Εμφάνιση απλής εγγραφής

Comparative study between graduate students of the social work department of the Technological Educational Institute of Heraklion, Crete and the pedagogical departments of preschool, primary and special education of the University of Thessaly, on the readiness to implement programs for the conduct and management of children's mourning.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουτρούπη, Ελένηel
dc.creatorΣκαλίδου, Ειρήνηel
dc.creatorKoutroupi, Elenien
dc.creatorSkalidou, Eirinien
dc.date.accessioned2019-06-24T09:28:48Z
dc.date.available2019-06-24T09:28:48Z
dc.date.issued2019-06-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9141
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αναλύει διεξοδικά το θέμα της ετοιμότητας για την υλοποίηση προγραμμάτων περιθανάτιας αγωγής και της διαχείρισης του πένθους σε παιδιά, των τελειόφοιτων φοιτητών στα τμήματα των Παιδαγωγικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, καθώς και του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης. Η εργασία χωρίζεται σε δύο ενότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν το θεωρητικό και το ερευνητικό κομμάτι του θέματος. Το θεωρητικό κομμάτι περιλαμβάνει τα τρία πρώτα κεφάλαια. Στο ερευνητικό μέρος παρουσιάζεται η έρευνα με ερωτηματολόγια κλειστού τύπου σε τελειόφοιτους των τμημάτων. Η εργασία ολοκληρώνεται με την περαιτέρω συζήτηση των αποτελεσμάτων και με την παράθεση της βιβλιογραφίας που χρησιμοποιήθηκε. Σκοπός μελέτης είναι να εξετάσει τους παράγοντες, προσωπικούς και εργασιακούς, που επηρεάζουν την ετοιμότητα των μελλοντικών κοινωνικών λειτουργών και των μελλοντικών εκπαιδευτικών λειτουργών, αφενός για να σχεδιάσουν και να πραγματοποιήσουν προγράμματα περιθανάτιας αγωγής και διαχείρισης πένθους για παιδιά και αφετέρου να διαχειριστούν λειτουργικά το πένθος των παιδιών από την απώλεια. Τα κύρια συμπεράσματα που διεξήχθησαν είναι ότι υπάρχει μια αδυναμία στη διαπαιδαγώγηση πέραν των ορίων των πανεπιστημιακών σπουδών σε θέματα διαχείρισης της απώλειας και του θανάτου. Επίσης, το μεγαλύτερο μέρος των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν βρίσκεται σε ετοιμότητα στο να διοργανώνει προγράμματα περιθανάτιας αγωγής, λόγω πολλών κατάλοιπων της σημερινής κοινωνίας, αλλά και λόγω αντιλήψεων και συναισθηματικών αδυναμιών.el
dc.description.abstractThis paper analyzes thoroughly the issue of preparedness for the implementation of programs of perjury and management of mourning in children, concerning graduate students in the Department of Pedagogics of the University of Thessaly, as well as the Department of Social Work of TEI of Crete. It is divided into two sections, which include the theoretical and research part of the subject. The theoretical part includes the first three chapters. The research section presents the research with closed-type questionnaires for graduates of the departments. The study is completed by further discussion of the results and the bibliography used. The purpose of the study is to examine factors, both personal and work, that affect the readiness of future social workers and future educators to design and implement programs of perpetual childhood education and management and to manage child mourning functionally from the loss. The main conclusions that have been made are that there is a weakness in education beyond the limits of university studies on management of loss and death. Also, most of the respondents said they are not prepared to organize programs of perjury because of many of the current society's deprivation but also because of perceptions and emotional weaknesses.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣυγκριτική μελέτη ανάμεσα στους τελειόφοιτους φοιτητές του τμήματος κοινωνικής εργασίας του ΤΕΙ Ηρακλείου Κρήτης και των παιδαγωγικών τμημάτων προσχολικής, δημοτικής και ειδικής αγωγής του πανεπιστημίου Θεσσαλίας, σχετικά με την ετοιμότητα τους για υλοποίηση προγραμμάτων περιθανάτιας αγωγής και διαχείρισης πένθους σε παιδιά.el
dc.titleComparative study between graduate students of the social work department of the Technological Educational Institute of Heraklion, Crete and the pedagogical departments of preschool, primary and special education of the University of Thessaly, on the readiness to implement programs for the conduct and management of children's mourning.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουτρούπη, Ελένηel
heal.creatorNameΣκαλίδου, Ειρήνηel
heal.creatorNameKoutroupi, Elenien
heal.creatorNameSkalidou, Eirinien
heal.publicationDate2019-06-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9141
heal.abstractΗ παρούσα εργασία αναλύει διεξοδικά το θέμα της ετοιμότητας για την υλοποίηση προγραμμάτων περιθανάτιας αγωγής και της διαχείρισης του πένθους σε παιδιά, των τελειόφοιτων φοιτητών στα τμήματα των Παιδαγωγικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, καθώς και του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης. Η εργασία χωρίζεται σε δύο ενότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν το θεωρητικό και το ερευνητικό κομμάτι του θέματος. Το θεωρητικό κομμάτι περιλαμβάνει τα τρία πρώτα κεφάλαια. Στο ερευνητικό μέρος παρουσιάζεται η έρευνα με ερωτηματολόγια κλειστού τύπου σε τελειόφοιτους των τμημάτων. Η εργασία ολοκληρώνεται με την περαιτέρω συζήτηση των αποτελεσμάτων και με την παράθεση της βιβλιογραφίας που χρησιμοποιήθηκε. Σκοπός μελέτης είναι να εξετάσει τους παράγοντες, προσωπικούς και εργασιακούς, που επηρεάζουν την ετοιμότητα των μελλοντικών κοινωνικών λειτουργών και των μελλοντικών εκπαιδευτικών λειτουργών, αφενός για να σχεδιάσουν και να πραγματοποιήσουν προγράμματα περιθανάτιας αγωγής και διαχείρισης πένθους για παιδιά και αφετέρου να διαχειριστούν λειτουργικά το πένθος των παιδιών από την απώλεια. Τα κύρια συμπεράσματα που διεξήχθησαν είναι ότι υπάρχει μια αδυναμία στη διαπαιδαγώγηση πέραν των ορίων των πανεπιστημιακών σπουδών σε θέματα διαχείρισης της απώλειας και του θανάτου. Επίσης, το μεγαλύτερο μέρος των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν βρίσκεται σε ετοιμότητα στο να διοργανώνει προγράμματα περιθανάτιας αγωγής, λόγω πολλών κατάλοιπων της σημερινής κοινωνίας, αλλά και λόγω αντιλήψεων και συναισθηματικών αδυναμιών.el
heal.abstractThis paper analyzes thoroughly the issue of preparedness for the implementation of programs of perjury and management of mourning in children, concerning graduate students in the Department of Pedagogics of the University of Thessaly, as well as the Department of Social Work of TEI of Crete. It is divided into two sections, which include the theoretical and research part of the subject. The theoretical part includes the first three chapters. The research section presents the research with closed-type questionnaires for graduates of the departments. The study is completed by further discussion of the results and the bibliography used. The purpose of the study is to examine factors, both personal and work, that affect the readiness of future social workers and future educators to design and implement programs of perpetual childhood education and management and to manage child mourning functionally from the loss. The main conclusions that have been made are that there is a weakness in education beyond the limits of university studies on management of loss and death. Also, most of the respondents said they are not prepared to organize programs of perjury because of many of the current society's deprivation but also because of perceptions and emotional weaknesses.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΣυγκριτική μελέτη ανάμεσα στους τελειόφοιτους φοιτητές του τμήματος κοινωνικής εργασίας του ΤΕΙ Ηρακλείου Κρήτης και των παιδαγωγικών τμημάτων προσχολικής, δημοτικής και ειδικής αγωγής του πανεπιστημίου Θεσσαλίας, σχετικά με την ετοιμότητα τους για υλοποίηση προγραμμάτων περιθανάτιας αγωγής και διαχείρισης πένθους σε παιδιά.el
heal.titleComparative study between graduate students of the social work department of the Technological Educational Institute of Heraklion, Crete and the pedagogical departments of preschool, primary and special education of the University of Thessaly, on the readiness to implement programs for the conduct and management of children's mourning.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordθάνατος, πένθος, απώλεια, παιδί, κοινωνικός λειτουργόςel
heal.keyworddeath, mourning, loss, child, social workeren
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠεδιώτη, Νεκταρίαel
heal.advisorNamePedioti, Nektariaen
heal.advisorID.emailpediotin@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States