Τεχνικές άμεσης επιτυχημένης πώλησης.
Techniques for successful direct sales.
View/ Open
Date
2018-10-25Author
Πινακουλάκης, Νικόλαος
Pinakoulakis, Nikolaos
Metadata
Show full item recordAbstract
Η εις βάθος κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, και ιδίως της διαδικασίας λήψης αποφάσεων αναφορικά με την αγορά προϊόντων, έχει ύψιστη σημασία τόσο για τη βιομηχανία όσο και για την ακαδημαϊκή κοινότητα.
Επιτρέπει στους προμηθευτές να κατανοήσουν καλύτερα τους λόγους των ενεργειών των καταναλωτών στην αγορά και, κατά συνέπεια, παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο επηρεασμού των καταναλωτών σε διάφορα στάδια της διαδικασίας αγοράς ή κατανάλωσης, επιτυγχάνοντας έτσι αποτελεσματική και αποδοτική χρήση των πόρων μάρκετινγκ.
Για τους μελετητές, η συμπεριφορά των καταναλωτών είναι ένα ακαδημαϊκό πεδίο έρευνας, ένας τομέας του μάρκετινγκ (MacInnis&Folkes, 2009), που δημιουργεί επιστημονικές γνώσεις σχετικά με μια σύνθετη μορφή ανθρώπινης συμπεριφοράς.
Η κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών δίνει τη δυνατότητα στους πωλητές να σχεδιάσουν τις κατάλληλες στρατηγικές και να επιλέξουν τις σωστές τεχνικές ώστε να επιτύχουν τους στόχους που έχουν θέσει και αφορούν τις κινήσεις που θα οδηγήσουν στις σωστές διαπραγματεύσεις, τη σωστή παρουσίαση και τέλος την πώληση των προϊόντων που αποτελεί και την επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί. An in-depth understanding of consumer behavior, and in particular the decision-making process of the product market, is of paramount importance to both the industry and the academic community.
It allows suppliers to better understand the causes of consumer actions on the market and thus provides information on how to influence consumers at different stages of the buying or consumption process, thereby achieving effective and efficient use of marketing resources.
For scholars, consumer behavior is an academic field of research, a marketing area (MacInnis&Folkes, 2009), which generates scientific knowledge about a complex form of human behavior.
Understanding consumer behavior enables vendors to design the appropriate strategies and choose the right techniques to achieve the goals they have set for the moves that will lead to the right negotiations, the right presentation and finally the sale of the products which is also the achievement of the goals set.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info