Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση ως παράγοντας διοικητικής μεταρρύθμισης.
E-government as a factor of administrative reform.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2019-08-19Συγγραφέας
Κέντρα, Αρμίσα
Kentra, Armisa
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η Ηλεκτρονική διακυβέρνηση αφορά τη χρήση των τεχνολογιών της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών στη δημόσια διοίκηση σε συνδυασμό με οργανωτικές αλλαγές και νέες δεξιότητες του προσωπικού, με σκοπό τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του κοινού, την ενδυνάμωση της δημοκρατίας και την υποστήριξη των δημόσιων πολιτικών».
Η παρούσα έρευνα αποσκοπεί να σχηματίσει ολοκληρωμένη εικόνα για το κατά πόσο οι εφαρμογές ηλεκτρονικής διακυβέρνησης αφενός αποτελούν εργαλείο στην υπηρεσία του Έλληνα πολίτη και αφετέρου αν έχουν βελτιώσει τα τελευταία έτη τον τρόπο λειτουργίας του Δημόσιου Τομέα. Σημαντικό ρόλο για την επιλογή του θέματος αποτέλεσε το γεγονός ότι οι δυσχερείς οικονομικές συνθήκες της Ελλάδας επιτάσσουν τη χρήση των εργαλείων της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε ποικίλους τομείς, προκειμένου ο Δημόσιος Τομέας να διαμορφώσει τις κατάλληλες πολιτικές για την εύρυθμη λειτουργία του, την ενίσχυση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του και τη βέλτιστη. Θεωρείται, λοιπόν, ότι η μελέτη του εν λόγω ερευνητικού ζητήματος είναι αναγκαία, κυρίως τη σημερινή εποχή. Μελετώνται ζητήματα που προκύπτουν από τη χρήση ηλεκτρονικών εφαρμογών δημόσιων υπηρεσιών, όπως οι απόψεις τους σχετικά με τα νέα δεδομένα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών, η νέα σχέση πολίτη – κράτους, τα οφέλη που οι ίδιοι αντιλαμβάνονται κα.
Τα ερευνητικά ερωτήματα που προέκυψαν σχετίζονται με το α) αν οι πολίτες γνωρίζουν την έννοια της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης εν γένει, β) αν οι πολίτες γνωρίζουν τις εφαρμογές ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην Ελλάδα και σε ποιο βαθμό τις χρησιμοποιούν, β) πώς χαρακτηρίζουν την ύπαρξη και την χρήση των εφαρμογών και γ) ποια θεωρούν τα γενικότερα πλεονεκτήματα και ποιες επιφυλάξεις έχουν, από τη χρήση τους δ) σε ποιο βαθμό πιστεύουν ότι έχουν βελτιώσει το Δημόσιο Τομέα.
E-Government refers to the use of IT and telecommunications technologies in public administration combined with organizational changes and new skills of staff to improve public service, empower democracy and support public policies.
The present study aims to provide a complete picture of whether e-government applications are a tool for Greek citizens and, on the other hand, whether they have improved public sector performance in recent years.
An important role for the selection of the issue was the fact that the difficult economic conditions in Greece require the use of e-Government tools in a variety of sectors so that the Public Sector can formulate the appropriate policies for its smooth operation and the quality of the provided services and the best.
It is therefore considered that the study of this research issue is necessary, especially in the present era. Issues that arising from the use of electronic public service applications, such as their views on new e-services, the new citizen-state relationship, benefits they perceive themselves, are being studied.
The research questions raised relate to a) whether citizens are aware of the concept of e-Government in general, b) whether citizens are aware of e-Government applications in Greece and to what extent they use it, b) how they characterize the existence and use of e- of the applications and c) what do they consider the more general advantages and what reservations they have from their use? d) to what extent they believe that the Public Sector has improved.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες