Εμφάνιση απλής εγγραφής

Online buying behaviour: The case of consumers in Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαθιουδάκη, Στυλιανήel
dc.creatorMathioudaki, Stylianien
dc.date.accessioned2019-03-21T09:44:49Z
dc.date.available2019-03-21T09:44:49Z
dc.date.issued2019-03-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9045
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή επικεντρώθηκε στην μελέτη καταναλωτικής συμπεριφοράς, ικανοποίησης, εμπιστοσύνης αφοσίωσης πελατών της περιοχής του Ηρακλείου Κρήτης όσον αφορά τα ηλεκτρονικά καταστήματα και αγορές που πραγματοποιούν καθώς επίσης τα είδη και τα ηλεκτρονικά καταστήματα που επιλέγουν για τις αγορές τους. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται μια μικρή περίληψη και εισαγωγή στην εργασία, τους σκοπούς και στόχους της. Συγκεκριμένα στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση του ορισμού του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο τρίτο, στο τέταρτο και στο πέμπτο γίνεται προσπάθεια ανάλυσης των διαδικτυακών καταστημάτων και αγορών καθώς επίσης αναφέρεται και ο ορισμός της ικανοποίησης και αφοσίωσης των πελατών και η εμπιστοσύνη τους προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Και τέλος στο έκτο και το έβδομο κεφάλαιο παρουσιάζεται η πρωτογενής έρευνα και έπειτα γίνεται ανάλυση συμπερασμάτων που προέκυψαν από την παρούσα εργασία και έρευνα καθώς και σύγκριση αυτών των αποτελεσμάτων με άλλες έρευνες του παρελθόντος και αναφέρονται προτάσεις για μελλοντικές έρευνες.el
dc.description.abstractThis project focuses on the study of the behavior, satisfaction, tryst and commitment of consumers in the region of Heraklion, Crete, regarding online stores and purchases they make, as well as the items and e-shops they choose for these purchases. Chapter one include a brief summary and introduction to labor, its aims and objectives. Chapter two analyzes the definition of e-commerce. In Chapters three, four and five we attempt to define customer satisfaction from online stores and how much committed they are in e-commerce, also online stores and shopping are analyzed there. Finally, in Chapter six and seven we present the research and analyze the conclusions drawn from this project and research and we compare these results with other surveys also we mention suggestions for future investigations.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου.el
dc.titleOnline buying behaviour: The case of consumers in Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαθιουδάκη, Στυλιανήel
heal.creatorNameMathioudaki, Stylianien
heal.publicationDate2019-03-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9045
heal.abstractΗ εργασία αυτή επικεντρώθηκε στην μελέτη καταναλωτικής συμπεριφοράς, ικανοποίησης, εμπιστοσύνης αφοσίωσης πελατών της περιοχής του Ηρακλείου Κρήτης όσον αφορά τα ηλεκτρονικά καταστήματα και αγορές που πραγματοποιούν καθώς επίσης τα είδη και τα ηλεκτρονικά καταστήματα που επιλέγουν για τις αγορές τους. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται μια μικρή περίληψη και εισαγωγή στην εργασία, τους σκοπούς και στόχους της. Συγκεκριμένα στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση του ορισμού του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο τρίτο, στο τέταρτο και στο πέμπτο γίνεται προσπάθεια ανάλυσης των διαδικτυακών καταστημάτων και αγορών καθώς επίσης αναφέρεται και ο ορισμός της ικανοποίησης και αφοσίωσης των πελατών και η εμπιστοσύνη τους προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Και τέλος στο έκτο και το έβδομο κεφάλαιο παρουσιάζεται η πρωτογενής έρευνα και έπειτα γίνεται ανάλυση συμπερασμάτων που προέκυψαν από την παρούσα εργασία και έρευνα καθώς και σύγκριση αυτών των αποτελεσμάτων με άλλες έρευνες του παρελθόντος και αναφέρονται προτάσεις για μελλοντικές έρευνες.el
heal.abstractThis project focuses on the study of the behavior, satisfaction, tryst and commitment of consumers in the region of Heraklion, Crete, regarding online stores and purchases they make, as well as the items and e-shops they choose for these purchases. Chapter one include a brief summary and introduction to labor, its aims and objectives. Chapter two analyzes the definition of e-commerce. In Chapters three, four and five we attempt to define customer satisfaction from online stores and how much committed they are in e-commerce, also online stores and shopping are analyzed there. Finally, in Chapter six and seven we present the research and analyze the conclusions drawn from this project and research and we compare these results with other surveys also we mention suggestions for future investigations.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου.el
heal.titleOnline buying behaviour: The case of consumers in Heraklion.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordκαταναλωτής, συμπεριφορά αγοραστή, ηλεκτρονικό κατάστημα, ηλεκτρονικό εμπόριοel
heal.keywordconsumer, buyer behavior, e-shop, e-commerceen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States