heal.creatorName | Δεκεμίδου, Γεωργία | el |
heal.creatorName | Πασχούλας, Αντώνιος | el |
heal.creatorName | Dekemidou, Georgia | en |
heal.creatorName | Paschoulas, Antonios | en |
heal.publicationDate | 2019-03-13 | |
heal.identifier.primary | http://hdl.handle.net/20.500.12688/9034 | |
heal.abstract | Η πτυχιακή αυτή εργασία έχει ως θέμα την ηχογράφηση ενός συνόλου που
αποτελείται από πέντε χάλκινα πνευστά μουσικά όργανα. Η ηχογράφηση αυτή
χωρίζεται σε δύο μέρη καθώς η μία λαμβάνει χώρα στο στούντιο ηχογράφησης του
ΑΤΕΙ Ρεθύμνου Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής και η
δεύτερη σε έναν χώρο διαφορετικού χαρακτήρα από τον πρώτο, συνεπώς με
περισσότερες φυσικές ανακλάσεις. Οι τεχνικές ηχογράφησης που εφαρμόστηκαν
είναι ανάλογες των απαιτήσεων των δύο αυτών χώρων, καθώς αποτελούν και
αντικείμενο πειραματισμού για την βέλτιστη δυνατή αποφυγή των όποιων
προβλημάτων, που προκύπτουν κατά την εξελιξη μιας τέτοιας διαδικασίας.
Σκoπός της εργασίας αυτής, είναι αρχικά η σύγκριση των δύο χώρων και των
διαφορετικών τεχνικών που θα χρησιμοποιηθούνε σε αυτούς και κατ' επέκταση η
βέλτιστη απόδοση ομοιότητας στο αποτέλεσμα μέσω της επεξεργασίας του
ηχογραφημένου υλικού.
Το έργο που θα ηχογραφηθεί αποτελείται απο εννιά κομμάτια τα οποία
προέρχονται από την εποχή της Αναγέννησης και είναι διασκευασμένα για πέντε
χάλκινα πνευστά μουσικά όργανα. Για τα συγκεκριμένα κομμάτια θα γίνει
μορφολογική αναφορά, θεωρητική ανάλυση των οργάνων από τα οποία θα
εκτελεστούν όσον αφορά την κατασκευή και την ιστορία τους, καθώς και τον τρόπων
ηχογράφησης του σήμερα που συνηθίζονται και προτείνονται για τα όργανα αυτά. | el |
heal.abstract | The present dissertation deals with the recording of a set consisting of five
brass wind instruments. This recording is divides in two parts. One of them takes
place at the recording studio of Technical University of Rethymno Department of
Music Engineering and Acoustics and the latter in a place of a different character,
considering the Acoustics, than the first one, thus with more reflections. The
recording techniques applied are appropriate to the requirements of these two places, ,
as they are the subject of experimentation for the best avoidance of any problems that
arise in the course of such a process.
The purpose of this work is initially a comparison of the two recording places
and the different techniques are going to be used in them and therefore the optimal
similarity to the result by processing the recorded material.
The project to be recorded consists of nine pieces from the Renaissance and
are adapted for five brass wind instruments. For each and every one of the songs will
be a morphological report, theoretical review of the instruments from which they will
be performed as regurds their construction and history, as well as the recommended
ways of these days recordings. | en |
heal.language | Ελληνικά | el |
heal.language | Greek | en |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο) | el |
heal.academicPublisher | T.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno) | en |
heal.title | Ηχογράφηση κουιντέτου χάλκινων πνευστών. | el |
heal.title | Brass quintet recording. | en |
heal.type | Πτυχιακή Εργασία | el |
heal.type | Bachelor thesis | en |
heal.keyword | αναγέννηση, ηχογράφηση, πνευστό όργανο, κουιντέτο | el |
heal.keyword | renaissance, sound recording, wind instruments, quintet | en |
heal.access | free | el |
heal.advisorName | Κονδύλη, Γεωργία | el |
heal.advisorName | Φιτσανάκης, Μίνως | en |
heal.advisorName | Kondyli, Georgia | en |
heal.advisorName | Fitsanakis, Minos | en |
heal.academicPublisherID | Τ.Ε.Ι. Κρήτης | el |
heal.academicPublisherID | T.E.I. of Crete | en |
heal.fullTextAvailability | true | el |
tcd.distinguished | false | el |
tcd.survey | false | el |