Εμφάνιση απλής εγγραφής

Total quality management as a tool for the competitiveness of the position of the enterprise.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤζανακάκη, Μαρίαel
dc.creatorTzanakaki, Mariaen
dc.date.accessioned2019-05-21T09:53:05Z
dc.date.available2019-05-21T09:53:05Z
dc.date.issued2019-05-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9115
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία, ασχοληθήκαμε με το θέμα της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ως εργαλείο αντιμετώπισης της ανταγωνιστικής θέσης της επιχείρησης, γίνεται χρήση των στοιχείων που συγκεντρώθηκαν ύστερα από έρευνα, μέσω ερωτηματολογίου. Το ερωτηματολόγιο αυτό, συμπλήρωσαν ελληνικές επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους της περιοχής Ηρακλείου, οι οποίες έχουν εφαρμόσει ή εφαρμόζουν συστήματα Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια και ένα παράρτημα. Τα πρώτα τρία κεφάλαια είναι θεωρητικά και αναλύουν τις έννοιες της ποιότητας, της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, τα συστήματα διασφάλισης ποιότητας και την εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ως στρατηγική για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία ιστορική αναδρομή στην ποιότητα εκεί περιγράφονται οι βασικές διαστάσεις και έννοιες της ποιότητας καθώς και οι αρχές της ΔΟΠ οι οποίες είναι η εστίαση στη διαδικασία υποστηριζόμενη από τη συνεχή βελτίωση και μάθηση, συμμετοχή και ομαδική εργασία από όλους στον οργανισμό και εστίαση στους πελάτες και στις ομάδες ενδιαφερομένων (stakeholders). Στη συνέχεια αναφέρονται οι θεωρίες και οι προσεγγίσεις σχετικές με την Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) καταλήγοντας στην επίδραση που έχει η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στις επιχειρήσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα συστήματα διασφάλισης ποιότητας όπως το ISO 9001 : 2008, το ISO 22000:2005. για την ασφάλεια τροφίμων, το ISO 14001:2004 για το περιβάλλον. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας ως στρατηγική της επιχείρησης και της διατήρησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται η παρουσίαση της έρευνας με τη σχεδίαση του ερωτηματολογίου και την επεξεργασία των αποτελεσμάτων. Η έρευνα αυτή αποτελεί συμπλήρωμα των προηγούμενων θεωρητικών κεφαλαίων αφού ασχολείται με τη Δ.Ο.Π. Και τέλος καταλήγουμε στα τελικά συμπεράσματα, που είναι συνδυασμός του θεωρητικού μέρους και των αποτελεσμάτων της έρευνας.el
dc.description.abstractOn this dissertation we had dealed with Total Quality Management as an implement,in order to enhance the competition between business establishment.Through a questionnaire we had taken under consideration the answers, which had been filled from different kind of corporations in area of Heraklion.They have been applied systems of Total Quality Management. This dissertation consists of four chapters and one annex. The first three chapters are theoritically and analyse the concept of Total Quality Management as a strategy for taking a competitive advantage. On the first chapter there is a historical flash back which refers on history of quality and describes it's significance.Also it describes the values of Total Quality Management which are the centralization of procedure supported by the constant development and training, participation, group work from every member in this organization and focus in clients and stakeholders. Moreover, theories and approaches are mentioned about Total Quality Management and what impact has that in business establishment. Second chapter refers to quality assurance such as ISO 9001 : 2008, food quality assurance such as ISO 22000:2005 and environment assurance such as ISO 14001:2004. In third chapter, Total Quality Management is being analysed as a strategy of business and how it can maintain the competitive advantage. Fourth chapter refers to presentation of research with the assist of questionnaire and the process of the results.This research is a supplement from the previous theoretical chapters because it deals with Total Quality Management. In conclusion, final results are a combination of theoretical and practical procedures of this research.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ διοίκηση ολικής ποιότητας ως εργαλείο ανταγωνιστικότητας της θέσης της επιχείρησης.el
dc.titleTotal quality management as a tool for the competitiveness of the position of the enterprise.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤζανακάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameTzanakaki, Mariaen
heal.publicationDate2019-05-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9115
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία, ασχοληθήκαμε με το θέμα της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ως εργαλείο αντιμετώπισης της ανταγωνιστικής θέσης της επιχείρησης, γίνεται χρήση των στοιχείων που συγκεντρώθηκαν ύστερα από έρευνα, μέσω ερωτηματολογίου. Το ερωτηματολόγιο αυτό, συμπλήρωσαν ελληνικές επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους της περιοχής Ηρακλείου, οι οποίες έχουν εφαρμόσει ή εφαρμόζουν συστήματα Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια και ένα παράρτημα. Τα πρώτα τρία κεφάλαια είναι θεωρητικά και αναλύουν τις έννοιες της ποιότητας, της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, τα συστήματα διασφάλισης ποιότητας και την εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ως στρατηγική για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία ιστορική αναδρομή στην ποιότητα εκεί περιγράφονται οι βασικές διαστάσεις και έννοιες της ποιότητας καθώς και οι αρχές της ΔΟΠ οι οποίες είναι η εστίαση στη διαδικασία υποστηριζόμενη από τη συνεχή βελτίωση και μάθηση, συμμετοχή και ομαδική εργασία από όλους στον οργανισμό και εστίαση στους πελάτες και στις ομάδες ενδιαφερομένων (stakeholders). Στη συνέχεια αναφέρονται οι θεωρίες και οι προσεγγίσεις σχετικές με την Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) καταλήγοντας στην επίδραση που έχει η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στις επιχειρήσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα συστήματα διασφάλισης ποιότητας όπως το ISO 9001 : 2008, το ISO 22000:2005. για την ασφάλεια τροφίμων, το ISO 14001:2004 για το περιβάλλον. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας ως στρατηγική της επιχείρησης και της διατήρησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται η παρουσίαση της έρευνας με τη σχεδίαση του ερωτηματολογίου και την επεξεργασία των αποτελεσμάτων. Η έρευνα αυτή αποτελεί συμπλήρωμα των προηγούμενων θεωρητικών κεφαλαίων αφού ασχολείται με τη Δ.Ο.Π. Και τέλος καταλήγουμε στα τελικά συμπεράσματα, που είναι συνδυασμός του θεωρητικού μέρους και των αποτελεσμάτων της έρευνας.el
heal.abstractOn this dissertation we had dealed with Total Quality Management as an implement,in order to enhance the competition between business establishment.Through a questionnaire we had taken under consideration the answers, which had been filled from different kind of corporations in area of Heraklion.They have been applied systems of Total Quality Management. This dissertation consists of four chapters and one annex. The first three chapters are theoritically and analyse the concept of Total Quality Management as a strategy for taking a competitive advantage. On the first chapter there is a historical flash back which refers on history of quality and describes it's significance.Also it describes the values of Total Quality Management which are the centralization of procedure supported by the constant development and training, participation, group work from every member in this organization and focus in clients and stakeholders. Moreover, theories and approaches are mentioned about Total Quality Management and what impact has that in business establishment. Second chapter refers to quality assurance such as ISO 9001 : 2008, food quality assurance such as ISO 22000:2005 and environment assurance such as ISO 14001:2004. In third chapter, Total Quality Management is being analysed as a strategy of business and how it can maintain the competitive advantage. Fourth chapter refers to presentation of research with the assist of questionnaire and the process of the results.This research is a supplement from the previous theoretical chapters because it deals with Total Quality Management. In conclusion, final results are a combination of theoretical and practical procedures of this research.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ διοίκηση ολικής ποιότητας ως εργαλείο ανταγωνιστικότητας της θέσης της επιχείρησης.el
heal.titleTotal quality management as a tool for the competitiveness of the position of the enterprise.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιοίκηση ολικής ποιότητας, ανταγωνιστικότητα, επιχείρησηel
heal.keywordtotal quality management, competitiveness, enterpriseen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΡομπογιαννάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameRompogiannakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailrombo@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States