Εμφάνιση απλής εγγραφής

Growth strategies of the small-medium corporations.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒελώνη, Κωνσταντίναel
dc.creatorΖάτσε, Ειρήνηel
dc.creatorVeloni, Konstantinaen
dc.creatorZatse, Eirinien
dc.date.accessioned2019-10-18T07:25:17Z
dc.date.available2019-10-18T07:25:17Z
dc.date.issued2019-10-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9230
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι οι στρατηγικές ανάπτυξης μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Επιχειρούμε μια εισαγωγή σε έννοιες και αξίες της εταιρικής στρατηγικής, της αποστολής και του οράματος μιας επιχείρησης καθώς και τους τρόπους με τους οποίους αυτά πραγματώνονται. Στην συνέχεια, αναλύουμε διεξοδικά τις βασικότερες στρατηγικές ανάπτυξης, τόσο σε παγκόσμια κλίμακα όσο και στην ελληνική πραγματικότητα. Αναλύουμε τα αποτελέσματα ενός ερωτηματολογίου που διανεμήθηκε και συμπληρώθηκε κατά τον χειμώνα του 2017-2018 στο Ηράκλειο Κρήτης και στην Αθήνα. Τρεις βασικοί περιορισμοί της έρευνας είναι η μικρή χρονική και χωρική της επέκταση, καθώς και η χρήση μόνο λίγων δεδομένων από μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Για να αναλύσουμε τα δεδομένα, χρησιμοποιούμε μεθοδολογία της περιγραφικής στατιστικής. Τα κύρια ευρήματα της έρευνας είναι τα ακόλουθα. Το 35% των επιχειρήσεων δηλώνει αύξηση πάνω από 10% στην απασχόληση τα τελευταία 5 χρόνια, ενώ οι επιχειρήσεις δηλώνουν κατά μέσο όρο αύξηση στην κερδοφορία της τάξης του 9,7% για το ίδιο χρονικό διάστημα. Ένα ποσοστό 60% θεωρούν ότι ανταποκρίνονται «αρκετά» στις αλλαγές στο επιχειρηματικό περιβάλλον και στην καταναλωτική ζήτηση. Το 72% των επιχειρήσεων ακολουθεί κάποια στρατηγική ανάπτυξης, με πιο διαδεδομένη την ανάλυση επιχειρηματικού περιβάλλοντος και δεύτερη τον καθορισμό αντικειμενικού σκοπού. Ο πιο πιθανός λόγος της μη χρήσης στρατηγικής είναι επειδή είναι μια χρονοβόρα διαδικασία. Ένα ποσοστό 48% προσπαθεί να καθετοποιηθεί προς τα εμπρός, αναπτύσσοντας δικό του δίκτυο διανομής.el
dc.description.abstractThe scope of this Master Thesis is to study the growth strategies of the small-medium corporations. At the early chapters we introduce the basic definitions and values of the corporate strategy, of the mission and the vision of a corporation, as well as the different ways all these could be realized. We continue by analyzing in-depth the basic growth strategies that corporations use in global and national level. The main core of this Thesis is the analysis of a questionnaire given in various small-medium firms during winter 2017-2018 in the Heraklion, Crete and in Athens. Three basic limitations of this research is the narrow spatial and time frames, as well as the use of only few data from small-medium firms. To analyze the data we use methods from descriptive statistics. The main findings are the following. 35% of corporations state an increase over 10% in employment in the last 5 years, and also state, on average, a 9.7% increase in profitability. 60% of them believe that they react “well enough” in changes in the business environment and in the consumer’s preferences. 72% of the corporations participating in this questionnaire follow a business strategy, with most preferred the business environment analysis and second most preferred the determination of an objective goal. The most frequent reason for not following a strategy it is because it’s a time-consuming procedure. 48% of them are trying to forward vertically integrate, constantly trying to create and expand a retail network.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣτρατηγικές ανάπτυξης μικρομεσαίων επιχειρήσεων.el
dc.titleGrowth strategies of the small-medium corporations.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒελώνη, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameΖάτσε, Ειρήνηel
heal.creatorNameVeloni, Konstantinaen
heal.creatorNameZatse, Eirinien
heal.publicationDate2019-10-17
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9230
heal.abstractΣκοπός της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι οι στρατηγικές ανάπτυξης μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Επιχειρούμε μια εισαγωγή σε έννοιες και αξίες της εταιρικής στρατηγικής, της αποστολής και του οράματος μιας επιχείρησης καθώς και τους τρόπους με τους οποίους αυτά πραγματώνονται. Στην συνέχεια, αναλύουμε διεξοδικά τις βασικότερες στρατηγικές ανάπτυξης, τόσο σε παγκόσμια κλίμακα όσο και στην ελληνική πραγματικότητα. Αναλύουμε τα αποτελέσματα ενός ερωτηματολογίου που διανεμήθηκε και συμπληρώθηκε κατά τον χειμώνα του 2017-2018 στο Ηράκλειο Κρήτης και στην Αθήνα. Τρεις βασικοί περιορισμοί της έρευνας είναι η μικρή χρονική και χωρική της επέκταση, καθώς και η χρήση μόνο λίγων δεδομένων από μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Για να αναλύσουμε τα δεδομένα, χρησιμοποιούμε μεθοδολογία της περιγραφικής στατιστικής. Τα κύρια ευρήματα της έρευνας είναι τα ακόλουθα. Το 35% των επιχειρήσεων δηλώνει αύξηση πάνω από 10% στην απασχόληση τα τελευταία 5 χρόνια, ενώ οι επιχειρήσεις δηλώνουν κατά μέσο όρο αύξηση στην κερδοφορία της τάξης του 9,7% για το ίδιο χρονικό διάστημα. Ένα ποσοστό 60% θεωρούν ότι ανταποκρίνονται «αρκετά» στις αλλαγές στο επιχειρηματικό περιβάλλον και στην καταναλωτική ζήτηση. Το 72% των επιχειρήσεων ακολουθεί κάποια στρατηγική ανάπτυξης, με πιο διαδεδομένη την ανάλυση επιχειρηματικού περιβάλλοντος και δεύτερη τον καθορισμό αντικειμενικού σκοπού. Ο πιο πιθανός λόγος της μη χρήσης στρατηγικής είναι επειδή είναι μια χρονοβόρα διαδικασία. Ένα ποσοστό 48% προσπαθεί να καθετοποιηθεί προς τα εμπρός, αναπτύσσοντας δικό του δίκτυο διανομής.el
heal.abstractThe scope of this Master Thesis is to study the growth strategies of the small-medium corporations. At the early chapters we introduce the basic definitions and values of the corporate strategy, of the mission and the vision of a corporation, as well as the different ways all these could be realized. We continue by analyzing in-depth the basic growth strategies that corporations use in global and national level. The main core of this Thesis is the analysis of a questionnaire given in various small-medium firms during winter 2017-2018 in the Heraklion, Crete and in Athens. Three basic limitations of this research is the narrow spatial and time frames, as well as the use of only few data from small-medium firms. To analyze the data we use methods from descriptive statistics. The main findings are the following. 35% of corporations state an increase over 10% in employment in the last 5 years, and also state, on average, a 9.7% increase in profitability. 60% of them believe that they react “well enough” in changes in the business environment and in the consumer’s preferences. 72% of the corporations participating in this questionnaire follow a business strategy, with most preferred the business environment analysis and second most preferred the determination of an objective goal. The most frequent reason for not following a strategy it is because it’s a time-consuming procedure. 48% of them are trying to forward vertically integrate, constantly trying to create and expand a retail network.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΣτρατηγικές ανάπτυξης μικρομεσαίων επιχειρήσεων.el
heal.titleGrowth strategies of the small-medium corporations.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμικρομεσαία επιχείρηση, στρατηγική, καινοτομίαel
heal.keywordsmall and medium sized enterprise, strategy, innovationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρηel
heal.advisorNameTzortzaki, Alexia-Mairien
heal.advisorID.emailtzortz@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States