Εμφάνιση απλής εγγραφής

Vehicle driving patterns and traffic characteristics in the greater area of a Greek mid size city.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣούρμπης, Αντώνιοςel
dc.creatorSourmpis, Antoniosen
dc.date.accessioned2020-04-02T17:19:05Z
dc.date.available2020-04-02T17:19:05Z
dc.date.issued2020-04-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9321
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσης πτυχιακής εργασίας αποτελεί μια ερευνητική και αναλυτική παρουσίαση των χαρακτηριστικών που διέπουν την κίνηση των οχημάτων, όσο αφορά ειδικότερα τις εκπομπές ρύπων και τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο που συνεπάγονται. Ως συγκεκριμένο πεδίο καταγραφής και επεξεργασίας πραγματικών δεδομένων οδήγησης, επιλέχθηκε το οδικό δίκτυο της πόλης της Ζακύνθου. Συνεπώς, η εργασία αναπτύσσεται σε δυο βασικά μέρη, ένα θεωρητικό και ένα πειραματικό. Στο θεωρητικό μέρος, αρχικά, γίνεται μια προσπάθεια για προσέγγιση του περιβαλλοντικού προβλήματος, από την οπτική της ατμοσφαιρικής ρύπανσης για την οποία φέρει ευθύνη η κίνηση των οχημάτων και οι εκπομπές ρύπων που αυτή προκαλεί. Συγκεκριμένα, γίνεται μια σχετικά αναλυτική περιγραφή των ρύπων, αφού πρώτα ταξινομηθούν βάσει της προέλευσή τους, είτε από βενζινοκινητήρες είτε από πετρελαιοκινητήρες. Στη συνέχεια, γίνεται μια ανασκόπηση των περιορισμών των εκπεμπόμενων ρύπων που ισχύουν σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα (Euro) και αφορούν τις προδιαγραφές που προορίζονται τόσο για τα επιβατικά όσο και για τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Ακολούθως, παρουσιάζεται μια λεπτομερής περιγραφή των κύκλων οδήγησης. Δίνεται σημασία στην κατανόηση του τρόπου ανάπτυξης ενός κύκλου οδήγησης, πως δηλαδή ορίζεται και ταξινομείται, πως τελείται η λήψη και η επεξεργασία των αναγκαίων δεδομένων και τέλος στον τρόπο που εκπονείται. Ο κύκλος οδήγησης, ως ένα κρίσιμο εργαλείο για τον έλεγχο της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, εξετάζεται επίσης μέσω μιας βιβλιογραφικής έρευνας, όσο αφορά την πορεία εξέλιξης του με παραδείγματα ανά τον κόσμο. Στο πειραματικό μέρος, αναλύονται τα βήματα που ακολουθήθηκαν για την καταγραφή πραγματικών δεδομένων οδήγησης. Καταγράφεται η διαδρομή που πραγματοποιήθηκε στην ευρύτερη περιοχή της πόλης της Ζακύνθου και η διαδικασία επεξεργασίας των δεδομένων που λήφθηκαν με την χρήση σύγχρονης τεχνολογίας. Τέλος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα σε μορφή διαγραμμάτων και στα πρότυπα των κύκλων οδήγησης που ισχύουν, εφόσον αποτελούν το εργαλείο για την αξιολόγηση των εκπεμπόμενων ρύπων. Σκοπός είναι να συνταχθεί ένα όσο το δυνατό πιο αντιπροσωπευτικό προφίλ ταχύτητας για την κίνηση των οχημάτων στο οδικό δίκτυο της πόλης της Ζακύνθου σε πραγματικές συνθήκες.el
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is a scientific research and analysis, particularly regarding the driving characteristics of vehicles, with reference to the pollutant emissions and their environmental impacts. Road network of Zakynthos town was selected as the specific field for recording and processing real driving data. Therefore, the thesis develops in two main parts, one theoretical and one experimental. Initially, in the theoretical part, an attempt is made to approximate the environmental problem, from the perspective of air pollution, considering that the movement of vehicles and their emissions are responsible for. Specifically, a relatively detailed description of the pollutants is made, after classifying them by origin, either by gasoline or diesel engines. Follows an overview of the emission limitations in force in accordance with European standards (Euro), which refer to both passenger and light commercial vehicles. A detailed description of the driving cycles is presented below. It is important to understand how a driving cycle is developed, how it is defined and sorted, how the necessary data is received and processed, and finally how it is created. The driving cycle, as an important tool for controlling air pollution, is also examined through a bibliographical study of its evolution with examples around the world. In the experimental part, the steps that were taken to record real driving data are analyzed. It records the route taken in the area of Zakynthos town and the process of analyzing the data obtained using modern technology. Finally, the results are presented in the form of diagrams and driving cycle models, since they are the tool for assessing the emissions. The aim is to create a speed profile as representative as possible for the movement of vehicles on the road network of Zakynthos in real time. (en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜελέτη των χαρακτηριστικών κίνησης των οχημάτων για την ευρύτερη περιοχή της πόλης της Ζακύνθου.el
dc.titleVehicle driving patterns and traffic characteristics in the greater area of a Greek mid size city.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣούρμπης, Αντώνιοςel
heal.creatorNameSourmpis, Antoniosen
heal.publicationDate2020-04-02
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9321
heal.abstractΑντικείμενο της παρούσης πτυχιακής εργασίας αποτελεί μια ερευνητική και αναλυτική παρουσίαση των χαρακτηριστικών που διέπουν την κίνηση των οχημάτων, όσο αφορά ειδικότερα τις εκπομπές ρύπων και τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο που συνεπάγονται. Ως συγκεκριμένο πεδίο καταγραφής και επεξεργασίας πραγματικών δεδομένων οδήγησης, επιλέχθηκε το οδικό δίκτυο της πόλης της Ζακύνθου. Συνεπώς, η εργασία αναπτύσσεται σε δυο βασικά μέρη, ένα θεωρητικό και ένα πειραματικό. Στο θεωρητικό μέρος, αρχικά, γίνεται μια προσπάθεια για προσέγγιση του περιβαλλοντικού προβλήματος, από την οπτική της ατμοσφαιρικής ρύπανσης για την οποία φέρει ευθύνη η κίνηση των οχημάτων και οι εκπομπές ρύπων που αυτή προκαλεί. Συγκεκριμένα, γίνεται μια σχετικά αναλυτική περιγραφή των ρύπων, αφού πρώτα ταξινομηθούν βάσει της προέλευσή τους, είτε από βενζινοκινητήρες είτε από πετρελαιοκινητήρες. Στη συνέχεια, γίνεται μια ανασκόπηση των περιορισμών των εκπεμπόμενων ρύπων που ισχύουν σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα (Euro) και αφορούν τις προδιαγραφές που προορίζονται τόσο για τα επιβατικά όσο και για τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Ακολούθως, παρουσιάζεται μια λεπτομερής περιγραφή των κύκλων οδήγησης. Δίνεται σημασία στην κατανόηση του τρόπου ανάπτυξης ενός κύκλου οδήγησης, πως δηλαδή ορίζεται και ταξινομείται, πως τελείται η λήψη και η επεξεργασία των αναγκαίων δεδομένων και τέλος στον τρόπο που εκπονείται. Ο κύκλος οδήγησης, ως ένα κρίσιμο εργαλείο για τον έλεγχο της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, εξετάζεται επίσης μέσω μιας βιβλιογραφικής έρευνας, όσο αφορά την πορεία εξέλιξης του με παραδείγματα ανά τον κόσμο. Στο πειραματικό μέρος, αναλύονται τα βήματα που ακολουθήθηκαν για την καταγραφή πραγματικών δεδομένων οδήγησης. Καταγράφεται η διαδρομή που πραγματοποιήθηκε στην ευρύτερη περιοχή της πόλης της Ζακύνθου και η διαδικασία επεξεργασίας των δεδομένων που λήφθηκαν με την χρήση σύγχρονης τεχνολογίας. Τέλος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα σε μορφή διαγραμμάτων και στα πρότυπα των κύκλων οδήγησης που ισχύουν, εφόσον αποτελούν το εργαλείο για την αξιολόγηση των εκπεμπόμενων ρύπων. Σκοπός είναι να συνταχθεί ένα όσο το δυνατό πιο αντιπροσωπευτικό προφίλ ταχύτητας για την κίνηση των οχημάτων στο οδικό δίκτυο της πόλης της Ζακύνθου σε πραγματικές συνθήκες.el
heal.abstractThe purpose of this thesis is a scientific research and analysis, particularly regarding the driving characteristics of vehicles, with reference to the pollutant emissions and their environmental impacts. Road network of Zakynthos town was selected as the specific field for recording and processing real driving data. Therefore, the thesis develops in two main parts, one theoretical and one experimental. Initially, in the theoretical part, an attempt is made to approximate the environmental problem, from the perspective of air pollution, considering that the movement of vehicles and their emissions are responsible for. Specifically, a relatively detailed description of the pollutants is made, after classifying them by origin, either by gasoline or diesel engines. Follows an overview of the emission limitations in force in accordance with European standards (Euro), which refer to both passenger and light commercial vehicles. A detailed description of the driving cycles is presented below. It is important to understand how a driving cycle is developed, how it is defined and sorted, how the necessary data is received and processed, and finally how it is created. The driving cycle, as an important tool for controlling air pollution, is also examined through a bibliographical study of its evolution with examples around the world. In the experimental part, the steps that were taken to record real driving data are analyzed. It records the route taken in the area of Zakynthos town and the process of analyzing the data obtained using modern technology. Finally, the results are presented in the form of diagrams and driving cycle models, since they are the tool for assessing the emissions. The aim is to create a speed profile as representative as possible for the movement of vehicles on the road network of Zakynthos in real time. (en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΜελέτη των χαρακτηριστικών κίνησης των οχημάτων για την ευρύτερη περιοχή της πόλης της Ζακύνθου.el
heal.titleVehicle driving patterns and traffic characteristics in the greater area of a Greek mid size city.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordκύκλος οδήγησης, ατμοσφαιρική ρύπανση, ρύπανση περιβάλλοντος, όχημαel
heal.keyworddriving cycle, atmosperic pollution, environmental pollution, vehicleen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤζιράκης, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTzirakis, Evangelosen
heal.advisorID.emailvtzirakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States