Η χρήση των εκθεσιακών χώρων σαν εργαλείο μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων.
The use of exhibition grounds as a marketing tool for agricultural products.
View/ Open
Date
2019-05-17Author
Ταβλαδάκη, Γεωργία
Tavladaki, Georgia
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, εξετάζεται ο ρόλος των αγροτικών εκθέσεων στην
προβολή και προώθηση την αγροτικών προϊόντων. Αναλύεται o ρόλος του αγροτικού τομέα
στη Ελλάδα και λόγο της τεράστιας δυνατότητας παραγωγής, κατέχει μια μεγάλη γκάμα
προϊόντων που θα αναφερθούν στη συνέχεια αλλά και των εξαγωγών αυτών. Στην πορεία της
πτυχιακής εργασίας, θα δούμε έννοιες και ορισμούς του Μάρκετινγκ γενικά και θα
ακολουθήσει ανάπτυξη του αγροτικού μάρκετινγκ. Ακολουθούν οι αναλύσεις ,στόχοι και η
σημασία μιας εμπορικής έκθεσης καθώς και τα χαρακτηριστικά τους. Τέλος παρουσιάζεται η
ερεύνα με ερωτηματολόγια που μοιραστήκαν σε εκθέτες της 2ης αγροτικής έκθεσης
Ιεράπετρας 2017 και αναλύονται τα συμπέρασμα της πρωτογενής έρευνας και δίνονται
προτάσεις. In this draft work, the role of agricultural exhibitions towards the promotion and promotion
of agricultural products. The role of agricultural sector in Greece about the promotion
possible large range of products to be discussed in the following and the exporters. In the
subsequently of work we will give terms and definitions of marketing in general and will
follow the development of the rural marketing. Follow up analyzes objectives and
significance of a commercial exhibition and their characteristics. Ended the investigation with
questionnaire related to exhibititors of the 2rd rural exhibition in Ierapetra city and analysis
the conclusions of the prior research and proposals.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info