Εμφάνιση απλής εγγραφής

Social media marketing in the sector of pharmaceutical cosmetics. Case study: Natura Siberica company.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΦούσκα, Αργυρώel
dc.creatorFouska, Argyroen
dc.date.accessioned2018-10-24T08:02:56Z
dc.date.available2018-10-24T08:02:56Z
dc.date.issued2018-10-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8912
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου του μάρκετινγκ στο περιβάλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όσον αφορά στον κλάδο των φαρμακευτικών καλλυντικών. Για την μελέτη του εν λόγω αντικειμένου χρησιμοποιείται ως ενδεικτικό παράδειγμα η εταιρία Natura Siberica και πραγματοποιείται τόσο βιβλιογραφική επισκόπηση του θέματος όσο και διεξαγωγή έρευνας. Από την θεωρητική και πρακτική ανάλυση προκύπτει ότι οι εταιρίες φαρμακευτικών καλλυντικών κρίνεται σκόπιμο να αξιοποιήσουν την δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να καταστήσουν αποτελεσματικότερες τις πρακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν.el
dc.description.abstractThe purpose of this paper is to investigate the role of marketing in the social media environment as regards the pharmaceutical cosmetics sector. For the study of this object, Natura Siberica is used as an illustrative example and a bibliographic overview of the subject is carried out as well as a research. The theoretical and practical analysis shows that pharmaceutical cosmetics companies find it worthwhile to harness the power of social media in order to make their marketing practices more effective.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleSocial media marketing στον χώρο των φαρμακευτικών καλλυντικών. Μελέτη περίπτωσης: η εταιρία Natura Siberica.el
dc.titleSocial media marketing in the sector of pharmaceutical cosmetics. Case study: Natura Siberica company.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΦούσκα, Αργυρώel
heal.creatorNameFouska, Argyroen
heal.publicationDate2018-10-24
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8912
heal.abstractΑντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου του μάρκετινγκ στο περιβάλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όσον αφορά στον κλάδο των φαρμακευτικών καλλυντικών. Για την μελέτη του εν λόγω αντικειμένου χρησιμοποιείται ως ενδεικτικό παράδειγμα η εταιρία Natura Siberica και πραγματοποιείται τόσο βιβλιογραφική επισκόπηση του θέματος όσο και διεξαγωγή έρευνας. Από την θεωρητική και πρακτική ανάλυση προκύπτει ότι οι εταιρίες φαρμακευτικών καλλυντικών κρίνεται σκόπιμο να αξιοποιήσουν την δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να καταστήσουν αποτελεσματικότερες τις πρακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν.el
heal.abstractThe purpose of this paper is to investigate the role of marketing in the social media environment as regards the pharmaceutical cosmetics sector. For the study of this object, Natura Siberica is used as an illustrative example and a bibliographic overview of the subject is carried out as well as a research. The theoretical and practical analysis shows that pharmaceutical cosmetics companies find it worthwhile to harness the power of social media in order to make their marketing practices more effective.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleSocial media marketing στον χώρο των φαρμακευτικών καλλυντικών. Μελέτη περίπτωσης: η εταιρία Natura Siberica.el
heal.titleSocial media marketing in the sector of pharmaceutical cosmetics. Case study: Natura Siberica company.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ, διαφήμιση, καλλυντικάel
heal.keywordsocial media, marketing, advertising, cosmeticsen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailjkapad@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States