Σύγχρονα διαδικτυακά εργαλεία και τεχνικές για την υποστήριξη πελατών με χρήση chat και μηνυμάτων.
Modern internet tools and techniques for customer support using chat and messages.

View/ Open
Date
2019-10-29Author
Κοκολάκη, Καλλιόπη
Kokolaki, Kalliopi
Metadata
Show full item recordAbstract
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή των κυριότερων εργαλείων υποστήριξης πελατών που υπάρχουν στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον και η καταγραφή των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων τους. Ως μεθοδολογία γίνεται αρχικά χρήση της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και μετέπειτα χρήση του εργαλείου της μελέτης περίπτωσης, όπου αναλύεται ο τρόπος χρήσης της εργαλειοθήκης για την εξυπηρέτηση πελατών από τρείς εταιρίες.
Τα αποτελέσματα της εργασίας, φανερώνουν τη σημαντικότητα της υποστήριξης πελατών για κάθε είδους επιχείρηση και ταυτόχρονα την ανάγκη εισαγωγής ενός σύγχρονου εργαλείου υποστήριξης πελατών, καθώς παρουσιάζει συγκριτικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα πιο παλιά. Συμπεραίνεται μέσα από τις περιπτωσιολογικές μελέτες, πως οι επιχειρήσεις κάνουν χρήση των σύγχρονων εργαλείων υποστήριξης πελατών, αναγνωρίζοντας τα μεγάλα οφέλη τους. The purpose of this diploma thesis is to analyze the main customer support tools in the modern business environment, their advantages and disadvantages. Main methodology is the bibliographic review and the use of case study tool, which analyzes how they use the new toolbox for customer service.
The results of the research demonstrate the importance of customer support for any type of businesses and at the same time the need to introduce a modern customer support tool, as it has a comparative advantage over the older ones. It is concluded through case studies, that businesses make use of modern customer support tools, recognizing their great benefits.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info