Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-learning information systems in higher education.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓιόλλα, Έρνεστel
dc.creatorGiolla, Ernesten
dc.creatorΜπουρµπάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorBourmpakis, Georgiosen
dc.date.accessioned2019-01-08T11:51:02Z
dc.date.available2019-01-08T11:51:02Z
dc.date.issued2018-12-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8995
dc.description.abstractΤελευταία εντοπίζεται τεράστια συμμετοχή των νέων τεχνολογιών στον τομέα της εκπαίδευσης. Οι νέες αυτές τεχνολογίες της πληροφορίας και επικοινωνίας συμμετέχουν ενεργά και επιδρούν σε όλες τις βαθμίδες αλλά και σε όλους τους τύπους εκπαίδευσης. Η ηλεκτρονική εκπαίδευση (e-learning), πεδίο έρευνας της παρούσας εργασίας αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της επιρροής. Ο όρος e-learning δεν αφορά μόνο την μάθηση που εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες του διαδικτύου αλλά όλες εκείνες τις τεχνολογίες, τις συσκευές και τα συστήματα που εντάσσονται στην εκπαιδευτική διαδικασία, ή και την πλαισιώνουν, με σκοπό την επίτευξη των μαθησιακών αναγκών και στόχων. Τέτοιου είδους τεχνολογίες έχουν ενταχθεί σήμερα σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, από την πρωτοβάθμια έως και την Τριτοβάθμια αλλά και σε όλα τα στάδια της διαδικασίας. Επιπλέον έχουν προκύψει νέες τεχνικές μάθησης καθώς και νέοι τύποι εκπαίδευσης που δεν θα μπορούσαν να υποστηριχτούν χωρίς την ύπαρξη αυτών των τεχνολογιών και των συστημάτων. Η παρούσα εργασία σκοπεύει σε μια διερεύνηση της εξέλιξη των τεχνολογιών που υποστηρίζουν την σύγχρονη εκπαίδευση μέσω e-learning και στην ανάλυση ορισμών και κατηγοριών που περιβάλει ο γενικός όρος. Επίσης γίνεται προσπάθεια της ανάδειξης και καταγραφής αυτών των τεχνολογιών και των συστημάτων, της υποδομής τους και της υποστήριξης που παρέχουν στην διαδικασία της μάθησης.el
dc.description.abstractDuring the last years the contribution of new technologies in the field of education is booming. These new technologies of information and communication contribute actively and effectively every sector of education. Electronic learning (e-learning), the field of research in the present thesis, is characteristic example of this influence. The term e-learning does not only refer to learning thanks to/through the internet refer to all the technologies , devices and systems that constitute an integral part of the learning process or support it aiming at achieving learning goals. Such technologies have been included in every grade of learning for the primary school to the university and every stage of learning process. Furthermore new approaches and methods of learning can evade only if they are supported by these technologies and systems. The present thesis goal is to investigate the development of the technologies that support the modern education through e-learning and to analyse definitions and categories that are concluded in the general term. Also an attempt has been made to highlight and record these technologies and systems , their infrastructure and the support they provide to the learning process.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΠληροφοριακά συστήματα e-learning στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.el
dc.titleE-learning information systems in higher education.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓιόλλα, Έρνεστel
heal.creatorNameGiolla, Ernesten
heal.creatorNameΜπουρµπάκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameBourmpakis, Georgiosen
heal.publicationDate2018-12-17
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8995
heal.abstractΤελευταία εντοπίζεται τεράστια συμμετοχή των νέων τεχνολογιών στον τομέα της εκπαίδευσης. Οι νέες αυτές τεχνολογίες της πληροφορίας και επικοινωνίας συμμετέχουν ενεργά και επιδρούν σε όλες τις βαθμίδες αλλά και σε όλους τους τύπους εκπαίδευσης. Η ηλεκτρονική εκπαίδευση (e-learning), πεδίο έρευνας της παρούσας εργασίας αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της επιρροής. Ο όρος e-learning δεν αφορά μόνο την μάθηση που εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες του διαδικτύου αλλά όλες εκείνες τις τεχνολογίες, τις συσκευές και τα συστήματα που εντάσσονται στην εκπαιδευτική διαδικασία, ή και την πλαισιώνουν, με σκοπό την επίτευξη των μαθησιακών αναγκών και στόχων. Τέτοιου είδους τεχνολογίες έχουν ενταχθεί σήμερα σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, από την πρωτοβάθμια έως και την Τριτοβάθμια αλλά και σε όλα τα στάδια της διαδικασίας. Επιπλέον έχουν προκύψει νέες τεχνικές μάθησης καθώς και νέοι τύποι εκπαίδευσης που δεν θα μπορούσαν να υποστηριχτούν χωρίς την ύπαρξη αυτών των τεχνολογιών και των συστημάτων. Η παρούσα εργασία σκοπεύει σε μια διερεύνηση της εξέλιξη των τεχνολογιών που υποστηρίζουν την σύγχρονη εκπαίδευση μέσω e-learning και στην ανάλυση ορισμών και κατηγοριών που περιβάλει ο γενικός όρος. Επίσης γίνεται προσπάθεια της ανάδειξης και καταγραφής αυτών των τεχνολογιών και των συστημάτων, της υποδομής τους και της υποστήριξης που παρέχουν στην διαδικασία της μάθησης.el
heal.abstractDuring the last years the contribution of new technologies in the field of education is booming. These new technologies of information and communication contribute actively and effectively every sector of education. Electronic learning (e-learning), the field of research in the present thesis, is characteristic example of this influence. The term e-learning does not only refer to learning thanks to/through the internet refer to all the technologies , devices and systems that constitute an integral part of the learning process or support it aiming at achieving learning goals. Such technologies have been included in every grade of learning for the primary school to the university and every stage of learning process. Furthermore new approaches and methods of learning can evade only if they are supported by these technologies and systems. The present thesis goal is to investigate the development of the technologies that support the modern education through e-learning and to analyse definitions and categories that are concluded in the general term. Also an attempt has been made to highlight and record these technologies and systems , their infrastructure and the support they provide to the learning process.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleΠληροφοριακά συστήματα e-learning στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.el
heal.titleE-learning information systems in higher education.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordπληροφοριακό σύστημα, ηλεκτρονική μάθηση, τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό ίδρυμαel
heal.keywordinformation system, e-learning, higher educational instituteen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNamePanagiotakis, Konstantinosen
heal.advisorID.emailcpanag@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States