Η στρατηγική που ακολούθησε η εταιρία Apple προς την κορυφή.
The strategy company Apple followed to the top.
Date
2019-09-26Author
Καλογιαννάκης-Κάραλης, Στυλιανός
Κομνηνός, Παναγιώτης-Μιχαήλ
Kalogiannakis-Karalis, Stylianos
Komninos, Panagiotis-Michail
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην πτυχιακή μας εργασία με τη βοήθεια σχεδιαγραμμάτων , αριθμοδεικτών και γεγονότων περιγράφουμε την πορεία την οποία η τρομερά επιτυχής εταιρία ηλεκτρονικών APPLE διέγραψε ώστε να φτάσει στην κορυφή της προτίμησης και κατά συνέχεια στην εκτίμηση του καταναλωτικού κοινού.Μέσω των εξαιρετικών προϊόντων και του αποτελεσματικού τμήμα μάρκετινγκ η APPLE κατάφερε να δημιουργήσει ένα φανατικό κοινό το οποίο είναι διατεθειμένο να δώσει πολλά εκατοντάδες δολάρια ώστε να αποκτήσει τις συσκευές του οικοσυστήματος της. In our thesis with the help of blueprints, indexes and events we describe the path that the hugely successful electronics company APPLE has achieved to reach the top of its preference and subsequently to the consumer's appreciation. Through excellent products and effective marketing, APPLE managed to create a fanatical audience that is willing to give hundreds of dollars to acquire the devices of its ecosystem.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info