Εμφάνιση απλής εγγραφής

Customer arrival and service analysis of a bank branch.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαυράκης, Βασίλειοςel
dc.creatorMavrakis, Vasileiosen
dc.date.accessioned2020-04-16T09:35:47Z
dc.date.available2020-04-16T09:35:47Z
dc.date.issued2020-04-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9373
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας αυτής είναι η σύνθεση μιας μεθόδου για τον προσδιορισμό του κατάλληλου αριθμού τραπεζικών υπαλλήλων (ταμιών) σε οποιοδήποτε υποθετικό τραπεζικό υποκατάστημα, χρησιμοποιώντας την θεωρία ουρών αναμονής. Παρατίθενται πληροφορίες για την κατανόηση των διαδικασιών αφίξεων και εξυπηρέτησης στα τραπεζικά υποκαταστήματα και για την θεωρία ουρών αναμονής. Κατόπιν γίνεται η παρουσίαση της μεθόδου, του αρχείου excel που χρησιμοποιεί και ενδεικτικών αποτελεσμάτων για μια υποθετική μελέτη περίπτωσης τραπεζικού υποκαταστήματος. Το αποτελέσματα συγκρίνονται με την βοήθεια μεμονωμένων και συγκεντρωτικών διαγραμμάτων ενώ εξάγονται συμπεράσματα και προτάσεις για την βελτίωση της μεθόδου.el
dc.description.abstractThe purpose of this assignment is to develop a method to define the most suitable number of bank clerks for any hypothetical bank branch, using the queue theory. In the beginning there is information regarding the bank client arrivals and service at the bank branches and the queue theory. Afterwards the method and the excel program it utilizes is presented, along with numerical results for a hypothetical case study of a bank branch. The results are also shown graphically through diagrams so there can be a comparison between variations of the method. Finally conclusions are deduced about the method along with suggestions to improve it.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), IPPS in MBA for Engineersen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑνάλυση διαδικασιών αφίξεων και εξυπηρέτησης πελατών σε υποκατάστημα τράπεζας.el
dc.titleCustomer arrival and service analysis of a bank branch.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαυράκης, Βασίλειοςel
heal.creatorNameMavrakis, Vasileiosen
heal.publicationDate2020-04-13
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9373
heal.abstractΣκοπός της εργασίας αυτής είναι η σύνθεση μιας μεθόδου για τον προσδιορισμό του κατάλληλου αριθμού τραπεζικών υπαλλήλων (ταμιών) σε οποιοδήποτε υποθετικό τραπεζικό υποκατάστημα, χρησιμοποιώντας την θεωρία ουρών αναμονής. Παρατίθενται πληροφορίες για την κατανόηση των διαδικασιών αφίξεων και εξυπηρέτησης στα τραπεζικά υποκαταστήματα και για την θεωρία ουρών αναμονής. Κατόπιν γίνεται η παρουσίαση της μεθόδου, του αρχείου excel που χρησιμοποιεί και ενδεικτικών αποτελεσμάτων για μια υποθετική μελέτη περίπτωσης τραπεζικού υποκαταστήματος. Το αποτελέσματα συγκρίνονται με την βοήθεια μεμονωμένων και συγκεντρωτικών διαγραμμάτων ενώ εξάγονται συμπεράσματα και προτάσεις για την βελτίωση της μεθόδου.el
heal.abstractThe purpose of this assignment is to develop a method to define the most suitable number of bank clerks for any hypothetical bank branch, using the queue theory. In the beginning there is information regarding the bank client arrivals and service at the bank branches and the queue theory. Afterwards the method and the excel program it utilizes is presented, along with numerical results for a hypothetical case study of a bank branch. The results are also shown graphically through diagrams so there can be a comparison between variations of the method. Finally conclusions are deduced about the method along with suggestions to improve it.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), IPPS in MBA for Engineersen
heal.titleΑνάλυση διαδικασιών αφίξεων και εξυπηρέτησης πελατών σε υποκατάστημα τράπεζας.el
heal.titleCustomer arrival and service analysis of a bank branch.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordουρές αναμονής, τράπεζα, πελάτης, εξυπηρέτησηel
heal.keywordqueueing, bank, customer, assistanceen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜιχαηλίδης, Δημήτριοςel
heal.advisorNameMichailidis, Dimitriosen
heal.advisorID.emaildmcrete@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States