Show simple item record

Consumer preferences in wine products: a comparative analysis.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚαστανιώτη, Σταυρούλαel
dc.creatorΤσιρτσάκη, Χρυσούλαel
dc.creatorKastanioti, Stavroulaen
dc.creatorTsirtsaki, Chrysoulaen
dc.date.accessioned2019-05-17T07:44:37Z
dc.date.available2019-05-17T07:44:37Z
dc.date.issued2019-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9107
dc.description.abstractΗ επιλογή του οίνου που θα αγοραστεί από έναν καταναλωτή θωρείται μία αρκετά δύσκολή και περίπλοκη διαδικασία. Αυτό συμβαίνει διότι οι προτιμήσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της ευρύτερης συμπεριφοράς των καταναλωτών στην αγορά του κρασιού. Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία είναι βασισμένη σε πρωτογενή και δευτερογενή στοιχεία. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται από έρευνα αγοράς σε καταναλωτές από Χανιά και Νάουσα, τα οποία συλλέχθηκαν με τη μέθοδο των δομημένων ερωτηματολογίων. Τα ερωτηματολόγια την έρευνας φανερώνουν σαφής καταναλωτικές τάσεις όσον αφορά τα αγοραστικά κριτήρια και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.el
dc.description.abstractRedicting which wine the consumer will choose to buy is a difficult and complex process. This is because the preferences and the habits of consumers are affected by many factors. The aim of this thesis is to examine the general behaviour of consumers in the wine market. As far as the methodology is concerned, this work is based on primary and secondary elements. The primary data comes from a market survey involving consumers both from Chania and Naoussa which was collected using the structured questionnaire method. The research questionnaires clearly reveal which are the purchasing critiria and the preferences of the consumers.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΚαταναλωτικές προτιμήσεις σε προϊόντα οίνου: μια συγκριτική ανάλυση.el
dc.titleConsumer preferences in wine products: a comparative analysis.en

healMeta

heal.creatorNameΚαστανιώτη, Σταυρούλαel
heal.creatorNameΤσιρτσάκη, Χρυσούλαel
heal.creatorNameKastanioti, Stavroulaen
heal.creatorNameTsirtsaki, Chrysoulaen
heal.publicationDate2019-05-17
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9107
heal.abstractΗ επιλογή του οίνου που θα αγοραστεί από έναν καταναλωτή θωρείται μία αρκετά δύσκολή και περίπλοκη διαδικασία. Αυτό συμβαίνει διότι οι προτιμήσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της ευρύτερης συμπεριφοράς των καταναλωτών στην αγορά του κρασιού. Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία είναι βασισμένη σε πρωτογενή και δευτερογενή στοιχεία. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται από έρευνα αγοράς σε καταναλωτές από Χανιά και Νάουσα, τα οποία συλλέχθηκαν με τη μέθοδο των δομημένων ερωτηματολογίων. Τα ερωτηματολόγια την έρευνας φανερώνουν σαφής καταναλωτικές τάσεις όσον αφορά τα αγοραστικά κριτήρια και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.el
heal.abstractRedicting which wine the consumer will choose to buy is a difficult and complex process. This is because the preferences and the habits of consumers are affected by many factors. The aim of this thesis is to examine the general behaviour of consumers in the wine market. As far as the methodology is concerned, this work is based on primary and secondary elements. The primary data comes from a market survey involving consumers both from Chania and Naoussa which was collected using the structured questionnaire method. The research questionnaires clearly reveal which are the purchasing critiria and the preferences of the consumers.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΚαταναλωτικές προτιμήσεις σε προϊόντα οίνου: μια συγκριτική ανάλυση.el
heal.titleConsumer preferences in wine products: a comparative analysis.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.classificationURILCCel
heal.keywordσυμπεριφορά καταναλωτή, κρασί, οίνοςel
heal.keywordconsumer behavior, wineen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States