Εμφάνιση απλής εγγραφής

Quality of tourist provision and services evaluation in Heraklion county.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔιαλεκτάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorΣτράτης, Γρηγόριοςel
dc.creatorDialektakis, Georgiosen
dc.creatorStratis, Grigoriosen
dc.date.accessioned2019-07-22T10:10:25Z
dc.date.available2019-07-22T10:10:25Z
dc.date.issued2019-07-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9186
dc.description.abstractΟ τουριστικός τομέας όπως και η τουριστική δραστηριότητα είναι αλληλένδετα, ανήκοντας σε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών που σχετίζονται με το ταξίδι, την ψυχαγωγία και τη διαμονή σε έναν προορισμό. Οι τουριστικές υπηρεσίες και ειδικότερα δε οι υπηρεσίες φιλοξενίας και αναψυχής είναι προϊόντα που σκοπό έχουν την συνολική ικανοποίηση στη τουριστική εμπειρία που επιλεγεί ο καταναλωτής και έχει ως στόχο την πλήρη ικανοποίηση του. Η ποιότητα υπηρεσιών αποτελεί το κριτήριο, το μετρό σύγκρισης για την αξιολόγηση μιας επιχείρησης που ξεκινάει από τον σχεδιασμό μιας τουριστικής εμπειρίας, τον τρόπο διάθεσης των υπηρεσιών, τον τρόπο διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού που έχει ως στόχο τη δυνατότητα δημιουργίας μιας ισχυρής εμπορικής ταυτότητας. Όλα αυτά αναζητούνται και έχουν στόχο την επίτευξη της καλύτερης ποιότητας στη παροχή υπηρεσιών διότι διανύουμε μια έντονα ανταγωνιστική τουριστική αγορά, όχι μόνο εγχώρια αλλά παγκόσμια. Η βελτίωση και ανάπτυξη της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι το κλειδί για τη δημιουργία ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτικού πακέτου ώστε να υπάρχει μια βιώσιμη διαχείριση των παρεχόμενων υπηρεσιών.el
dc.description.abstractTourism as a concept was from the ancient years. After the Second World War the tourism was developed and people started to visit other countries. Tourism in the Greek area started at the 1970’s The good weather , the great hospitality of Greek people , the natural beauty of Greece and the ancient monuments made our country quickly one of the best destination for vacations. The island of Crete Is one of the most famous destinations in Greece with over of 2.5 millions visiting the island per year. The city of Heraklion is the biggest city of Crete with approximately 300.000 residents. The tourist industry of Heraklion has grown up rapidly in order to satisfy the demands of the visitors. Many tourist choose to visit again and again the island. In this research that we made, we are analyzing the thoughts , the experience for the facilities of the town ans hotels and the services . Furthermore we are analyzing the age range of the tourists , at every age range what they are anticipating to receive as accommodation and services from the hotels ,the money they spend and at the end if they are happy with the experience, they will visit again or recommend it to others.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΠοιότητα παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου.el
dc.titleQuality of tourist provision and services evaluation in Heraklion county.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔιαλεκτάκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameΣτράτης, Γρηγόριοςel
heal.creatorNameDialektakis, Georgiosen
heal.creatorNameStratis, Grigoriosen
heal.publicationDate2019-07-22
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9186
heal.abstractΟ τουριστικός τομέας όπως και η τουριστική δραστηριότητα είναι αλληλένδετα, ανήκοντας σε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών που σχετίζονται με το ταξίδι, την ψυχαγωγία και τη διαμονή σε έναν προορισμό. Οι τουριστικές υπηρεσίες και ειδικότερα δε οι υπηρεσίες φιλοξενίας και αναψυχής είναι προϊόντα που σκοπό έχουν την συνολική ικανοποίηση στη τουριστική εμπειρία που επιλεγεί ο καταναλωτής και έχει ως στόχο την πλήρη ικανοποίηση του. Η ποιότητα υπηρεσιών αποτελεί το κριτήριο, το μετρό σύγκρισης για την αξιολόγηση μιας επιχείρησης που ξεκινάει από τον σχεδιασμό μιας τουριστικής εμπειρίας, τον τρόπο διάθεσης των υπηρεσιών, τον τρόπο διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού που έχει ως στόχο τη δυνατότητα δημιουργίας μιας ισχυρής εμπορικής ταυτότητας. Όλα αυτά αναζητούνται και έχουν στόχο την επίτευξη της καλύτερης ποιότητας στη παροχή υπηρεσιών διότι διανύουμε μια έντονα ανταγωνιστική τουριστική αγορά, όχι μόνο εγχώρια αλλά παγκόσμια. Η βελτίωση και ανάπτυξη της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι το κλειδί για τη δημιουργία ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτικού πακέτου ώστε να υπάρχει μια βιώσιμη διαχείριση των παρεχόμενων υπηρεσιών.el
heal.abstractTourism as a concept was from the ancient years. After the Second World War the tourism was developed and people started to visit other countries. Tourism in the Greek area started at the 1970’s The good weather , the great hospitality of Greek people , the natural beauty of Greece and the ancient monuments made our country quickly one of the best destination for vacations. The island of Crete Is one of the most famous destinations in Greece with over of 2.5 millions visiting the island per year. The city of Heraklion is the biggest city of Crete with approximately 300.000 residents. The tourist industry of Heraklion has grown up rapidly in order to satisfy the demands of the visitors. Many tourist choose to visit again and again the island. In this research that we made, we are analyzing the thoughts , the experience for the facilities of the town ans hotels and the services . Furthermore we are analyzing the age range of the tourists , at every age range what they are anticipating to receive as accommodation and services from the hotels ,the money they spend and at the end if they are happy with the experience, they will visit again or recommend it to others.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΠοιότητα παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου.el
heal.titleQuality of tourist provision and services evaluation in Heraklion county.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordποιότητα υπηρεσιών, τουρισμός, νομός Ηρακλείουel
heal.keywordquality of services, tourism, prefecture of Heraklionen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΡομπογιαννάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameRompogiannakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailrombo@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States