Show simple item record

Study of consumer behavior in the transition from traditional sales to e-commerce.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚυρλάκη, Ευγενίαel
dc.creatorKyrlaki, Evgeniaen
dc.date.accessioned2020-03-26T11:00:08Z
dc.date.available2020-03-26T11:00:08Z
dc.date.issued2020-03-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9292
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία αποτελεί μια έρευνα που έχει σκοπό το ποσοστό των προτιμήσεων των καταναλωτών μεταξύ του ηλεκτρονικού εμπορίου και παραδοσιακού εμπορίου. Λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού που υπάρχει τα τελευταία χρόνια και λόγω της οικονομικής κρίσης που κυριαρχεί στην χώρα μας με αποτέλεσμα την μείωση μισθού και την αύξηση των φόρων ο καταναλωτής αρχίζει να σκέφτεται καλύτερα την κάθε του κίνηση, έτσι εγκαταλείπει τον παραδοσιακό τρόπο αγοράς και μετατοπίζεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο διότι έχει περισσότερα οφέλη, όπως μεγαλύτερη προϊοντική γκάμα εφόσον υπάρχει εύρεση πρϊόντων όπου δεν υπάρχουν στα φυσικά καταστήματα και στην εύρεση καλύτερων τιμών και προσφορών . Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας , το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια μορφή εμπορίου που παρέχει διάφορα αγαθά και υπηρεσίες που πραγματοποιείται εξ αποστάσεως με χρήση δικτύων ηλεκτρονικών υπολογιστών, δηλαδή είναι ένας μοχλός, μια προωθητική τεχνολογία στα χέρια των επιχειρήσεων που τους δίνει την δυνατότητα να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα τους στις εμπορικές συναλλαγές ,ακόμα ένα θετικό είναι ότι όλα γίνονται χωρίς να είναι αναγκαία η φυσική παρουσία των συμβαλλομένων μερών πωλητή-αγοραστή και με αυτόν τον τρόπο κερδίζει συνεχώς ένα μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών σε τοπικό αλλά και σε διεθνή επίπεδο.el
dc.description.abstractIn the present study is a survey aimed at the percentage of consumer preferences be-tween e-commerce and traditional trade. Due to the increased competition that has existed in recent years and due to the economic crisis prevailing in our country, resulting in lower salary and higher taxes, the consumer begins to think better about each move, thus abandoning the traditional way of buying and shifting to the electronic trade because it has more benefits, such as a larger product range if there are products found where there are no physical stores and finding better prices and offers. According to the research carried out in the context of the dissertation, e-commerce is a form of commerce that provides various goods and services that are carried out remotely using computer networks, that is, a lever, a promotional technology in the hands of enterprises that gives them the ability to increase their effectiveness in trade, one positive thing is that everything is done without the physical presence of the sellers-market parties and in this way gaining a large percentage of consumers at local and international level.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleMελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών στην μετάβαση από τον παραδοσιακό τρόπο πωλήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο.el
dc.titleStudy of consumer behavior in the transition from traditional sales to e-commerce.en

healMeta

heal.creatorNameΚυρλάκη, Ευγενίαel
heal.creatorNameKyrlaki, Evgeniaen
heal.publicationDate2020-03-26
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9292
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία αποτελεί μια έρευνα που έχει σκοπό το ποσοστό των προτιμήσεων των καταναλωτών μεταξύ του ηλεκτρονικού εμπορίου και παραδοσιακού εμπορίου. Λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού που υπάρχει τα τελευταία χρόνια και λόγω της οικονομικής κρίσης που κυριαρχεί στην χώρα μας με αποτέλεσμα την μείωση μισθού και την αύξηση των φόρων ο καταναλωτής αρχίζει να σκέφτεται καλύτερα την κάθε του κίνηση, έτσι εγκαταλείπει τον παραδοσιακό τρόπο αγοράς και μετατοπίζεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο διότι έχει περισσότερα οφέλη, όπως μεγαλύτερη προϊοντική γκάμα εφόσον υπάρχει εύρεση πρϊόντων όπου δεν υπάρχουν στα φυσικά καταστήματα και στην εύρεση καλύτερων τιμών και προσφορών . Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας , το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια μορφή εμπορίου που παρέχει διάφορα αγαθά και υπηρεσίες που πραγματοποιείται εξ αποστάσεως με χρήση δικτύων ηλεκτρονικών υπολογιστών, δηλαδή είναι ένας μοχλός, μια προωθητική τεχνολογία στα χέρια των επιχειρήσεων που τους δίνει την δυνατότητα να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα τους στις εμπορικές συναλλαγές ,ακόμα ένα θετικό είναι ότι όλα γίνονται χωρίς να είναι αναγκαία η φυσική παρουσία των συμβαλλομένων μερών πωλητή-αγοραστή και με αυτόν τον τρόπο κερδίζει συνεχώς ένα μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών σε τοπικό αλλά και σε διεθνή επίπεδο.el
heal.abstractIn the present study is a survey aimed at the percentage of consumer preferences be-tween e-commerce and traditional trade. Due to the increased competition that has existed in recent years and due to the economic crisis prevailing in our country, resulting in lower salary and higher taxes, the consumer begins to think better about each move, thus abandoning the traditional way of buying and shifting to the electronic trade because it has more benefits, such as a larger product range if there are products found where there are no physical stores and finding better prices and offers. According to the research carried out in the context of the dissertation, e-commerce is a form of commerce that provides various goods and services that are carried out remotely using computer networks, that is, a lever, a promotional technology in the hands of enterprises that gives them the ability to increase their effectiveness in trade, one positive thing is that everything is done without the physical presence of the sellers-market parties and in this way gaining a large percentage of consumers at local and international level.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleMελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών στην μετάβαση από τον παραδοσιακό τρόπο πωλήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο.el
heal.titleStudy of consumer behavior in the transition from traditional sales to e-commerce.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordπαραδοσιακό εμπόριο, ηλεκτρονικό εμπόριο, καταναλωτές , αγορέςel
heal.keywordtraditional trade, e-commerce , consumers, marketsen
heal.advisorNameKαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailjkapad@csd.uoc.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States