Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of social networks and new technologies in travel agencies: influence and consequences.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣφιγκάκη, Αργυρώel
dc.creatorSfigkaki, Argyroen
dc.date.accessioned2019-05-08T13:26:15Z
dc.date.available2019-05-08T13:26:15Z
dc.date.issued2019-05-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9088
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στο βαθμό επιρροής και στις συνέπειες που έχουν η χρήση των νέων τεχνολογιών και των κοινωνικών δικτύων στα τουριστικά γραφεία. Ο διαχωρισμός έχει γίνει σε επτά επιμέρους κεφάλαια. Αρχικά, γίνεται εκτενής ανάλυση των τουριστικών γραφείων κάνοντας αναδρομή στον τρόπο λειτουργίας τους, στις υπηρεσίες που προσφέρουν όπως και στο περιβάλλον τους (εσωτερικό και εξωτερικό). Έπειτα, αναφέρεται η χρήση της τεχνολογίας και αναλύονται τα συστήματα CRS και GDS. Στη συνέχεια, αναλύονται τα κοινωνικά δίκτυα και το ηλεκτρονικό εμπόριο ως προς την συσχέτισή τους με τα τουριστικά γραφεία. Παρακάτω, διατυπώνονται ο βαθμός επιρροής και οι συνέπειες που έχουν τα τουριστικά γραφεία μέσω της χρήσης των νέων διαδικτυακών τεχνολογιών. Ύστερα, παρουσιάζονται τα τεχνολογικά μέσα που έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει ένα τουριστικό γραφείο, όπου ως σκοπό έχουν την επαφή με τον πελάτη. Τέλος, μέσω έρευνας και ερωτηματολογίου που έχει διανεμηθεί σε διαφορετικά τουριστικά γραφεία, γίνεται συλλογή και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων με απότερο σκοπό την κατάληξη σε συμπεράσματα και προτάσεις αναφορικά με την βελτιστοποίηση και την επιβίωση του συγκεκριμένου τουριστικού κλάδου.el
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the influence and the impact of the use of new technologies and social networks on travel agencies. Separation has been made in seven sub-chapters. Firstly, an extensive analysis of the travel agencies is made, looking back at how they operate, the services they offer and their environment (inside and outside). The use of technology is then reported and the CRS and GDS systems are analyzed. Thereafter, social networks and e-commerce are analyzed in terms of their association with travel agencies. Below, we present the influence and impact of travel agencies through the use of new online technologies. Then, there are presented the technological means that can be used by a tourist office, where they are aimed at contacting the customer. Finally, through a survey and a questionnaire distributed to different tourist offices, the results are collected and evaluated with a view to reaching conclusions and proposals regarding the optimization and survival of the particular tourism sector.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ χρήση των κοινωνικών δικτύων και των νέων τεχνολογιών στα τουριστικά γραφεία: βαθμός επιρροής και συνέπειες.el
dc.titleThe use of social networks and new technologies in travel agencies: influence and consequences.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣφιγκάκη, Αργυρώel
heal.creatorNameSfigkaki, Argyroen
heal.publicationDate2019-05-08
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9088
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στο βαθμό επιρροής και στις συνέπειες που έχουν η χρήση των νέων τεχνολογιών και των κοινωνικών δικτύων στα τουριστικά γραφεία. Ο διαχωρισμός έχει γίνει σε επτά επιμέρους κεφάλαια. Αρχικά, γίνεται εκτενής ανάλυση των τουριστικών γραφείων κάνοντας αναδρομή στον τρόπο λειτουργίας τους, στις υπηρεσίες που προσφέρουν όπως και στο περιβάλλον τους (εσωτερικό και εξωτερικό). Έπειτα, αναφέρεται η χρήση της τεχνολογίας και αναλύονται τα συστήματα CRS και GDS. Στη συνέχεια, αναλύονται τα κοινωνικά δίκτυα και το ηλεκτρονικό εμπόριο ως προς την συσχέτισή τους με τα τουριστικά γραφεία. Παρακάτω, διατυπώνονται ο βαθμός επιρροής και οι συνέπειες που έχουν τα τουριστικά γραφεία μέσω της χρήσης των νέων διαδικτυακών τεχνολογιών. Ύστερα, παρουσιάζονται τα τεχνολογικά μέσα που έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει ένα τουριστικό γραφείο, όπου ως σκοπό έχουν την επαφή με τον πελάτη. Τέλος, μέσω έρευνας και ερωτηματολογίου που έχει διανεμηθεί σε διαφορετικά τουριστικά γραφεία, γίνεται συλλογή και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων με απότερο σκοπό την κατάληξη σε συμπεράσματα και προτάσεις αναφορικά με την βελτιστοποίηση και την επιβίωση του συγκεκριμένου τουριστικού κλάδου.el
heal.abstractThis diploma thesis deals with the influence and the impact of the use of new technologies and social networks on travel agencies. Separation has been made in seven sub-chapters. Firstly, an extensive analysis of the travel agencies is made, looking back at how they operate, the services they offer and their environment (inside and outside). The use of technology is then reported and the CRS and GDS systems are analyzed. Thereafter, social networks and e-commerce are analyzed in terms of their association with travel agencies. Below, we present the influence and impact of travel agencies through the use of new online technologies. Then, there are presented the technological means that can be used by a tourist office, where they are aimed at contacting the customer. Finally, through a survey and a questionnaire distributed to different tourist offices, the results are collected and evaluated with a view to reaching conclusions and proposals regarding the optimization and survival of the particular tourism sector.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ χρήση των κοινωνικών δικτύων και των νέων τεχνολογιών στα τουριστικά γραφεία: βαθμός επιρροής και συνέπειες.el
heal.titleThe use of social networks and new technologies in travel agencies: influence and consequences.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμέσα κοινωνικής δικτύωσης, τουριστικό πρακτορείο, νέες τεχνολογίεςel
heal.keywordsocial media, tourist agency, new technologiesen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠιτσούλη, Εσθήρel
heal.advisorNamePitsouli, Esthiren
heal.advisorID.emailesthirp@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States