Εμφάνιση απλής εγγραφής

Adoption and usage of e-business by small and medium enterprises (SMEs).

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣηφάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorSifakis, Nikolaosen
dc.date.accessioned2020-04-09T10:11:21Z
dc.date.available2020-04-09T10:11:21Z
dc.date.issued2020-04-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9347
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με στόχο να διερευνήσει τον υιοθέτηση του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από της μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται αρχικά το θεωρητικό υπόβαθρο για το ηλεκτρονικό εμπόριο, με την ανάλυση των μορφών του ηλεκτρονικού επιχειρείν, του μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου, των στόχων και των πλεονεκτημάτων του. Στο δεύτερο μέρος, η παρούσα εργασίας παρουσιάζει τη μεθοδολογία και τα αποτελέσματα πρωτογενούς έρευνας που αφορούσε την υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις του Ηρακλείου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο και διαθέτει τις βασικές διαδικτυακές υποδομές. Κυριότεροι στόχοι των επιχειρήσεων αυτών είναι η προβολή των προϊόντων.el
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to investigate how the SME’s in Heraklion, Crete, Greece adopt the e-business practices and the perspectives of e-business development. The first section of the thesis gives the theoretical back ground, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Heraklion. According to the 60 local SME’s participated in the survey, the usage of the Internet from local firms seems to be raised. The local firms have fully understand the value of e-business and they try to use the Internet as an effective marketing and business development tool.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), IPPS in MBA for Engineersen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ υιοθέτηση και η χρήση του ηλεκτρονικού επιχειρείν από της μικρομεσαίες επιχειρήσεις.el
dc.titleAdoption and usage of e-business by small and medium enterprises (SMEs).en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣηφάκης, Νικόλαοςel
heal.creatorNameSifakis, Nikolaosen
heal.publicationDate2020-04-09
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9347
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με στόχο να διερευνήσει τον υιοθέτηση του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από της μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται αρχικά το θεωρητικό υπόβαθρο για το ηλεκτρονικό εμπόριο, με την ανάλυση των μορφών του ηλεκτρονικού επιχειρείν, του μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου, των στόχων και των πλεονεκτημάτων του. Στο δεύτερο μέρος, η παρούσα εργασίας παρουσιάζει τη μεθοδολογία και τα αποτελέσματα πρωτογενούς έρευνας που αφορούσε την υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις του Ηρακλείου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο και διαθέτει τις βασικές διαδικτυακές υποδομές. Κυριότεροι στόχοι των επιχειρήσεων αυτών είναι η προβολή των προϊόντων.el
heal.abstractThe aim of this thesis is to investigate how the SME’s in Heraklion, Crete, Greece adopt the e-business practices and the perspectives of e-business development. The first section of the thesis gives the theoretical back ground, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Heraklion. According to the 60 local SME’s participated in the survey, the usage of the Internet from local firms seems to be raised. The local firms have fully understand the value of e-business and they try to use the Internet as an effective marketing and business development tool.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), IPPS in MBA for Engineersen
heal.titleΗ υιοθέτηση και η χρήση του ηλεκτρονικού επιχειρείν από της μικρομεσαίες επιχειρήσεις.el
heal.titleAdoption and usage of e-business by small and medium enterprises (SMEs).en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό επιχειρείν, μικρομεσαία επιχείρησηel
heal.keyworde-commerce, e-business, small and medium sized enterpriseen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States