Μελέτη τεχνικών εξάπλωσης κοινωνικών δικτύων.
Research for the proliferation of social networks.
Date
2018-11-05Author
Βλαχάκη, Καλλιόπη
Μαλτεζάκης, Γεώργιος
Vlachaki, Kalliopi
Maltezakis, Georgios
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην σημερινή εποχή, παρατηρείται μια έντονη εξάπλωση των κοινωνικών δικτύων.
Καθημερινά το άτομο αναζητά να ανακαλύψει τρόπους επικοινωνίας άμεσους, ραγδαίους και
αποτελεσματικούς. Η έλλειψη χρόνου και η πληθώρα πληροφοριών που διακινούνται,
προβάλλει την επιτακτική ανάγκη για την εύρεση μεθόδων και τρόπων, που θα
συμμορφώνονται στις απαιτήσεις, στις ανάγκες και στις ιδιαιτερότητες κάθε προσώπου για
να του εξασφαλίσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, δηλαδή την εύκολη πρόσβαση στην
πληροφορία. Στη παρούσα εργασία διερευνώνται οι τεχνικές εξάπλωσης των κοινωνικών
δικτύων. Η εν λόγω εργασία χαρακτηρίζεται ως ποσοτική έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε
σε δείγμα 102 ατόμων, με την μέθοδο του ερωτηματολογίου. Αρχικά, περιγράφεται το
θεωρητικό πλαίσιο των ορισμών που συνθέτουν το ερευνητικό ζητούμενο και αναλύεται η
πορεία των κοινωνικών δικτύων και η εξάπλωση τους με την πάροδο των χρόνων, καθώς
επισημαίνονται οι τεχνικές - μέσα εξάπλωσης τους. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται ποικίλα
ευρήματα της σύγχρονης και διεθνούς βιβλιογραφίας προάγοντας παρομοίου είδους
εμπειρικές έρευνες και υπογραμμίζεται το πως μπορούν τα κοινωνικά δίκτυα να
χρησιμοποιηθούν ως διαφημιστικά μέσα και να επηρεάσουν τη ζωή του ανθρώπου από το
εκάστοτε δίκτυο. Έπειτα από αποτύπωση της ερευνητικής μεθοδολογίας καταγράφονται τα
κυριότερα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε η παρούσα έρευνα καθώς προτείνονται
ερευνητικές, μελλοντικές κατευθυντήριες μελέτες και τονίζονται οι περιορισμοί που
υφίστανται κατά την εκπόνηση της εν λόγω εργασίας. In our day and age, the extensive use of social media is evident. Each and every individual
seeks direct, radical and effective ways to communicate on a daily basis. The luck of time and
the abundance of information which is readily available on such sites reflects the imperative
need. For the investigation of ways and methods that will be in conformity to the demands
needs and particularities of each individual in order to achieve the desirable result, which is
easy access to any piece of information. Techniques for the proliferation of social media are
investigated, which can be characterized as a quantitative survey in which 102 people
participated by using the method of a questionnaire. Initially, the theoretical frame of the terms
that constitute what the survey requires to be found and the evolution of the social media and
their proliferation throughout the years are examined while techniques – means of their
proliferation are pinpointed. Afterwards a variety of findings of contemporary and international
bibliography are presented promoting similar empirical surveys and how social media can be
used as an advertising vehicle are underlined as well as its influence on an individual’ s life
when using any kind of network. After the presentation of the investigative methodology the
main conclusions which this survey reached are recorded. Since future investigative and
instructional studies are recommended and the restrictions that they are undergone during the
completion of this assignment are stressed.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info