Η εφαρμογή του μάρκετινγκ ως μέσο προώθησης των ξενοδοχείων πόλεως του Ηρακλείου Κρήτης.
Research about the marketing implementation in the hotels of the city of Heraklion.
Abstract
Η σημαντικότητα του ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ και η ύπαρξη μιας συντονισμένης
στρατηγικής προώθησης από ένα ξενοδοχείο είναι αδιαμφισβήτητο πόσο πολύ
μπορούν να επηρεάσουν την βιωσιμότητα ενός ξενοδοχείου. Στην Κρήτη τα
τελευταία χρόνια έχουμε δει αρκετά συντονισμένες προσπάθειες προώθησης και
παρουσία στο διαδικτυακό χώρο από τις ξενοδοχειακές μονάδες. Υπάρχουν όμως
κενά στους τρόπους προώθησης που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία στη πόλη του
Ηρακλείου. Ο κύριος στόχος αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η ανάδειξη των
επικρατέστερων τρόπων προώθησης των ξενοδοχείων της πόλης του Ηρακλείου. Για
την επίτευξη αυτού του σκοπού πραγματοποιήθηκε μια εκτενή βιβλιογραφική
επισκόπηση και έπειτα μια πρωτογενή έρευνα στα ξενοδοχεία της πόλης του
Ηρακλείου.
Το δείγμα της παρούσας εργασίας αποτελείται από 26 ξενοδοχεία που βρίσκονται
εντός της πόλης του Ηρακλείου, η συλλογή των δεδομένων έγινε μέσω
ερωτηματολογίου και οι ερωτήσεις που επιλέχθηκαν ήταν με βάση την βιβλιογραφική
επισκόπηση που είχε προηγηθεί. Όσον αφορά το στατιστικό μέρος,
πραγματοποιήθηκε περιγραφική ανάλυση τόσο για τα κυριότερα χαρακτηριστικά των
ξενοδοχείων, όσο και για τους τρόπους προώθησης που χρησιμοποιούν.
Κάποια από τα κύρια συμπεράσματα της έρευνας είναι ότι όλα τα ξενοδοχεία
χρησιμοποιούν τουλάχιστον ένα μέσο προώθησης. Επιπλέον παρατηρήθηκε ότι όλο
και περισσότερα ξενοδοχεία πλέον χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως κύριο μέσο
προώθησης.
Τέλος αξίζει να αναφερθεί ότι η έρευνα αυτή πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά
στην πόλη του Ηρακλείου και αναγνωρίζονται όχι μόνο τα μέσα προώθησης που
χρησιμοποιούνται αλλά και περιθώρια εξέλιξης της στρατηγικής προώθησης των
ξενοδοχείων. Nowadays, the importance of Hotel Marketing and a well-coordinated promotional
strategy are indisputable some major factors that affect the sustainability of a hotel.
In Crete in recent years, we have seen quite concerted efforts to promote and be
present on the Web by the Hotels. However, there is a gap regarding the promotional
ways and promotional mediums that are in use from the hotels in the city of
Heraklion. The foremost purpose of this dissertation is to highlight the most
prominent promotional strategies are in use from the hotels of Heraklion. In order to
achieve this purpose, an extensive bibliographic was carried out review additionally
with a primary survey.
The sample of the present survey consists of 26 hotels located within the city of
Heraklion. The collection of the data was done through a questionnaire and the
selected questions were based on the bibliographic review had already been done.
Regarding the statistical part, a descriptive analysis was made for the main
characteristics of the hotels but also for the promotional ways they use.
Some of the main findings of the survey are that all hotels use at least one
promotional tool. Also, more and more hotels are using the internet as a major
promotional medium.
Last but not least, it is worth mentioning that this survey was conducted for the first
time in the city of Heraklion and it shows the current promotional strategy and also
that there is room for improvement of the current promotional strategy.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info