Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για εκπαιδευτικούς σκοπούς από φοιτητές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
The use of social media for educational purposes by students in tertiary education.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2019-03-29Συγγραφέας
Γιατρέλη, Χρυσοθέα
Τσαγγαράκη, Λουίζα
Giatreli, Chrysothea
Tsangaraki, Louiza
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η κεντρική ιδέα της πτυχιακής μας εργασίας αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο γίνεται η χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης για εκπαιδευτικούς σκοπούς από φοιτητές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ουσιαστικά παρατηρούμε και αναλύουμε την συμπεριφορά και τον τρόπο με τον οποίο χειρίζονται οι φοιτητές, οι καθηγητές αλλά και τα ίδια τα εκπαιδευτικά ιδρύματα τα Social Media τόσο ως μέσο εκπαίδευσης αλλά και ως μέσο προώθησης του Πανεπιστημιακού Ιδρύματος. Τμηματοποιήσαμε την έρευνα μας ανά Κοινωνικό Δίκτυο και μέσω της ποσοτικής έρευνας της οποίας διεξήγαμε παρατηρήσαμε ότι οι Έλληνες φοιτητές θεωρούν σημαντικό στην εκπαίδευση τους τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. The central idea of our dissertation is to investigate the use of Social Media for educational purposes in Tertiary Education. Essentially, the behavior and usage of Social Media by students, teachers and the educational institutions, depict how (SM) are used as a means of education while also promoting the Institution itself the behavior and handling while also promoting the university foundation. In addition, the quantitative research that was conducted was divided per Social Network to help identify and isolate traits. Specifically, the research revealed that Greek students consider SMN to be important in their academic development.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες