Εμφάνιση απλής εγγραφής

Skills and knowledge sources for the educators of tomorrow. What academics need in a volatile and dynamic environment.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπαγιάννη, Ναταλίαel
dc.creatorPapagianni, Nataliaen
dc.date.accessioned2020-04-13T09:18:27Z
dc.date.available2020-04-13T09:18:27Z
dc.date.issued2020-04-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9361
dc.description.abstractΣτην σύγχρονη εποχή η εκπαίδευση θεωρείται ένα σοβαρό θέμα για όλα τα έθνη όχι μόνο λόγω της τεράστιας συμβολής που έχει στην οικοδόμηση του έθνους, αλλά κυρίως για την συμβολή της στην δημιουργία μιας ισχυρής ανταγωνιστικής οικονομίας. Η επαγγελματική ανάπτυξη του ακαδημαϊκού προσωπικού των ανώτατων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων θεωρείται ένας στρατηγικός στόχος, ο οποίος μπορεί να συμβάλλει στην βελτίωση της εκπαίδευσης αλλά και στην αντιμετώπιση των προκλήσεων που θέτει η «Στρατηγική 2020» προς τα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να επιβεβαιώσει και να τονίσει την σημασία που έχει το ακαδημαϊκό προσωπικό για την εύρυθμη λειτουργία ενός πανεπιστημιακού ιδρύματος, καθώς και να καταδείξει τον τρόπο με τον οποίο το ακαδημαϊκό προσωπικό μπορεί να αναπτύξει τις ικανότητες και τις δεξιότητες του για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής. Για την επίτευξη του παραπάνω σκοπού μελετήθηκε εκτενώς η «Στρατηγική 2020», οι προκλήσεις που αυτή θέτει προς τα πανεπιστημιακά ιδρύματα, καθώς και τα προβλήματα που συναντώνται στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα, διερευνήθηκε η αξιολόγηση, η εκπαίδευση και η κατάρτιση του ακαδημαϊκού προσωπικού στα ιδρύματα του εξωτερικού σε σύγκριση με την Ελλάδα. Τέλος, προτάθηκαν πρακτικές λύσεις για την ενίσχυση και την βελτίωση των δεξιοτήτων του ακαδημαϊκού προσωπικού.el
dc.description.abstractIn modern times education is considered to be a serious issue for all the nations, not only due to its immense contribution to nation' s building, but also for its contribution to the creation of a powerful and competitive economy in the world. The development of the academic staff of higher education system is considered a strategic target which can lead to the improvement of education and can help adress the challenges posed by Strategic 2020 to European universities. The purpose of this thesis is to confirm and stress the importance of the academic staff in the proper function of a university and demonstrate the way the academic staff could develop its abilities and skills, so as to cope with the challenges of modern times. In order to achieve it, Strategy 2020 has been extensively studied, the challenges that are posed to universities, and the problems run into Greece as well as in Europe. At the same time, the evaluation, education and training of the academic staff in foreign universities was investigated compared to Greece. Lastly, practical solutions were proposed in order to enhance and improve the skills of academic staff.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), IPPS in MBA for Engineersen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔεξιότητες και γνώσεις για τους εκπαιδευτικούς του αύριο. Τι χρειάζονται οι εκπαιδευτικοί σε ένα μεταβαλλόμενο και δυναμικό περιβάλλον.el
dc.titleSkills and knowledge sources for the educators of tomorrow. What academics need in a volatile and dynamic environment.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπαγιάννη, Ναταλίαel
heal.creatorNamePapagianni, Nataliaen
heal.publicationDate2020-04-12
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9361
heal.abstractΣτην σύγχρονη εποχή η εκπαίδευση θεωρείται ένα σοβαρό θέμα για όλα τα έθνη όχι μόνο λόγω της τεράστιας συμβολής που έχει στην οικοδόμηση του έθνους, αλλά κυρίως για την συμβολή της στην δημιουργία μιας ισχυρής ανταγωνιστικής οικονομίας. Η επαγγελματική ανάπτυξη του ακαδημαϊκού προσωπικού των ανώτατων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων θεωρείται ένας στρατηγικός στόχος, ο οποίος μπορεί να συμβάλλει στην βελτίωση της εκπαίδευσης αλλά και στην αντιμετώπιση των προκλήσεων που θέτει η «Στρατηγική 2020» προς τα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να επιβεβαιώσει και να τονίσει την σημασία που έχει το ακαδημαϊκό προσωπικό για την εύρυθμη λειτουργία ενός πανεπιστημιακού ιδρύματος, καθώς και να καταδείξει τον τρόπο με τον οποίο το ακαδημαϊκό προσωπικό μπορεί να αναπτύξει τις ικανότητες και τις δεξιότητες του για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής. Για την επίτευξη του παραπάνω σκοπού μελετήθηκε εκτενώς η «Στρατηγική 2020», οι προκλήσεις που αυτή θέτει προς τα πανεπιστημιακά ιδρύματα, καθώς και τα προβλήματα που συναντώνται στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα, διερευνήθηκε η αξιολόγηση, η εκπαίδευση και η κατάρτιση του ακαδημαϊκού προσωπικού στα ιδρύματα του εξωτερικού σε σύγκριση με την Ελλάδα. Τέλος, προτάθηκαν πρακτικές λύσεις για την ενίσχυση και την βελτίωση των δεξιοτήτων του ακαδημαϊκού προσωπικού.el
heal.abstractIn modern times education is considered to be a serious issue for all the nations, not only due to its immense contribution to nation' s building, but also for its contribution to the creation of a powerful and competitive economy in the world. The development of the academic staff of higher education system is considered a strategic target which can lead to the improvement of education and can help adress the challenges posed by Strategic 2020 to European universities. The purpose of this thesis is to confirm and stress the importance of the academic staff in the proper function of a university and demonstrate the way the academic staff could develop its abilities and skills, so as to cope with the challenges of modern times. In order to achieve it, Strategy 2020 has been extensively studied, the challenges that are posed to universities, and the problems run into Greece as well as in Europe. At the same time, the evaluation, education and training of the academic staff in foreign universities was investigated compared to Greece. Lastly, practical solutions were proposed in order to enhance and improve the skills of academic staff.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), IPPS in MBA for Engineersen
heal.titleΔεξιότητες και γνώσεις για τους εκπαιδευτικούς του αύριο. Τι χρειάζονται οι εκπαιδευτικοί σε ένα μεταβαλλόμενο και δυναμικό περιβάλλον.el
heal.titleSkills and knowledge sources for the educators of tomorrow. What academics need in a volatile and dynamic environment.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordεπαγγελματική εκπαίδευση, εκπαιδευτικοί, κατάρτιση, αξιολόγηση, δεξιότητεςel
heal.keywordvocational education, educators, training, evaluation, skillsen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑποστολάκης, Αλέξανδροςel
heal.advisorNameApostolakis, Alexandrosen
heal.advisorID.emailaapostolakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States