Εμφάνιση απλής εγγραφής

The consumer behavior and online purchases in Southern Suburbs of Attica.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧρυσανθακοπούλου, Παναγιώταel
dc.creatorChrysanthakopoulou, Panagiotaen
dc.date.accessioned2018-11-19T08:19:56Z
dc.date.available2018-11-19T08:19:56Z
dc.date.issued2018-11-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8962
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών των Νοτίων Προαστίων Αττικής στο διαδίκτυο» πραγματεύεται ένα επίκαιρο θέμα, την ραγδαία εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και των ηλεκτρονικών αγορών, ιδιαίτερα μετά την εμφάνιση της οικονομικής κρίσης. Οι ηλεκτρονικές αγορές συνδυάζουν ταχύτητα, ευκολία, μειωμένο κόστος και μεγάλη ποικιλία. Επίσης, δίνουν τη δυνατότητα στον καταναλωτή να αγοράσει και να πληρώσει οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία μέσω του ηλεκτρονικού του υπολογιστή χωρίς να μετακινηθεί από το σημείο στο οποίο βρίσκεται. Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την αποτύπωση των σύγχρονων καταναλωτικών προτιμήσεων για τις αγορές προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου στην περιοχή των Νοτίων Προαστίων Αττικής, βασιζόμενη στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών στοιχείων. Όσον αφορά τα πρωτογενή στοιχεία, προέρχονται από έρευνα αγοράς σε καταναλωτές των Νοτίων Προαστίων Αττικής και συλλέχθηκαν με τη μέθοδο της επισκόπησης, χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν τις online καταναλωτικές τάσεις οι οποίες αφορούν τα αγοραστικά κριτήρια και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.el
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to investigate consumer behavior and preferences, online purchases in Southern Suburbs of Attica. The first section of the thesis gives the theoretical background, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Southern Suburbs of Attica. According to the 150 local consumers participated in the survey, online searching and buying products become more and more popular and consumers behavior seems to depend on different factors. The results of the research can be used from local firms in order to improve their online marketing strategies.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών των νοτίων προαστίων Αττικής στο διαδίκτυο.el
dc.titleThe consumer behavior and online purchases in Southern Suburbs of Attica.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧρυσανθακοπούλου, Παναγιώταel
heal.creatorNameChrysanthakopoulou, Panagiotaen
heal.publicationDate2018-11-15
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8962
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών των Νοτίων Προαστίων Αττικής στο διαδίκτυο» πραγματεύεται ένα επίκαιρο θέμα, την ραγδαία εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και των ηλεκτρονικών αγορών, ιδιαίτερα μετά την εμφάνιση της οικονομικής κρίσης. Οι ηλεκτρονικές αγορές συνδυάζουν ταχύτητα, ευκολία, μειωμένο κόστος και μεγάλη ποικιλία. Επίσης, δίνουν τη δυνατότητα στον καταναλωτή να αγοράσει και να πληρώσει οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία μέσω του ηλεκτρονικού του υπολογιστή χωρίς να μετακινηθεί από το σημείο στο οποίο βρίσκεται. Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την αποτύπωση των σύγχρονων καταναλωτικών προτιμήσεων για τις αγορές προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου στην περιοχή των Νοτίων Προαστίων Αττικής, βασιζόμενη στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών στοιχείων. Όσον αφορά τα πρωτογενή στοιχεία, προέρχονται από έρευνα αγοράς σε καταναλωτές των Νοτίων Προαστίων Αττικής και συλλέχθηκαν με τη μέθοδο της επισκόπησης, χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν τις online καταναλωτικές τάσεις οι οποίες αφορούν τα αγοραστικά κριτήρια και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.el
heal.abstractThe aim of this thesis is to investigate consumer behavior and preferences, online purchases in Southern Suburbs of Attica. The first section of the thesis gives the theoretical background, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Southern Suburbs of Attica. According to the 150 local consumers participated in the survey, online searching and buying products become more and more popular and consumers behavior seems to depend on different factors. The results of the research can be used from local firms in order to improve their online marketing strategies.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών των νοτίων προαστίων Αττικής στο διαδίκτυο.el
heal.titleThe consumer behavior and online purchases in Southern Suburbs of Attica.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordσυμπεριφορά αγοραστή, καταναλωτής, διαδικτυακό μάρκετινγκel
heal.keywordbuyer behavior, consumer, internet marketingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States