Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of social media marketing in the promotion of Greek products and food.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΕλσαουάχ, Νταϊάναel
dc.creatorΚωτσής, Χρυσοβαλάντης-Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΣτυλιανίδη, Ευγενίαel
dc.creatorElsaouach, Ntaianaen
dc.creatorKotsis, Chrysovalantis-Konstantinosen
dc.creatorStylianidi, Evgeniaen
dc.date.accessioned2018-10-24T11:17:18Z
dc.date.available2018-10-24T11:17:18Z
dc.date.issued2018-10-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8915
dc.description.abstractΣτην πτυχιακή αυτή εργασία θα εξετάσουμε το ρόλο του Social Media Marketing στην προώθηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων και τροφίμων. Εξετάζουμε τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει το ελληνικό αγροτικό προϊόν, πρωτογενές και μεταποιημένο, τις σχέσεις μεταξύ των εμπλεκόμενων στη διαδικασία του marketing, τα προβλήματα και τις πρακτικές δυσκολίες που υπάρχουν στην προώθησή του στην ελληνική και την παγκόσμια αγορά, αλλά και τα πλεονεκτήματα, που από πλευράς marketing μπορεί να εκμεταλλευτεί. Παρουσιάζονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναλύονται οι κατηγορίες τους και τα πλέον δημοφιλή στη χώρα μας και στο εξωτερικό. Ορίζονται σημαντικές έννοιες για το marketing και το social media marketing και εξειδικεύουμε στο αγροτικό marketing και στο marketing τροφίμων. Εστιάζουμε σε επιτυχημένα παραδείγματα social media marketing αγροτικών προϊόντων και τροφίμων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και καταλήγουμε σε συμπεράσματα για τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν από τους εμπλεκόμενους φορείς και κυρίως από τον Έλληνα παραγωγό .el
dc.description.abstractIn this paper we examine the role of Social Media Marketing in promoting Greek agricultural and food products. We examine the special characteristics of the Greek agricultural product, in its primary and processed form, the relationships between those involved in the marketing process, problems and practical difficulties but also its advantages for promoting it in the Greek and global market. We analyze social media and the variety of categories and present the most popular in our country and abroad. We also examine important concepts for marketing and social media marketing and especially in agricultural marketing and food marketing. We focus on successful examples of social media marketing agricultural and food products in Greece and abroad and reach conclusions about the actions to be taken by operators involved in the food industry and mainly by the Greek producer.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ χρήση του social media marketing στην προώθηση ελληνικών προϊόντων και τροφίμων.el
dc.titleThe use of social media marketing in the promotion of Greek products and food.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΕλσαουάχ, Νταϊάναel
heal.creatorNameΚωτσής, Χρυσοβαλάντης-Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameΣτυλιανίδη, Ευγενίαel
heal.creatorNameElsaouach, Ntaianaen
heal.creatorNameKotsis, Chrysovalantis-Konstantinosen
heal.creatorNameStylianidi, Evgeniaen
heal.publicationDate2018-10-24
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8915
heal.abstractΣτην πτυχιακή αυτή εργασία θα εξετάσουμε το ρόλο του Social Media Marketing στην προώθηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων και τροφίμων. Εξετάζουμε τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει το ελληνικό αγροτικό προϊόν, πρωτογενές και μεταποιημένο, τις σχέσεις μεταξύ των εμπλεκόμενων στη διαδικασία του marketing, τα προβλήματα και τις πρακτικές δυσκολίες που υπάρχουν στην προώθησή του στην ελληνική και την παγκόσμια αγορά, αλλά και τα πλεονεκτήματα, που από πλευράς marketing μπορεί να εκμεταλλευτεί. Παρουσιάζονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναλύονται οι κατηγορίες τους και τα πλέον δημοφιλή στη χώρα μας και στο εξωτερικό. Ορίζονται σημαντικές έννοιες για το marketing και το social media marketing και εξειδικεύουμε στο αγροτικό marketing και στο marketing τροφίμων. Εστιάζουμε σε επιτυχημένα παραδείγματα social media marketing αγροτικών προϊόντων και τροφίμων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και καταλήγουμε σε συμπεράσματα για τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν από τους εμπλεκόμενους φορείς και κυρίως από τον Έλληνα παραγωγό .el
heal.abstractIn this paper we examine the role of Social Media Marketing in promoting Greek agricultural and food products. We examine the special characteristics of the Greek agricultural product, in its primary and processed form, the relationships between those involved in the marketing process, problems and practical difficulties but also its advantages for promoting it in the Greek and global market. We analyze social media and the variety of categories and present the most popular in our country and abroad. We also examine important concepts for marketing and social media marketing and especially in agricultural marketing and food marketing. We focus on successful examples of social media marketing agricultural and food products in Greece and abroad and reach conclusions about the actions to be taken by operators involved in the food industry and mainly by the Greek producer.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ χρήση του social media marketing στην προώθηση ελληνικών προϊόντων και τροφίμων.el
heal.titleThe use of social media marketing in the promotion of Greek products and food.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ, αγροτικό προϊόνel
heal.keywordsocial media, marketing, agricultural producten
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailjkapad@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States