Εμφάνιση απλής εγγραφής

Capture Towers Game at Unreal Engine 4.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔούβρης, Γρηγόριοςel
dc.creatorΠροεστός, Μάριοςel
dc.creatorDouvris, Grigoriosen
dc.creatorProestos, Mariosen
dc.date.accessioned2019-03-18T07:51:04Z
dc.date.available2019-03-18T07:51:04Z
dc.date.issued2019-03-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9039
dc.description.abstractΣτο πλαίσιο της πτυχιακής εργασίας, θα αναπτυχθεί ένα παιχνίδι στην Unreal Engine 4, το οποίο θα περιλαμβάνει ένα μεγάλο επίπεδο, θα υπάρχουν πύργοι (φυλάκια) σκορπισμένοι στο χάρτη και κάθε πύργος θα έχει διαφορετικούς αντιπάλους. Ο παίκτης θα μπορεί να επιλέξει ελεύθερα με ποια σειρά θέλει να κατακτήσει τους πύργους. Στόχος είναι να νικήσει τον αντίπαλο του τελευταίου πύργου, ώστε να ολοκληρωθεί το παιχνίδι. Ο χαρακτήρας, που θα χειρίζεται ο παίκτης, θα ανεβαίνει επίπεδο με βάση τους πύργους που έχει κατακτήσει, έτσι ώστε να φτάσει σε δύναμη τους αντιπάλους των επόμενων πύργων.el
dc.description.abstractIn the context of the thesis, a game will be developed in Unreal Engine 4, which will include a big level, there will be towers (outposts) scattered on the map and each tower will possess different enemies. The player will be able to choose freely in which order he wants to conquer the towers. The goal is to defeat the enemy of the last tower, in order to beat the game. The character, which the player will control, will level up based on the towers which he conquered, in order to reach the power of the enemies of the next towers.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΠαιχνίδι Capture Towers στην Unreal Engine 4.el
dc.titleCapture Towers Game at Unreal Engine 4.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔούβρης, Γρηγόριοςel
heal.creatorNameΠροεστός, Μάριοςel
heal.creatorNameDouvris, Grigoriosen
heal.creatorNameProestos, Mariosen
heal.publicationDate2019-03-14
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9039
heal.abstractΣτο πλαίσιο της πτυχιακής εργασίας, θα αναπτυχθεί ένα παιχνίδι στην Unreal Engine 4, το οποίο θα περιλαμβάνει ένα μεγάλο επίπεδο, θα υπάρχουν πύργοι (φυλάκια) σκορπισμένοι στο χάρτη και κάθε πύργος θα έχει διαφορετικούς αντιπάλους. Ο παίκτης θα μπορεί να επιλέξει ελεύθερα με ποια σειρά θέλει να κατακτήσει τους πύργους. Στόχος είναι να νικήσει τον αντίπαλο του τελευταίου πύργου, ώστε να ολοκληρωθεί το παιχνίδι. Ο χαρακτήρας, που θα χειρίζεται ο παίκτης, θα ανεβαίνει επίπεδο με βάση τους πύργους που έχει κατακτήσει, έτσι ώστε να φτάσει σε δύναμη τους αντιπάλους των επόμενων πύργων.el
heal.abstractIn the context of the thesis, a game will be developed in Unreal Engine 4, which will include a big level, there will be towers (outposts) scattered on the map and each tower will possess different enemies. The player will be able to choose freely in which order he wants to conquer the towers. The goal is to defeat the enemy of the last tower, in order to beat the game. The character, which the player will control, will level up based on the towers which he conquered, in order to reach the power of the enemies of the next towers.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΠαιχνίδι Capture Towers στην Unreal Engine 4.el
heal.titleCapture Towers Game at Unreal Engine 4.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordβιντεοπαιχνίδιel
heal.keywordvideogameen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαχουλάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNamePachoulakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailip@ie.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States