Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-commerce and consumer behavior-A case study.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαυροκουκουλάκη, Μαρίαel
dc.creatorMavrokoukoulaki, Mariaen
dc.date.accessioned2019-03-21T10:18:09Z
dc.date.available2019-03-21T10:18:09Z
dc.date.issued2019-03-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9046
dc.description.abstractΗ εξέλιξη του Παγκοσμίου Ιστού και του Διαδικτύου έχουν αλλάξει τον τρόπο ζωής και έχουν φέρει επανάσταση σε πολλές πτυχές της ζωής σε όλο τον κόσμο. Μια από τις σημαντικότερες πτυχές του διαδικτύου που αναδύεται αποτελεί το Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Ηλεκτρονικό Εμπόριο και η Αγοραστική Συμπεριφορά των Καταναλωτών- Μελέτη Περίπτωσης» εστιάζει στην διερεύνηση και ανάλυση των εννοιών που αφορούν το Διαδίκτυο, το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, τα Ηλεκτρονικά Καταστήματα και την Αγοραστική Συμπεριφορά των Καταναλωτών. Επιπρόσθετα, αποσκοπεί στην κατανόηση της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή και στην διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν μια αγοραστική απόφαση ώστε να πραγματοποιηθεί μια ηλεκτρονική αγορά. Μεθοδολογικά, η παρούσα πτυχιακή εργασία ακολουθεί τις διαδικασίες της ποσοτικής έρευνας αλλά και της απλής τυχαίας πιθανοτικής δειγματοληψίας. Επίσης, εμπλουτίζεται από την σύνθεση πρωτογενών αλλά και δευτερογενών στοιχείων. Τα πρωτογενή δεδομένα προέρχονται από την έρευνα που διεξήχθη στις τοπικές ενότητες του Δήμου Σητείας (τοπικές κοινότητες Ανάληψης, Ιτάνου, Λεύκης και Σητείας) σε δείγμα 271 ατόμων, χρησιμοποιώντας ως μέθοδο συλλογής δεδομένων το ερωτηματολόγιο κλειστού τύπου ερωτήσεων. Η επεξεργασία των δεδομένων έγινε με την χρήση του προγράμματος SPSS (Superior Performance Software System) με την Περιγραφική Στατιστική Ανάλυση. Τα ευρήματα της έρευνας υπέδειξαν ότι η πρόσβαση στο διαδίκτυο από τους κάτοικους του Δήμου Σητείας είναι σε υψηλό επίπεδο. Επίσης, διαπιστώθηκε ότι τον τελευταίο μήνα οι συμμετέχοντες έχουν πραγματοποιήσει 1 φορά κάποια διαδικτυακή αγορά. Τα συμπεράσματα της έρευνας φανερώνουν την στάση του καταναλωτή απέναντι στο διαδίκτυο. Επιπλέον, υποδηλώνουν σαφείς διαδικτυακές καταναλωτικές τάσεις όσον αφορά τις προτιμήσεις των καταναλωτών είτε σε προϊόντα και υπηρεσίες είτε τον τόπο που πραγματοποιούν τις περισσότερες αγορές, την ασφάλεια, τους τρόπους πληρωμών, τους αγοραστικούς παράγοντες– κίνητρα, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών, τους παράγοντες που επηρεάζουν την εμπιστοσύνη στα ηλεκτρονικά καταστήματα αλλά και τους παράγοντες που επηρεάζουν και οδηγούν στην αγοραστική απόφαση.el
dc.description.abstractThe evolution of the World Wide Web (WWW) and the Internet has changed the lifestyle and has revolutionized in many aspects life around the world. One of the most important aspects of the emerging Internet is E- commerce. This thesis titled « E- commerce and Consumer Behavior- A Case Study» focuses on exploring and analyzing the concepts which relate with the Internet, E-commerce, Online Stores (E-shops) and the Purchasing Behavior of consumers. Furthermore, this study aims to understand the consumers purchasing behavior and to investigate the factors that affect a purchasing decision in order to make an online buy. Methodologically, this thesis follows the procedures of Quantitative Research as well as the Simple Random Probability Sampling. Also, it is enriched from the synthesis of Primary and Secondary elements. The Primary data derived from the research which carried out in the local sections of the Municipality of Sitia (Local communities of Itanos, Lefkis, Sitia and Analipsis) on a sample of 271 people, using as data collection method the questionnaire with closed- ended questions. Data processing was performed using SPSS (Superior Performance Software System) program, with Descriptive Statistics Analysis. The findings of the survey suggested that internet access by the inhabitants of the Municipality of Sitia is at a high level. Also, it was found that in the last month the participants have made an online purchase at least one time. The findings of this survey reveal the consumer's attitude towards the internet. In addition, they indicate clear online consumer trends in consumer preferences either on products and services or the place where most purchases are made by consumer's, security, payment methods, purchasing factors - incentives, the advantages and disadvantages of online shopping, the factors which affect trust in online stores, as well as, the factors that influence and lead to the purchasing decision.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο και η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών-Μελέτη περίπτωσης.el
dc.titleE-commerce and consumer behavior-A case study.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαυροκουκουλάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameMavrokoukoulaki, Mariaen
heal.publicationDate2019-03-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9046
heal.abstractΗ εξέλιξη του Παγκοσμίου Ιστού και του Διαδικτύου έχουν αλλάξει τον τρόπο ζωής και έχουν φέρει επανάσταση σε πολλές πτυχές της ζωής σε όλο τον κόσμο. Μια από τις σημαντικότερες πτυχές του διαδικτύου που αναδύεται αποτελεί το Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Ηλεκτρονικό Εμπόριο και η Αγοραστική Συμπεριφορά των Καταναλωτών- Μελέτη Περίπτωσης» εστιάζει στην διερεύνηση και ανάλυση των εννοιών που αφορούν το Διαδίκτυο, το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, τα Ηλεκτρονικά Καταστήματα και την Αγοραστική Συμπεριφορά των Καταναλωτών. Επιπρόσθετα, αποσκοπεί στην κατανόηση της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή και στην διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν μια αγοραστική απόφαση ώστε να πραγματοποιηθεί μια ηλεκτρονική αγορά. Μεθοδολογικά, η παρούσα πτυχιακή εργασία ακολουθεί τις διαδικασίες της ποσοτικής έρευνας αλλά και της απλής τυχαίας πιθανοτικής δειγματοληψίας. Επίσης, εμπλουτίζεται από την σύνθεση πρωτογενών αλλά και δευτερογενών στοιχείων. Τα πρωτογενή δεδομένα προέρχονται από την έρευνα που διεξήχθη στις τοπικές ενότητες του Δήμου Σητείας (τοπικές κοινότητες Ανάληψης, Ιτάνου, Λεύκης και Σητείας) σε δείγμα 271 ατόμων, χρησιμοποιώντας ως μέθοδο συλλογής δεδομένων το ερωτηματολόγιο κλειστού τύπου ερωτήσεων. Η επεξεργασία των δεδομένων έγινε με την χρήση του προγράμματος SPSS (Superior Performance Software System) με την Περιγραφική Στατιστική Ανάλυση. Τα ευρήματα της έρευνας υπέδειξαν ότι η πρόσβαση στο διαδίκτυο από τους κάτοικους του Δήμου Σητείας είναι σε υψηλό επίπεδο. Επίσης, διαπιστώθηκε ότι τον τελευταίο μήνα οι συμμετέχοντες έχουν πραγματοποιήσει 1 φορά κάποια διαδικτυακή αγορά. Τα συμπεράσματα της έρευνας φανερώνουν την στάση του καταναλωτή απέναντι στο διαδίκτυο. Επιπλέον, υποδηλώνουν σαφείς διαδικτυακές καταναλωτικές τάσεις όσον αφορά τις προτιμήσεις των καταναλωτών είτε σε προϊόντα και υπηρεσίες είτε τον τόπο που πραγματοποιούν τις περισσότερες αγορές, την ασφάλεια, τους τρόπους πληρωμών, τους αγοραστικούς παράγοντες– κίνητρα, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών, τους παράγοντες που επηρεάζουν την εμπιστοσύνη στα ηλεκτρονικά καταστήματα αλλά και τους παράγοντες που επηρεάζουν και οδηγούν στην αγοραστική απόφαση.el
heal.abstractThe evolution of the World Wide Web (WWW) and the Internet has changed the lifestyle and has revolutionized in many aspects life around the world. One of the most important aspects of the emerging Internet is E- commerce. This thesis titled « E- commerce and Consumer Behavior- A Case Study» focuses on exploring and analyzing the concepts which relate with the Internet, E-commerce, Online Stores (E-shops) and the Purchasing Behavior of consumers. Furthermore, this study aims to understand the consumers purchasing behavior and to investigate the factors that affect a purchasing decision in order to make an online buy. Methodologically, this thesis follows the procedures of Quantitative Research as well as the Simple Random Probability Sampling. Also, it is enriched from the synthesis of Primary and Secondary elements. The Primary data derived from the research which carried out in the local sections of the Municipality of Sitia (Local communities of Itanos, Lefkis, Sitia and Analipsis) on a sample of 271 people, using as data collection method the questionnaire with closed- ended questions. Data processing was performed using SPSS (Superior Performance Software System) program, with Descriptive Statistics Analysis. The findings of the survey suggested that internet access by the inhabitants of the Municipality of Sitia is at a high level. Also, it was found that in the last month the participants have made an online purchase at least one time. The findings of this survey reveal the consumer's attitude towards the internet. In addition, they indicate clear online consumer trends in consumer preferences either on products and services or the place where most purchases are made by consumer's, security, payment methods, purchasing factors - incentives, the advantages and disadvantages of online shopping, the factors which affect trust in online stores, as well as, the factors that influence and lead to the purchasing decision.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗλεκτρονικό εμπόριο και η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών-Μελέτη περίπτωσης.el
heal.titleE-commerce and consumer behavior-A case study.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordκαταναλωτής, συμπεριφορά αγοραστή, ηλεκτρονικό κατάστημα, ηλεκτρονικό εμπόριοel
heal.keywordconsumer, buyer behavior, e-shop, e-commerceen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑυγελή, Βασιλικήel
heal.advisorNameAvgeli, Vasilikien
heal.advisorID.emailvavgeli@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States