Εμφάνιση απλής εγγραφής

The role of new technologies in banking marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουλούρης, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorKoulouris, Konstantinosen
dc.date.accessioned2019-10-07T07:51:19Z
dc.date.available2019-10-07T07:51:19Z
dc.date.issued2019-10-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9223
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία θα προσπαθήσει, αφού οριοθετήσει το σύγχρονο υπόδειγμα λειτουργίας των Τραπεζών, να παρουσιάσει την ποικιλία των τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών, με την οποία έρχεται σε επαφή το πελατειακό κοινό της τραπεζικής λιανικής όταν καλείται να αποφασίσει την κατάλληλη Τράπεζα για την ικανοποίηση των εκάστοτε χρηματοοικονομικών του αναγκών. Μέσα από το πνεύμα αυτής της αγοράς, που χαρακτηρίζεται από την καινοτομία και την πληθώρα των προϊόντων, καθώς και από την τεράστια ανάπτυξη της τεχνολογίας για την πληρέστερη εξυπηρέτηση των σύγχρονων πελατών, θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τις προοπτικές εκείνες, που καθορίζουν τη δημιουργία ενός ιδιαίτερα έντονου και εκτεταμένου ανταγωνισμού στην Τραπεζική Αγορά.el
dc.description.abstractThe present thesis will try to present the variety of banking products and services by bringing together the banking retail clientele when it is called upon to decide the appropriate Bank to meet their financial needs. Through the framework of this market, characterized by innovation and numerous products, and by the tremendous development of technology for the fuller service of modern customers, we will try to analyze those perspectives that influence the creation a particularly intense and widespread competition in the Banking Market.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΟ ρόλος των νέων τεχνολογιών στο τραπεζικό μάρκετινγκ.el
dc.titleThe role of new technologies in banking marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουλούρης, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameKoulouris, Konstantinosen
heal.publicationDate2019-10-07
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9223
heal.abstractΗ παρούσα εργασία θα προσπαθήσει, αφού οριοθετήσει το σύγχρονο υπόδειγμα λειτουργίας των Τραπεζών, να παρουσιάσει την ποικιλία των τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών, με την οποία έρχεται σε επαφή το πελατειακό κοινό της τραπεζικής λιανικής όταν καλείται να αποφασίσει την κατάλληλη Τράπεζα για την ικανοποίηση των εκάστοτε χρηματοοικονομικών του αναγκών. Μέσα από το πνεύμα αυτής της αγοράς, που χαρακτηρίζεται από την καινοτομία και την πληθώρα των προϊόντων, καθώς και από την τεράστια ανάπτυξη της τεχνολογίας για την πληρέστερη εξυπηρέτηση των σύγχρονων πελατών, θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τις προοπτικές εκείνες, που καθορίζουν τη δημιουργία ενός ιδιαίτερα έντονου και εκτεταμένου ανταγωνισμού στην Τραπεζική Αγορά.el
heal.abstractThe present thesis will try to present the variety of banking products and services by bringing together the banking retail clientele when it is called upon to decide the appropriate Bank to meet their financial needs. Through the framework of this market, characterized by innovation and numerous products, and by the tremendous development of technology for the fuller service of modern customers, we will try to analyze those perspectives that influence the creation a particularly intense and widespread competition in the Banking Market.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟ ρόλος των νέων τεχνολογιών στο τραπεζικό μάρκετινγκ.el
heal.titleThe role of new technologies in banking marketing.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordνέες τεχνολογίες, τραπεζικό μάρκετινγκel
heal.keywordnew technologies, bank marketingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΞανθός, Γεώργιοςel
heal.advisorNameXanthos, Georgiosen
heal.advisorID.emailxanthosg@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States