Εμφάνιση απλής εγγραφής

Youtube marketing: The rise of YouTube and its importance to the modern marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓαντζίας, Νικόλαοςel
dc.creatorΜαυρής, Νικόλαοςel
dc.creatorGantzias, Nikolaosen
dc.creatorMavris, Nikolaosen
dc.date.accessioned2019-04-17T09:31:33Z
dc.date.available2019-04-17T09:31:33Z
dc.date.issued2019-04-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9077
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει την εξέλιξη του YouTube από το ξεκίνημα του μέχρι την σημερινή εποχή και πώς αυτό έχει επίδραση στο σύγχρονο άνθρωπο. Το YouTube είναι ο δεύτερος ιστότοπος με περισσότερη επισκεψιμότητα στον κόσμο, με πάνω από ένα δισεκατομμύριο μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα. Είναι επίσης η κορυφαία πλατφόρμα για τη φιλοξενία και τη διανομή περιεχομένου βίντεο και μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί με άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Ολοένα πλέον σήμερα πολλές μάρκες χρησιμοποιούν το YouTube για να διαφημιστούν είτε μέσα από το προσωπικό τους κανάλι είτε από κανάλια διάσημων YouTubers και Influencers μέσα από συνεργασίες μεταξύ τους. Η εργασία αυτή θα ασχοληθεί με το πώς ξεκίνησαν όλα αυτά από την δημιουργία του YouTube έως την εποχή του YouTube marketing και των Influencer με αναλυτικές ιστορικές αναδρομές για τον κάθε τομέα ξεχωριστά καθώς και από μελέτες περιπτώσεων. Από την τελική μας έρευνα θα προκύψουν βίντεο για το πώς μπορεί κάποιος να ξεκινήσει το δικό του κανάλι στο YouTube για Video marketing μίας και δεν υπήρχε κάποιος ολοκληρωμένος έως τώρα οδηγός πάνω σε αυτό στον Ελληνικό χώρο.el
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is to present the evolution of YouTube from the beginning to the present day and how it affects to the modern man. YouTube is the second most visited site in the world, with more than a billion visitors each month. It is also the top platform for hosting and distributing video content and can easily be integrated into other social media platforms. Nowadays many brands use YouTube to advertise themselves either through their own channel or through channels of famous YouTubers and Influencers with collaborations of each other. This diploma thesis will look further at how they all started from creating of YouTube until the time of marketing on it and how Influencers has begun with detailed historical breakdowns for each sector and with case studies. From our final survey, had created videos of how someone can start their own YouTube channel for video marketing, because since today has not been a complete guide on this in the Greek region.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleYoutube marketing: H άνοδος του YouTube και η σημασία του στο σύγχρονο marketing.el
dc.titleYoutube marketing: The rise of YouTube and its importance to the modern marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓαντζίας, Νικόλαοςel
heal.creatorNameΜαυρής, Νικόλαοςel
heal.creatorNameGantzias, Nikolaosen
heal.creatorNameMavris, Nikolaosen
heal.publicationDate2019-04-17
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9077
heal.abstractΣτόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει την εξέλιξη του YouTube από το ξεκίνημα του μέχρι την σημερινή εποχή και πώς αυτό έχει επίδραση στο σύγχρονο άνθρωπο. Το YouTube είναι ο δεύτερος ιστότοπος με περισσότερη επισκεψιμότητα στον κόσμο, με πάνω από ένα δισεκατομμύριο μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα. Είναι επίσης η κορυφαία πλατφόρμα για τη φιλοξενία και τη διανομή περιεχομένου βίντεο και μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί με άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Ολοένα πλέον σήμερα πολλές μάρκες χρησιμοποιούν το YouTube για να διαφημιστούν είτε μέσα από το προσωπικό τους κανάλι είτε από κανάλια διάσημων YouTubers και Influencers μέσα από συνεργασίες μεταξύ τους. Η εργασία αυτή θα ασχοληθεί με το πώς ξεκίνησαν όλα αυτά από την δημιουργία του YouTube έως την εποχή του YouTube marketing και των Influencer με αναλυτικές ιστορικές αναδρομές για τον κάθε τομέα ξεχωριστά καθώς και από μελέτες περιπτώσεων. Από την τελική μας έρευνα θα προκύψουν βίντεο για το πώς μπορεί κάποιος να ξεκινήσει το δικό του κανάλι στο YouTube για Video marketing μίας και δεν υπήρχε κάποιος ολοκληρωμένος έως τώρα οδηγός πάνω σε αυτό στον Ελληνικό χώρο.el
heal.abstractThe aim of this diploma thesis is to present the evolution of YouTube from the beginning to the present day and how it affects to the modern man. YouTube is the second most visited site in the world, with more than a billion visitors each month. It is also the top platform for hosting and distributing video content and can easily be integrated into other social media platforms. Nowadays many brands use YouTube to advertise themselves either through their own channel or through channels of famous YouTubers and Influencers with collaborations of each other. This diploma thesis will look further at how they all started from creating of YouTube until the time of marketing on it and how Influencers has begun with detailed historical breakdowns for each sector and with case studies. From our final survey, had created videos of how someone can start their own YouTube channel for video marketing, because since today has not been a complete guide on this in the Greek region.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleYoutube marketing: H άνοδος του YouTube και η σημασία του στο σύγχρονο marketing.el
heal.titleYoutube marketing: The rise of YouTube and its importance to the modern marketing.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordYouTube, YouTube influencers, YouTubers, YouTube video marketingel
heal.keywordYouTube, YouTube influencers, YouTubers, YouTube video marketingen
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emailmperakakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilityfalseel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States