Εμφάνιση απλής εγγραφής

Strategic planning of tourism development Municipality of Ierapetra.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠλαγερά, Ειρήνηel
dc.creatorPlagera, Eirinien
dc.date.accessioned2018-11-01T11:00:49Z
dc.date.available2018-11-01T11:00:49Z
dc.date.issued2018-11-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8931
dc.description.abstractΟ Δήμος Ιεράπετρας, τόσο λόγο της γεωγραφικής του θέσης όσο και λόγο του εύκρατου κλίματος που επικρατεί, αποτελεί πόλο τουριστικής έλξης καθόλη τη διάρκεια του έτους. Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως κύριο σκοπό την ανάλυση και τη κατανόηση του κατα πόσο πραγματοποιείται εκ μέρους του Δήμου Ιεράπετρας στρατηγικός σχεδιασμός σε σχέση με τη προώθηση του τουριστικού του προϊόν. Αρχικά θα προσπαθήσουμε να πραγματοποιήσουμε μια λεπτομερή ανάλυση σημαντικών όρων μαρκετινγκ οι οποίοι θα βοηθήσουν στην τελική κατανόηση του θέματος. Τέλος θα αναλύσουμε τα δεδομένα που έχουμε για τον στρατηγικό σχεδιασμό που ακολουθήτε απο το συγκεκριμένο φορέα, ούτως ώστε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.el
dc.description.abstractThe Municipality of Ierapetra, is a pole of tourist attraction throughout the year for two different reasons. First of all because of its geographical position and second for its temperate climate. The main aim of this thesis, is to analyze and understand if the Municipality of Ierapetra has a strategic planning for the promotion of its tourist product or not. Initially, we will try to conduct a detailed analysis of important marketing terms that will help us to understand the subject. Finally, we will analyze the data we have found for the strategic planning witch is followed by the Municipality of Ierapetra, to make safe conclusions.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣτρατηγικός σχεδιασμός τουριστικής ανάπτυξης Δήμου Ιεράπετρας.el
dc.titleStrategic planning of tourism development Municipality of Ierapetra.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠλαγερά, Ειρήνηel
heal.creatorNamePlagera, Eirinien
heal.publicationDate2018-11-01
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8931
heal.abstractΟ Δήμος Ιεράπετρας, τόσο λόγο της γεωγραφικής του θέσης όσο και λόγο του εύκρατου κλίματος που επικρατεί, αποτελεί πόλο τουριστικής έλξης καθόλη τη διάρκεια του έτους. Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως κύριο σκοπό την ανάλυση και τη κατανόηση του κατα πόσο πραγματοποιείται εκ μέρους του Δήμου Ιεράπετρας στρατηγικός σχεδιασμός σε σχέση με τη προώθηση του τουριστικού του προϊόν. Αρχικά θα προσπαθήσουμε να πραγματοποιήσουμε μια λεπτομερή ανάλυση σημαντικών όρων μαρκετινγκ οι οποίοι θα βοηθήσουν στην τελική κατανόηση του θέματος. Τέλος θα αναλύσουμε τα δεδομένα που έχουμε για τον στρατηγικό σχεδιασμό που ακολουθήτε απο το συγκεκριμένο φορέα, ούτως ώστε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.el
heal.abstractThe Municipality of Ierapetra, is a pole of tourist attraction throughout the year for two different reasons. First of all because of its geographical position and second for its temperate climate. The main aim of this thesis, is to analyze and understand if the Municipality of Ierapetra has a strategic planning for the promotion of its tourist product or not. Initially, we will try to conduct a detailed analysis of important marketing terms that will help us to understand the subject. Finally, we will analyze the data we have found for the strategic planning witch is followed by the Municipality of Ierapetra, to make safe conclusions.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΣτρατηγικός σχεδιασμός τουριστικής ανάπτυξης Δήμου Ιεράπετρας.el
heal.titleStrategic planning of tourism development Municipality of Ierapetra.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordστρατηγικός σχεδιασμός, μάρκετινγκ, τουριστική ανάπτυξη, Δήμος Ιεράπετραel
heal.keywordstrategic planning, marketing, tourism development, Municipality of Ierapetraen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States