Εμφάνιση απλής εγγραφής

The impact of new technologies on the behavior of Greek tourists

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚοπαλά, Ειρήνηel
dc.creatorKopala, Eirinien
dc.date.accessioned2018-10-24T09:26:54Z
dc.date.available2018-10-24T09:26:54Z
dc.date.issued2018-10-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8914
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στον Έλληνα τουρίστα σε συνάρτηση με τις νέες τεχνολογίες του διαδικτύου. Είναι σαφές πως τα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο υφίσταται επιβλητικά στην ζωή των ανθρώπων αλλά το ζητούμενο αυτής της εργασίας είναι να μελετηθεί κατά πόσο αυτό επηρεάζει και την τουριστική αγορά και κατ’ επέκταση την τουριστική αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Για την επίτευξη των ανωτέρω ερευνήθηκαν εκτενέστερα η συμπεριφορά του καταναλωτή, τα εργαλεία του διαδικτύου, ο τουρισμός σαν ευρύτερη έννοια και με βάση αυτά υλοποιήθηκε ποσοτική έρευνα για να μελετηθεί επιπλέον η συμπεριφορά του Έλληνα τουρίστα στο διαδίκτυο.el
dc.description.abstractThe current thesis refers to Greek tourists in connection with new communication technologies. Over the last few years the internet has impressively changed everyday life. Therefore, the main purpose of this thesis is to study whether it affects the tourist market as well and, consequently, the consuming behavior of the tourists. In order to achieve the above, consumer behavior, internet tools, tourism as a broader meaning were explored more extensively and quantitative research was carried out to study the behavior of Greek tourists on the Internet.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleH επίδραση των νέων τεχνολογιών στη συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.el
dc.titleThe impact of new technologies on the behavior of Greek touristsen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚοπαλά, Ειρήνηel
heal.creatorNameKopala, Eirinien
heal.publicationDate2018-10-24
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8914
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στον Έλληνα τουρίστα σε συνάρτηση με τις νέες τεχνολογίες του διαδικτύου. Είναι σαφές πως τα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο υφίσταται επιβλητικά στην ζωή των ανθρώπων αλλά το ζητούμενο αυτής της εργασίας είναι να μελετηθεί κατά πόσο αυτό επηρεάζει και την τουριστική αγορά και κατ’ επέκταση την τουριστική αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Για την επίτευξη των ανωτέρω ερευνήθηκαν εκτενέστερα η συμπεριφορά του καταναλωτή, τα εργαλεία του διαδικτύου, ο τουρισμός σαν ευρύτερη έννοια και με βάση αυτά υλοποιήθηκε ποσοτική έρευνα για να μελετηθεί επιπλέον η συμπεριφορά του Έλληνα τουρίστα στο διαδίκτυο.el
heal.abstractThe current thesis refers to Greek tourists in connection with new communication technologies. Over the last few years the internet has impressively changed everyday life. Therefore, the main purpose of this thesis is to study whether it affects the tourist market as well and, consequently, the consuming behavior of the tourists. In order to achieve the above, consumer behavior, internet tools, tourism as a broader meaning were explored more extensively and quantitative research was carried out to study the behavior of Greek tourists on the Internet.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleH επίδραση των νέων τεχνολογιών στη συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.el
heal.titleThe impact of new technologies on the behavior of Greek touristsen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordσυμπεριφορά καταναλωτή, τουρισμός, διαδίκτυο, μέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
heal.keywordconsumer behavior, tourism, internet, social mediaen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.advisorID.emailntrihas@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States