Εμφάνιση απλής εγγραφής

Social media marketing. The exploitation of social networks and gadgets in the context of marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΦίλη, Άννα-Μαρίαel
dc.creatorFili, Anna-Mariaen
dc.date.accessioned2018-10-25T12:17:06Z
dc.date.available2018-10-25T12:17:06Z
dc.date.issued2018-10-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8918
dc.description.abstractΓια τον κάθε μέσο άνθρωπο, το διαδίκτυο αποτελεί την βασικότερη πηγή πληροφόρησης. Καθημερινά, ολοένα και περισσότεροι το προτιμούν για την ενημέρωση τους. Το διαδίκτυο έχει μετατρέψει την πληροφορία σε βασικό συστατικό Μάρκετινγκ, με την βοήθεια της ραγδαίας ανάπτυξης των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας και οι μικροεφαρμογές παίζουν σπουδαίο ρόλο στην ανάπτυξη των Social Media. Μερικά είδη μικροεφαρμογών που έχουν αναπτυχθεί, είναι τα παιχνίδια, οι διαγωνισμοί και τα εργαλεία διαχείρισης και δημοσίευσης περιεχομένου. Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει την νέα εποχή του Μάρκετινγκ, όπου είναι το Social Media Marketing, πως λειτουργεί και ποια είναι τα οφέλη για τις επιχειρήσεις, τι είναι τα Social Media, πως χρησιμοποιούνται και με ποιον τρόπο εφαρμόζεται το Marketing σε αυτά. Στη συνέχεια γίνετε αναφορά για το πως χρησιμοποιούνται οι μικροεφαρμογές στο Social Media Marketing και κάποια παραδείγματα εφαρμογών στο Facebook και στο Twitter. Τέλος, μελετάτε η περίπτωση της Citrine, ποια είναι και πως λειτουργεί, όπου πραγματοποιήθηκε συνέντευξη με τον κ. Κιτρίδη, CEO και ιδρυτή της εταιρείας.el
dc.description.abstractFor every average person, the internet is the primary source of information. Every day, more and more people prefer it for their information. The internet has transformed information into a key marketing component with the help of the rapid growth of social networking sites. Social networks are now an integral part of our everyday life and gadgets play an important role in the development of Social Media. Some types of gadgets that have been developed are games, contests, and content management and publishing tools. This current master's thesis aims to present the new era of Marketing, where is Social Media Marketing, how it works and what are the benefits for businesses, what are Social Media, how they are used and how Marketing is applied to them . Here's how to use gadgets in Social Media Marketing and some examples of Facebook and Twitter apps. Finally, you are looking at the Citrine case, what it is and how it works, where an interview was held with Mr. Kitridis, CEO and founder of the company.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleSocial media marketing. Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων και των μικροεφαρμογών στα πλαίσια του marketing.el
dc.titleSocial media marketing. The exploitation of social networks and gadgets in the context of marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΦίλη, Άννα-Μαρίαel
heal.creatorNameFili, Anna-Mariaen
heal.publicationDate2018-10-25
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8918
heal.abstractΓια τον κάθε μέσο άνθρωπο, το διαδίκτυο αποτελεί την βασικότερη πηγή πληροφόρησης. Καθημερινά, ολοένα και περισσότεροι το προτιμούν για την ενημέρωση τους. Το διαδίκτυο έχει μετατρέψει την πληροφορία σε βασικό συστατικό Μάρκετινγκ, με την βοήθεια της ραγδαίας ανάπτυξης των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας και οι μικροεφαρμογές παίζουν σπουδαίο ρόλο στην ανάπτυξη των Social Media. Μερικά είδη μικροεφαρμογών που έχουν αναπτυχθεί, είναι τα παιχνίδια, οι διαγωνισμοί και τα εργαλεία διαχείρισης και δημοσίευσης περιεχομένου. Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει την νέα εποχή του Μάρκετινγκ, όπου είναι το Social Media Marketing, πως λειτουργεί και ποια είναι τα οφέλη για τις επιχειρήσεις, τι είναι τα Social Media, πως χρησιμοποιούνται και με ποιον τρόπο εφαρμόζεται το Marketing σε αυτά. Στη συνέχεια γίνετε αναφορά για το πως χρησιμοποιούνται οι μικροεφαρμογές στο Social Media Marketing και κάποια παραδείγματα εφαρμογών στο Facebook και στο Twitter. Τέλος, μελετάτε η περίπτωση της Citrine, ποια είναι και πως λειτουργεί, όπου πραγματοποιήθηκε συνέντευξη με τον κ. Κιτρίδη, CEO και ιδρυτή της εταιρείας.el
heal.abstractFor every average person, the internet is the primary source of information. Every day, more and more people prefer it for their information. The internet has transformed information into a key marketing component with the help of the rapid growth of social networking sites. Social networks are now an integral part of our everyday life and gadgets play an important role in the development of Social Media. Some types of gadgets that have been developed are games, contests, and content management and publishing tools. This current master's thesis aims to present the new era of Marketing, where is Social Media Marketing, how it works and what are the benefits for businesses, what are Social Media, how they are used and how Marketing is applied to them . Here's how to use gadgets in Social Media Marketing and some examples of Facebook and Twitter apps. Finally, you are looking at the Citrine case, what it is and how it works, where an interview was held with Mr. Kitridis, CEO and founder of the company.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleSocial media marketing. Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων και των μικροεφαρμογών στα πλαίσια του marketing.el
heal.titleSocial media marketing. The exploitation of social networks and gadgets in the context of marketing.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκel
heal.keywordsocial media, marketingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States