών, που φιλοξενεί κάθε χρόνο κάποιους από τους πιο εξέχοντες εκπροσώπους της διεθνούς πολιτικής, οικονομικής και κοινωνικής ζωής. Στην περιοχή καταγράφεται σήμερα μεγάλη συγκέντρωση πολυτελών 5-στερων ξενοδοχειακών μονάδων, οι περισσότερες από τις οποίες προσφέρουν υπηρεσίες ευεξίας στους πελάτες τους. Η ανάλυση εστιάζεται στους τουρίστες ευεξίας που επισκέπτονται την περιοχή, με σκοπό να διερευνηθούν τα χαρακτηριστικά τους, τα κίνητρά τους, οι προτιμήσεις και οι αντιλήψεις τους. Προκειμένου να επιτευχθεί ο ερευνητικός στόχος της πτυχιακής, πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ποσοτική έρευνα με δομημένο ερωτηματολόγιο, σε δείγμα 120 πελατών spa στην Ελούντα. Τα ευρήματα και η συζήτηση αυτής της εργασίας είναι χρήσιμα για τους επαγγελματίες του κλάδου (πάροχοι υπηρεσιών σπα και ευεξίας που επιθυμούν να αναπτύξουν κατάλληλες στρατηγικές μάρκετινγκ και να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών) και ακαδημαϊκούς ερευνητές που ενδιαφέρονται για τον τουρισμό spa και ευεξίας.el
dc.description.abstractWellness tourism aims to provide services to healthy people in order to prevent and improve their quality of life through the achievement of a balance between body and spirit. The services provided include caring, beauty and fitness treatments, balanced diet and healthy eating, relaxation, meditation, mental activity, mild sports, etc. The organization of wellness tourism is done either by special hotel departments or by special Spa centers. Also, in recent years, this type of tourist services and products are also provided by healing / therapeutic tourism centers. The purpose of the dissertation is to study the development of this type of tourism in Elounda, an internationally famous cosmopolitan holiday resort, hosting every year some of the most prominent representatives of international politic, economic and social life. A large collection of luxurious 5-star hotels, most of which offer wellness services to their guests, are now being recorded in the area. The analysis focuses on wellness tourists visiting the area to explore their characteristics, motives, preferences and perceptions. In order to achieve the research goal of the dissertation, a primary quantitative survey was carried out with a structured questionnaire, in a sample of 120 spa customers in Elounda. The findings and discussion of this work are useful for professionals in the industry (spa and wellness service providers who want to develop appropriate marketing strategies and increase customer satisfaction) and academic researchers interested in spa and wellness tourism.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔιερεύνηση χαρακτηριστικών, κίνητρων και βαθμού ικανοποίησης των τουριστών ευεξίας στην Ελούντα Κρήτης.el
dc.titleInvestigation of characteristics, motivations and level of satisfaction of wellness tourists in Elounda, Crete.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚωνστάνταρου, Αναστασίαel
heal.creatorNameKonstantarou, Anastasiaen
heal.publicationDate2018-10-10
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8893
heal.abstractΟ τουρισμός ευεξίας (wellness tourism) έχει ως στόχο να προσφέρει υπηρεσίες σε υγιή άτομα, με σκοπό την πρόληψη και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους, μέσω της επίτευξης ισορροπίας ανάμεσα στο σώμα και το πνεύμα. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες περιλαμβάνουν φροντίδα, θεραπείες ομορφιάς και καλής φυσικής κατάστασης, ισορροπημένη δίαιτα και υγιεινή διατροφή, χαλάρωση, διαλογισμό, νοητική δραστηριότητα, ήπια άθληση κλπ.Η οργάνωση του τουρισμού ευεξίας γίνεται είτε από ειδικά τμήματα ξενοδοχείων είτε από ειδικά κέντρα-SpaCenters. Επίσης, τα τελευταία χρόνια, αυτός ο τύπος τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων παρέχεται και από κέντρα ιαματικού/θεραπευτικού τουρισμού. Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να μελετηθεί η ανάπτυξη αυτής της μορφής τουρισμού στην Ελούντα της Κρήτης, ένα διεθνώς διάσημο κοσμοπολίτικο θέρετρο διακοπών, που φιλοξενεί κάθε χρόνο κάποιους από τους πιο εξέχοντες εκπροσώπους της διεθνούς πολιτικής, οικονομικής και κοινωνικής ζωής. Στην περιοχή καταγράφεται σήμερα μεγάλη συγκέντρωση πολυτελών 5-στερων ξενοδοχειακών μονάδων, οι περισσότερες από τις οποίες προσφέρουν υπηρεσίες ευεξίας στους πελάτες τους. Η ανάλυση εστιάζεται στους τουρίστες ευεξίας που επισκέπτονται την περιοχή, με σκοπό να διερευνηθούν τα χαρακτηριστικά τους, τα κίνητρά τους, οι προτιμήσεις και οι αντιλήψεις τους. Προκειμένου να επιτευχθεί ο ερευνητικός στόχος της πτυχιακής, πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ποσοτική έρευνα με δομημένο ερωτηματολόγιο, σε δείγμα 120 πελατών spa στην Ελούντα. Τα ευρήματα και η συζήτηση αυτής της εργασίας είναι χρήσιμα για τους επαγγελματίες του κλάδου (πάροχοι υπηρεσιών σπα και ευεξίας που επιθυμούν να αναπτύξουν κατάλληλες στρατηγικές μάρκετινγκ και να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών) και ακαδημαϊκούς ερευνητές που ενδιαφέρονται για τον τουρισμό spa και ευεξίας.el
heal.abstractWellness tourism aims to provide services to healthy people in order to prevent and improve their quality of life through the achievement of a balance between body and spirit. The services provided include caring, beauty and fitness treatments, balanced diet and healthy eating, relaxation, meditation, mental activity, mild sports, etc. The organization of wellness tourism is done either by special hotel departments or by special Spa centers. Also, in recent years, this type of tourist services and products are also provided by healing / therapeutic tourism centers. The purpose of the dissertation is to study the development of this type of tourism in Elounda, an internationally famous cosmopolitan holiday resort, hosting every year some of the most prominent representatives of international politic, economic and social life. A large collection of luxurious 5-star hotels, most of which offer wellness services to their guests, are now being recorded in the area. The analysis focuses on wellness tourists visiting the area to explore their characteristics, motives, preferences and perceptions. In order to achieve the research goal of the dissertation, a primary quantitative survey was carried out with a structured questionnaire, in a sample of 120 spa customers in Elounda. The findings and discussion of this work are useful for professionals in the industry (spa and wellness service providers who want to develop appropriate marketing strategies and increase customer satisfaction) and academic researchers interested in spa and wellness tourism.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΔιερεύνηση χαρακτηριστικών, κίνητρων και βαθμού ικανοποίησης των τουριστών ευεξίας στην Ελούντα Κρήτης.el
heal.titleInvestigation of characteristics, motivations and level of satisfaction of wellness tourists in Elounda, Crete.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτουρισμός ευεξίας, ξενοδοχείο spa, ικανοποίηση πελάτη, ξενοδοχεία, Κρήτηel
heal.keywordwellness tourism, spa hotel, customer satisfaction, hotels, Creteen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.advisorID.emailntrihas@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States