Εμφάνιση απλής εγγραφής

Tourism marketing in Greece, study of the Hilton case.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπαθανασίου, Μαρίαel
dc.creatorPapathanasiou, Mariaen
dc.date.accessioned2018-10-30T08:13:30Z
dc.date.available2018-10-30T08:13:30Z
dc.date.issued2018-10-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8925
dc.description.abstractΣτο κείμενο που θα βρείτε παρακάτω ακολουθεί ένα project που αναφέρεται στο τουριστικό μάρκετινγκ της Ελλάδας μιλώντας για τις ξενοδοχειακές αλυσίδες της χώρας μας και την προσφορά αυτών στην οικονομία και κατ επέκταση στην τουριστική βιομηχανία καθώς και για την οικονομική κρίση που ξέσπασε το 2010 και πως αυτή επηρέασε την τουριστική βιομηχανία και ολόκληρη τη χώρα. Συγκεκριμένα αναλύει τη περίπτωση του HILTON μια από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές μονάδες παγκοσμίως μιλώντας για την επιχειρησιακή της στρατηγική , το μείγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών της μονάδων και τον τρόπο εδραίωσης της στη παγκόσμια επιχειρηματική αγορά. Τέλος αναφέρεται στις προτάσεις που μπορούν να εφαρμοστούν στην επιχείρηση προκειμένου να αντιμετωπίσει τις σημερινές προκλήσεις αυξάνοντας τη μακροχρόνια επίδοση της.el
dc.description.abstractIn the text you will find below follows a project mentioned in tourist marketing of Greece speaking hotel of our country chains and offer them in the economy and therefore in the tourist industry and the economic crisis that erupted in 2010 and that this affected the tourism industry and the whole country. Specifically analyzes the case of HILTON one of the largest hotels worldwide speaking of its operational strategy marketing mix of hotels units and how to consolidate the global business market. Finally in the proposals that can be implemented in the company in order to face today’s challenges by increasing long-term performance.  en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤο τουριστικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα, μελέτη της περίπτωσης του Hilton.el
dc.titleTourism marketing in Greece, study of the Hilton case.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπαθανασίου, Μαρίαel
heal.creatorNamePapathanasiou, Mariaen
heal.publicationDate2018-10-30
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8925
heal.abstractΣτο κείμενο που θα βρείτε παρακάτω ακολουθεί ένα project που αναφέρεται στο τουριστικό μάρκετινγκ της Ελλάδας μιλώντας για τις ξενοδοχειακές αλυσίδες της χώρας μας και την προσφορά αυτών στην οικονομία και κατ επέκταση στην τουριστική βιομηχανία καθώς και για την οικονομική κρίση που ξέσπασε το 2010 και πως αυτή επηρέασε την τουριστική βιομηχανία και ολόκληρη τη χώρα. Συγκεκριμένα αναλύει τη περίπτωση του HILTON μια από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές μονάδες παγκοσμίως μιλώντας για την επιχειρησιακή της στρατηγική , το μείγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών της μονάδων και τον τρόπο εδραίωσης της στη παγκόσμια επιχειρηματική αγορά. Τέλος αναφέρεται στις προτάσεις που μπορούν να εφαρμοστούν στην επιχείρηση προκειμένου να αντιμετωπίσει τις σημερινές προκλήσεις αυξάνοντας τη μακροχρόνια επίδοση της.el
heal.abstractIn the text you will find below follows a project mentioned in tourist marketing of Greece speaking hotel of our country chains and offer them in the economy and therefore in the tourist industry and the economic crisis that erupted in 2010 and that this affected the tourism industry and the whole country. Specifically analyzes the case of HILTON one of the largest hotels worldwide speaking of its operational strategy marketing mix of hotels units and how to consolidate the global business market. Finally in the proposals that can be implemented in the company in order to face today’s challenges by increasing long-term performance.  en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤο τουριστικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα, μελέτη της περίπτωσης του Hilton.el
heal.titleTourism marketing in Greece, study of the Hilton case.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτουριστικό μάρκετινγκ, ξενοδοχείο Hiltonel
heal.keywordtourism marketing, Hilton hotelen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States