Εμφάνιση απλής εγγραφής

Τhe importance of the logo in branding.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαμπιτάκη, Νικολέταel
dc.creatorKampitaki, Nikoletaen
dc.date.accessioned2019-05-17T08:35:48Z
dc.date.available2019-05-17T08:35:48Z
dc.date.issued2019-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9109
dc.description.abstractΣτην οικονομία του σήμερα, οι μάρκες έρχονται αντιμέτωπες συνεχώς με μεγάλο ανταγωνισμό. Το γεγονός αυτό, δημιουργεί την ανάγκη να σχηματίσουν μία πλήρως αντιπροσωπευτική ταυτότητα, για να διαφοροποιηθούν και να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους. Ένα από τα κυριότερα οπτικά στοιχεία που αντιπροσωπεύουν την ταυτότητα μιας μάρκας, αποτελεί το λογότυπο. Η παρούσα πτυχιακή εργασία, αποσκοπεί στο να αναλύσει σε βάθος τη σημασία του λογότυπου στη διαμόρφωση της μάρκας. Πιο συγκεκριμένα, μελετάται η επιρροή του λογοτύπου στην αντίληψη των καταναλωτών, καθώς και ο ρόλος του, στην αναγνωρισιμότητα της μάρκας και γενικότερα στην διαμόρφωση της ταυτότητάς της. Έπειτα από διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας με την αξιοποίηση ερωτηματολογίου σε δείγμα Ελλήνων καταναλωτών, φαίνεται πως τα λογότυπα, επηρεάζουν σημαντικά την αναγνωρισιμότητα μιας μάρκας, προσδιορίζοντας και ενδυναμώνοντας την οπτική της ταυτότητα. Παρόλα αυτά, όπως φαίνεται, δεν αποτελούν τόσο σημαντικό κριτήριο για τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε μπορούν να επηρεάσουν τις αντιλήψεις τους.el
dc.description.abstractIn today's economy, brands are constantly confronted with great competition. This creates the need to form a fully representative identity to differentiate and increases their awareness. One of the main visual elements representing the brand identity is the logo. This diploma thesis aims to analyze in depth the importance of the logo in the forming of the brand. More specifically, it aims to analyze the impact of the logo on consumers' perceptions, as well as their role, the brand awareness and, more generally, the identity of the brand. After conducting a quantitative survey using a questionnaire on a sample of Greek consumers, it appears that the logos significantly affect brand recognition, identifying and strengthening its visual identity. However, it does not appear to be such an important criterion for consumer purchasing decisions, without that meaning that it cannot influence their perceptions.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleH σημασία του λογότυπου στη διαμόρφωση της μάρκας.el
dc.titleΤhe importance of the logo in branding.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαμπιτάκη, Νικολέταel
heal.creatorNameKampitaki, Nikoletaen
heal.publicationDate2019-05-17
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9109
heal.abstractΣτην οικονομία του σήμερα, οι μάρκες έρχονται αντιμέτωπες συνεχώς με μεγάλο ανταγωνισμό. Το γεγονός αυτό, δημιουργεί την ανάγκη να σχηματίσουν μία πλήρως αντιπροσωπευτική ταυτότητα, για να διαφοροποιηθούν και να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους. Ένα από τα κυριότερα οπτικά στοιχεία που αντιπροσωπεύουν την ταυτότητα μιας μάρκας, αποτελεί το λογότυπο. Η παρούσα πτυχιακή εργασία, αποσκοπεί στο να αναλύσει σε βάθος τη σημασία του λογότυπου στη διαμόρφωση της μάρκας. Πιο συγκεκριμένα, μελετάται η επιρροή του λογοτύπου στην αντίληψη των καταναλωτών, καθώς και ο ρόλος του, στην αναγνωρισιμότητα της μάρκας και γενικότερα στην διαμόρφωση της ταυτότητάς της. Έπειτα από διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας με την αξιοποίηση ερωτηματολογίου σε δείγμα Ελλήνων καταναλωτών, φαίνεται πως τα λογότυπα, επηρεάζουν σημαντικά την αναγνωρισιμότητα μιας μάρκας, προσδιορίζοντας και ενδυναμώνοντας την οπτική της ταυτότητα. Παρόλα αυτά, όπως φαίνεται, δεν αποτελούν τόσο σημαντικό κριτήριο για τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε μπορούν να επηρεάσουν τις αντιλήψεις τους.el
heal.abstractIn today's economy, brands are constantly confronted with great competition. This creates the need to form a fully representative identity to differentiate and increases their awareness. One of the main visual elements representing the brand identity is the logo. This diploma thesis aims to analyze in depth the importance of the logo in the forming of the brand. More specifically, it aims to analyze the impact of the logo on consumers' perceptions, as well as their role, the brand awareness and, more generally, the identity of the brand. After conducting a quantitative survey using a questionnaire on a sample of Greek consumers, it appears that the logos significantly affect brand recognition, identifying and strengthening its visual identity. However, it does not appear to be such an important criterion for consumer purchasing decisions, without that meaning that it cannot influence their perceptions.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleH σημασία του λογότυπου στη διαμόρφωση της μάρκας.el
heal.titleΤhe importance of the logo in branding.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμάρκα, λογότυπο, συμπεριφορά καταναλωτή, ταυτότητα μάρκας, μάρκετινγκ, αναγνωρισιμότηταel
heal.keywordbrand, logos, consumer behavior, brand identity, marketing, brand awarenessen
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.advisorID.emailntrihas@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States