Εμφάνιση απλής εγγραφής

The contribution of social networks to the promotion of tourist destinations

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαθιουδάκη, Γεωργίαel
dc.creatorMathioudaki, Georgiaen
dc.date.accessioned2018-10-30T09:14:46Z
dc.date.available2018-10-30T09:14:46Z
dc.date.issued2018-10-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8927
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή μελετάται ο βαθμός συμβολής των κοινωνικών δικτύων στην προώθηση τουριστικών επιλογών. Για την επίτευξη του ανώτερου σκοπού η παρούσα εργασία απαρτίζεται από έξι κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι βασικότεροι ορισμοί για τον τουρισμό και τον τουριστικό προορισμό . Επιπροσθέτως γίνεται αναφορά στους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς για το έτος 2015. Το δεύτερο κεφάλαιο πραγματεύεται το διαδίκτυο και ειδικότερα παρέχει πληροφορίες για το βαθμό αξιοποίηση του στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στο μάρκετινγκ, εστιάζοντας στα βασικά χαρακτηριστικά του και τους διάφορους ορισμούς που έχουν δοθεί στη διεθνή βιβλιογραφία για την πλήρη κατανόηση του όρου αυτού. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του τουριστικού μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο μέρος του κεφαλαίου αυτού περιγράφονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του τουρισμού. Αντίστοιχα, το δεύτερο μέρος επικεντρώνεται στο μείγμα Μάρκετινγκ στον τουρισμό δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα 7 P's που το δομούν. Το πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται στην αξιοποίηση του διαδικτύου για την αποτελεσματική εφαρμογή του τουριστικού μάρκετινγκ, από τους μάρκετερς. Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για τη διαμόρφωση του ερωτηματολογίου. Τέλος παρουσιάζονται τα κυριότερα αποτελέσματα που προκύπτουν ύστερα από κατάλληλη επεξεργασία των απαντήσεων που δόθηκαν από τους υπό εξέταση ερωτηθέντες.  el
dc.description.abstractThis senior thesis examines the degree of contribution of social networks to the promotion of tourist choices. To achieve the ultimate goal, the present work consists of six chapters. The first chapter presents the basic definitions for tourism and the tourist destination. In addition, reference is made to the most popular tourist destinations for the year 2015. The second chapter expound the internet and in particular provides information on the extent to which it is used in modern businesses. The third chapter refers with marketing, focusing on its key features and the various definitions given in the international literature to fully understand this term. The fourth chapter analyzes the concept of tourism marketing. More specifically, the first part of this chapter describes the specific characteristics of tourism. Accordingly, the second part focuses on the marketing mix in tourism, with particular emphasis on the 7 P's that structure it. The fifth chapter refers to the use of the internet for the effective implementation of tourism marketing by marketers. The sixth chapter presents the methodology used for formulating the questionnaire. Finally, the main results are obtained from the appropriate processing of the answers given by the respondents.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ συμβολή των κοινωνικών δικτύων στην προώθηση των τουριστικών προορισμών.el
dc.titleThe contribution of social networks to the promotion of tourist destinationsen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαθιουδάκη, Γεωργίαel
heal.creatorNameMathioudaki, Georgiaen
heal.publicationDate2018-10-30
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8927
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή μελετάται ο βαθμός συμβολής των κοινωνικών δικτύων στην προώθηση τουριστικών επιλογών. Για την επίτευξη του ανώτερου σκοπού η παρούσα εργασία απαρτίζεται από έξι κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι βασικότεροι ορισμοί για τον τουρισμό και τον τουριστικό προορισμό . Επιπροσθέτως γίνεται αναφορά στους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς για το έτος 2015. Το δεύτερο κεφάλαιο πραγματεύεται το διαδίκτυο και ειδικότερα παρέχει πληροφορίες για το βαθμό αξιοποίηση του στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στο μάρκετινγκ, εστιάζοντας στα βασικά χαρακτηριστικά του και τους διάφορους ορισμούς που έχουν δοθεί στη διεθνή βιβλιογραφία για την πλήρη κατανόηση του όρου αυτού. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του τουριστικού μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο μέρος του κεφαλαίου αυτού περιγράφονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του τουρισμού. Αντίστοιχα, το δεύτερο μέρος επικεντρώνεται στο μείγμα Μάρκετινγκ στον τουρισμό δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα 7 P's που το δομούν. Το πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται στην αξιοποίηση του διαδικτύου για την αποτελεσματική εφαρμογή του τουριστικού μάρκετινγκ, από τους μάρκετερς. Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για τη διαμόρφωση του ερωτηματολογίου. Τέλος παρουσιάζονται τα κυριότερα αποτελέσματα που προκύπτουν ύστερα από κατάλληλη επεξεργασία των απαντήσεων που δόθηκαν από τους υπό εξέταση ερωτηθέντες.  el
heal.abstractThis senior thesis examines the degree of contribution of social networks to the promotion of tourist choices. To achieve the ultimate goal, the present work consists of six chapters. The first chapter presents the basic definitions for tourism and the tourist destination. In addition, reference is made to the most popular tourist destinations for the year 2015. The second chapter expound the internet and in particular provides information on the extent to which it is used in modern businesses. The third chapter refers with marketing, focusing on its key features and the various definitions given in the international literature to fully understand this term. The fourth chapter analyzes the concept of tourism marketing. More specifically, the first part of this chapter describes the specific characteristics of tourism. Accordingly, the second part focuses on the marketing mix in tourism, with particular emphasis on the 7 P's that structure it. The fifth chapter refers to the use of the internet for the effective implementation of tourism marketing by marketers. The sixth chapter presents the methodology used for formulating the questionnaire. Finally, the main results are obtained from the appropriate processing of the answers given by the respondents.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ συμβολή των κοινωνικών δικτύων στην προώθηση των τουριστικών προορισμών.el
heal.titleThe contribution of social networks to the promotion of tourist destinationsen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμέσα κοινωνικής δικτύωσης, τουριστικός προορισμός, τουριστικό μάρκετινγκel
heal.keywordsocial media, tourism destination, tourism marketingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States