Εμφάνιση απλής εγγραφής

Knowledges of first aid nurses for orthopedic injuries.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔημητρίου, Νίκωνel
dc.creatorΝικάκη, Χριστίναel
dc.creatorDimitriou, Nikonen
dc.creatorNikaki, Christinaen
dc.date.accessioned2019-03-12T08:54:47Z
dc.date.available2019-03-12T08:54:47Z
dc.date.issued2019-03-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9028
dc.description.abstractΕισαγωγή: Είναι γεγονός ότι η παροχή πρώτων βοηθειών μπορεί να αποβεί σωτήρια για την έκβαση την υγείας και της ζωής ενός ανθρώπου. Οι ορθοπεδικές κακώσεις είναι το πιο συχνό είδος τραυματισμού που όλοι οι άνθρωποι θα υποστούν κάποια στιγμή στην ζωή τους. Η γνώση πρώτων βοηθειών και ειδικά από επαγγελματίες υγείας αλλά και από τον γενικό πληθυσμό, μπορεί να αποβεί σωτήρια για την έκβαση την υγείας και της ζωής ενός ανθρώπου. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνηθεί ο βαθμός γνώσεων των φοιτητών νοσηλευτικής στις πρώτες βοήθειες για ορθοπεδικές κακώσεις. Υλικό & Μέθοδος: Ο σχεδιασμός της έρευνας βασίστηκε σε περιγραφική μελέτη με εφαρμογή μερικών συσχετίσεων. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου αυτό αναφοράς που βασίστηκε σε σχετικές μελέτες, σε φοιτητές τμήματος Νοσηλευτικής, ενός Ανώτατου Ακαδημαϊκού Ιδρύματος. Για τη συλλογή δεδομένων εφαρμόστηκε η δειγματοληψία ευκολίας. Για τη στατιστική ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα IBM SPSS 24.0. Υπολογίστηκαν κατανομές συχνοτήτων των βασικών χαρακτηριστικών των φοιτητών και φοιτητριών ελέγχοντας για τυχόν διαφορές μεταξύ φύλων μέσω της μεθόδου χ2. Στις κατανομές εκτιμήθηκαν επίσης για σύγκριση τα 95% διαστήματα εμπιστοσύνης μέσω τεχνικών bootstrap. Ως προς την επίδραση των διαφόρων χαρακτηριστικών και της επιμόρφωσης σε πρώτες βοήθειες των 155 φοιτητών και φοιτητριών της μελέτης με τη βαθμολογία Γνώσεων, έγινε συσχέτιση μέσω πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης. Αποτελέσματα: Στην παρούσα έρευνα από τους 155 συμμετέχοντες ποσοστό 27,1% ήταν φοιτητές & 72,9% ήταν φοιτήτριες του τμήματος Νοσηλευτικής. Στην ερώτηση αυτοαξιολόγησης των γνώσεων τους στις πρώτες βοήθειες το μεγαλύτερο ποσοστό (43,9%), χαρακτήρισε τις γνώσεις του ως μέτριες. Όσον αφορά την παρακολούθηση σεμιναρίων σχετικών με τις πρώτες βοήθειες κατά το παρελθόν ποσοστό 48,4% είχε παρακολουθήσει σχετικά σεμινάρια ενώ ένα ποσοστό 51,6% απάντησε αρνητικά. ‘Όσον αφορά τις πηγές πληροφόρησης για τις γνώσεις για την παροχή πρώτων βοηθειών μεγαλύτερο ποσοστό (77,4 %) προήλθε από επαγγελματίες υγείας και ακολουθώντας σε αρκετό υψηλό ποσοστό (63,9) από βιβλία/φυλλάδια. Συμπεράσματα: Η εκπαίδευση στις πρώτες βοήθειες μπορεί να βοηθήσει στην ελαχιστοποίηση των επιπλοκών και των μοιραίων εκβάσεων σε τυχαία γεγονότα, όπως είναι οι ορθοπεδικές κακώσεις- ατυχήματα καθώς και την ευσυνείδητη αποφυγή κινδύνων αλλά κατά κύριο λόγο διασφαλίζει την υγεία σε έκτακτες ανάγκες. Ειδικότερα οι φοιτητές νοσηλευτικής θα πρέπει να αποκτήσουν γνώσεις πρώτων βοηθειών μέσα από μία διαρκή δια βίου εκπαίδευση με τη συμμετοχή τους σε Σεμινάρια αναπτύσσοντας τόσο τις θεωρητικές γνώσεις τους όσο και τις αναγκαίες δεξιότητες για την εφαρμογή πρώτων βοηθειών.el
dc.description.abstractIntroduction: It is a fact that first aid can be life-saving for the outcome of a person's health and life. Orthopedic injuries are the most common type of injury that all people will experience at some point in their lives. Knowledge of first aid, especially by healthcare professionals and the general population, can be life-saving for the outcome of a person's health and life. Purpose: The purpose of this study is to investigate the level of knowledge of first aid nurses for orthopedic injuries. Material & Method: The design of the research was based on a descriptive study with the application of some correlations. The survey was carried out using a reference questionnaire based on relevant studies, to nursing students, a Higher Academic Foundation. Data sampling was applied to the data collection. The IBM SPSS 24.0 program was used for statistical analysis of the data. Frequency distributions of the basic characteristics of students and students were calculated by checking for any gender differences through the x2 method. Distributions were also estimated to compare 95% confidence intervals through bootstrap techniques. Regarding the effect of the various characteristics and the first-aid training of the 155 students and students of the Knowledge Rating study, correlation through multiple linear regression was made. Results: In the current survey, the 155 participants were 27.1% men and 72.9% . women, both of them nursing students. In the question of self-assessment of their first aid knowledge, the majority (43.9%) described their knowledge as moderate. As regards the attendance of first aid seminars in the past, 48.4% had attended relevant seminars while 51.6% responded negatively. With regard to sources of information on first aid knowledge, a higher percentage (77.4%) came from health professionals and followed a fairly high percentage (63.9) of books / brochures Conclusions: First aid education can help minimize complications and fatal outcomes in accidental events such as orthopedic injuries - accidents as well as conscious risk avoidance but primarily to ensure emergency health. In particular, nursing students should acquire first aid knowledge through lifelong learning through their participation in Seminars by developing both their theoretical knowledge and the necessary skills for first aiden
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Nursing Departmenten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΓνώσεις πρώτων βοηθειών σχετικά με την αντιμετώπιση ορθοπεδικών κακώσεων σε φοιτητές νοσηλευτικής.el
dc.titleKnowledges of first aid nurses for orthopedic injuries.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔημητρίου, Νίκωνel
heal.creatorNameΝικάκη, Χριστίναel
heal.creatorNameDimitriou, Nikonen
heal.creatorNameNikaki, Christinaen
heal.publicationDate2019-03-12
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9028
heal.abstractΕισαγωγή: Είναι γεγονός ότι η παροχή πρώτων βοηθειών μπορεί να αποβεί σωτήρια για την έκβαση την υγείας και της ζωής ενός ανθρώπου. Οι ορθοπεδικές κακώσεις είναι το πιο συχνό είδος τραυματισμού που όλοι οι άνθρωποι θα υποστούν κάποια στιγμή στην ζωή τους. Η γνώση πρώτων βοηθειών και ειδικά από επαγγελματίες υγείας αλλά και από τον γενικό πληθυσμό, μπορεί να αποβεί σωτήρια για την έκβαση την υγείας και της ζωής ενός ανθρώπου. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνηθεί ο βαθμός γνώσεων των φοιτητών νοσηλευτικής στις πρώτες βοήθειες για ορθοπεδικές κακώσεις. Υλικό & Μέθοδος: Ο σχεδιασμός της έρευνας βασίστηκε σε περιγραφική μελέτη με εφαρμογή μερικών συσχετίσεων. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου αυτό αναφοράς που βασίστηκε σε σχετικές μελέτες, σε φοιτητές τμήματος Νοσηλευτικής, ενός Ανώτατου Ακαδημαϊκού Ιδρύματος. Για τη συλλογή δεδομένων εφαρμόστηκε η δειγματοληψία ευκολίας. Για τη στατιστική ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα IBM SPSS 24.0. Υπολογίστηκαν κατανομές συχνοτήτων των βασικών χαρακτηριστικών των φοιτητών και φοιτητριών ελέγχοντας για τυχόν διαφορές μεταξύ φύλων μέσω της μεθόδου χ2. Στις κατανομές εκτιμήθηκαν επίσης για σύγκριση τα 95% διαστήματα εμπιστοσύνης μέσω τεχνικών bootstrap. Ως προς την επίδραση των διαφόρων χαρακτηριστικών και της επιμόρφωσης σε πρώτες βοήθειες των 155 φοιτητών και φοιτητριών της μελέτης με τη βαθμολογία Γνώσεων, έγινε συσχέτιση μέσω πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης. Αποτελέσματα: Στην παρούσα έρευνα από τους 155 συμμετέχοντες ποσοστό 27,1% ήταν φοιτητές & 72,9% ήταν φοιτήτριες του τμήματος Νοσηλευτικής. Στην ερώτηση αυτοαξιολόγησης των γνώσεων τους στις πρώτες βοήθειες το μεγαλύτερο ποσοστό (43,9%), χαρακτήρισε τις γνώσεις του ως μέτριες. Όσον αφορά την παρακολούθηση σεμιναρίων σχετικών με τις πρώτες βοήθειες κατά το παρελθόν ποσοστό 48,4% είχε παρακολουθήσει σχετικά σεμινάρια ενώ ένα ποσοστό 51,6% απάντησε αρνητικά. ‘Όσον αφορά τις πηγές πληροφόρησης για τις γνώσεις για την παροχή πρώτων βοηθειών μεγαλύτερο ποσοστό (77,4 %) προήλθε από επαγγελματίες υγείας και ακολουθώντας σε αρκετό υψηλό ποσοστό (63,9) από βιβλία/φυλλάδια. Συμπεράσματα: Η εκπαίδευση στις πρώτες βοήθειες μπορεί να βοηθήσει στην ελαχιστοποίηση των επιπλοκών και των μοιραίων εκβάσεων σε τυχαία γεγονότα, όπως είναι οι ορθοπεδικές κακώσεις- ατυχήματα καθώς και την ευσυνείδητη αποφυγή κινδύνων αλλά κατά κύριο λόγο διασφαλίζει την υγεία σε έκτακτες ανάγκες. Ειδικότερα οι φοιτητές νοσηλευτικής θα πρέπει να αποκτήσουν γνώσεις πρώτων βοηθειών μέσα από μία διαρκή δια βίου εκπαίδευση με τη συμμετοχή τους σε Σεμινάρια αναπτύσσοντας τόσο τις θεωρητικές γνώσεις τους όσο και τις αναγκαίες δεξιότητες για την εφαρμογή πρώτων βοηθειών.el
heal.abstractIntroduction: It is a fact that first aid can be life-saving for the outcome of a person's health and life. Orthopedic injuries are the most common type of injury that all people will experience at some point in their lives. Knowledge of first aid, especially by healthcare professionals and the general population, can be life-saving for the outcome of a person's health and life. Purpose: The purpose of this study is to investigate the level of knowledge of first aid nurses for orthopedic injuries. Material & Method: The design of the research was based on a descriptive study with the application of some correlations. The survey was carried out using a reference questionnaire based on relevant studies, to nursing students, a Higher Academic Foundation. Data sampling was applied to the data collection. The IBM SPSS 24.0 program was used for statistical analysis of the data. Frequency distributions of the basic characteristics of students and students were calculated by checking for any gender differences through the x2 method. Distributions were also estimated to compare 95% confidence intervals through bootstrap techniques. Regarding the effect of the various characteristics and the first-aid training of the 155 students and students of the Knowledge Rating study, correlation through multiple linear regression was made. Results: In the current survey, the 155 participants were 27.1% men and 72.9% . women, both of them nursing students. In the question of self-assessment of their first aid knowledge, the majority (43.9%) described their knowledge as moderate. As regards the attendance of first aid seminars in the past, 48.4% had attended relevant seminars while 51.6% responded negatively. With regard to sources of information on first aid knowledge, a higher percentage (77.4%) came from health professionals and followed a fairly high percentage (63.9) of books / brochures Conclusions: First aid education can help minimize complications and fatal outcomes in accidental events such as orthopedic injuries - accidents as well as conscious risk avoidance but primarily to ensure emergency health. In particular, nursing students should acquire first aid knowledge through lifelong learning through their participation in Seminars by developing both their theoretical knowledge and the necessary skills for first aiden
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Nursing Departmenten
heal.titleΓνώσεις πρώτων βοηθειών σχετικά με την αντιμετώπιση ορθοπεδικών κακώσεων σε φοιτητές νοσηλευτικής.el
heal.titleKnowledges of first aid nurses for orthopedic injuries.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordπρώτες βοήθειες, ορθοπεδική κάκωσηel
heal.keywordfirst aid, orthopedic injuryen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΡοβίθης, Μιχαήλel
heal.advisorNameRovithis, Michailen
heal.advisorID.emailrovithis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States