Εμφάνιση απλής εγγραφής

Neuromarketing, consumer’s psychology and the relation with digital marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΖωγοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorZogopoulou, Mariaen
dc.date.accessioned2019-09-17T10:47:07Z
dc.date.available2019-09-17T10:47:07Z
dc.date.issued2019-09-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9211
dc.description.abstractΓια δεκαετίες, τα τμήματα μάρκετινγκ των επιχειρήσεων προσπαθούσαν να κατανοήσουν τα κίνητρα πίσω από την πρόθεση αγοράς που εκφράζει ο καταναλωτής. Τι κάνει ένα προϊόν να ξεχωρίζει και να το ζητάνε όλοι; Τι σκέφτονται και αισθάνονται οι καταναλωτές καθώς έρχονται σε επαφή με ένα προϊόν ή με την εικόνα του; Στο παρελθόν, όλοι βασίζονταν σε παραδοσιακές μεθόδους έρευνας, όπως οι συζητήσεις σε επιλεγμένες ομάδες ατόμων και οι εξειδικευμένες έρευνες, για να ανακαλύψουν τις απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα και σε πολλά άλλα ακόμα. Χάρη στην πρόοδο της τεχνολογίας, υπάρχει σήμερα ένα νέο πεδίο μεθοδολογίας στο μάρκετινγκ που είναι ο τομέας του neuromarketing. Το Neuromarketing, ερευνά ποιά είναι τα συναισθήματα εκείνα που συσχετίζονται με τη λήψη αποφάσεων από τα διάφορα άτομα και χρησιμοποιεί αυτή τη γνώση για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των πολιτικών μάρκετινγκ που εφαρμόζονται (www.nmsba.com) Η εργασία αυτή έχει για στόχο να καθορίσει τι περιλαμβάνει ο τομέας του νευροµάρκετινγκ, να τον συνδέσει µε τις τεχνικές και τους στόχους του παραδοσιακού µάρκετινγκ, εστιάζοντας κυρίως στην έρευνα για τη συμπεριφορά του καταναλωτή παρουσιάζοντας τόσο θεωρητικά, όσο και πρακτικά, την συνεισφορά των τεχνικών της νευροεπιστήµης στη διαδικασία λήψης των αποφάσεων για αγορές. Αναλύοντας τα αποτελέσματα της έρευνας που τη συνοδεύει καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι το νευρομάρκετινγκ μπορεί να ξεκαθαρίσει το καθοριστικό αίτιο αποφάσεων αγοράς οι οποίες γίνονται από καταναλωτές που δεν έχουν ξεκάθαρη άποψη είτε για τους λόγους που τους κάνουν να αποφασίσουν, είτε για τις επιδράσεις που δέχονται από κάθε μορφής πηγές εξωτερικής πληροφόρησης.el
dc.description.abstractFor more than three decades, business marketing departments have been trying to understand the motives behind the consumer's intention or even decision to buy. What makes a product stand out and everyone asks for it? What do consumers think and feel as they come close with a product or image? In the past, everyone relied on traditional research methods, such as discussions with selected groups of people and specialized surveys, to find out the answers to these questions and even much more information. Today, due to the progress in technology, there is a new field of marketing methodology and this is the field of neuromarketing. Neuromarketing explores which are the emotions who are mainly associated with decision making by different individuals and uses this knowledge to improve the effectiveness of their marketing policies (www.nmsba.com) The purpose of this work is to determine what is actually the field of neuroscience, and link it to the traditional marketing techniques and objectives, focusing primarily on consumer behavior research, presenting both the theoretical and practical contributions of the neuroscience techniques in the buying decision making. Analyzing the results of the survey that follows up the study, we conclude that neuromarketing could clarify the decisive cause of market decisions made by consumers, who indeed do not have any clear vision of either the reasons they make them decide, or the influences they receive by the different sources of external information.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΝευρομάρκετινγκ, η ψυχολογία του καταναλωτή και η σχέση με το digital marketing.el
dc.titleNeuromarketing, consumer’s psychology and the relation with digital marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΖωγοπούλου, Μαρίαel
heal.creatorNameZogopoulou, Mariaen
heal.publicationDate2019-09-17
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9211
heal.abstractΓια δεκαετίες, τα τμήματα μάρκετινγκ των επιχειρήσεων προσπαθούσαν να κατανοήσουν τα κίνητρα πίσω από την πρόθεση αγοράς που εκφράζει ο καταναλωτής. Τι κάνει ένα προϊόν να ξεχωρίζει και να το ζητάνε όλοι; Τι σκέφτονται και αισθάνονται οι καταναλωτές καθώς έρχονται σε επαφή με ένα προϊόν ή με την εικόνα του; Στο παρελθόν, όλοι βασίζονταν σε παραδοσιακές μεθόδους έρευνας, όπως οι συζητήσεις σε επιλεγμένες ομάδες ατόμων και οι εξειδικευμένες έρευνες, για να ανακαλύψουν τις απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα και σε πολλά άλλα ακόμα. Χάρη στην πρόοδο της τεχνολογίας, υπάρχει σήμερα ένα νέο πεδίο μεθοδολογίας στο μάρκετινγκ που είναι ο τομέας του neuromarketing. Το Neuromarketing, ερευνά ποιά είναι τα συναισθήματα εκείνα που συσχετίζονται με τη λήψη αποφάσεων από τα διάφορα άτομα και χρησιμοποιεί αυτή τη γνώση για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των πολιτικών μάρκετινγκ που εφαρμόζονται (www.nmsba.com) Η εργασία αυτή έχει για στόχο να καθορίσει τι περιλαμβάνει ο τομέας του νευροµάρκετινγκ, να τον συνδέσει µε τις τεχνικές και τους στόχους του παραδοσιακού µάρκετινγκ, εστιάζοντας κυρίως στην έρευνα για τη συμπεριφορά του καταναλωτή παρουσιάζοντας τόσο θεωρητικά, όσο και πρακτικά, την συνεισφορά των τεχνικών της νευροεπιστήµης στη διαδικασία λήψης των αποφάσεων για αγορές. Αναλύοντας τα αποτελέσματα της έρευνας που τη συνοδεύει καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι το νευρομάρκετινγκ μπορεί να ξεκαθαρίσει το καθοριστικό αίτιο αποφάσεων αγοράς οι οποίες γίνονται από καταναλωτές που δεν έχουν ξεκάθαρη άποψη είτε για τους λόγους που τους κάνουν να αποφασίσουν, είτε για τις επιδράσεις που δέχονται από κάθε μορφής πηγές εξωτερικής πληροφόρησης.el
heal.abstractFor more than three decades, business marketing departments have been trying to understand the motives behind the consumer's intention or even decision to buy. What makes a product stand out and everyone asks for it? What do consumers think and feel as they come close with a product or image? In the past, everyone relied on traditional research methods, such as discussions with selected groups of people and specialized surveys, to find out the answers to these questions and even much more information. Today, due to the progress in technology, there is a new field of marketing methodology and this is the field of neuromarketing. Neuromarketing explores which are the emotions who are mainly associated with decision making by different individuals and uses this knowledge to improve the effectiveness of their marketing policies (www.nmsba.com) The purpose of this work is to determine what is actually the field of neuroscience, and link it to the traditional marketing techniques and objectives, focusing primarily on consumer behavior research, presenting both the theoretical and practical contributions of the neuroscience techniques in the buying decision making. Analyzing the results of the survey that follows up the study, we conclude that neuromarketing could clarify the decisive cause of market decisions made by consumers, who indeed do not have any clear vision of either the reasons they make them decide, or the influences they receive by the different sources of external information.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleΝευρομάρκετινγκ, η ψυχολογία του καταναλωτή και η σχέση με το digital marketing.el
heal.titleNeuromarketing, consumer’s psychology and the relation with digital marketing.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordκαταναλωτές, ψηφιακό μάρκετινγκ, συμπεριφορά καταναλωτή, έρευνα αγοράς, κίνητρο αγοράς, επιθυμία αγοράςel
heal.keywordconsumers, digital marketing, consumer behavior, market research, market motivation, market desire, marketeren
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States