Εμφάνιση απλής εγγραφής

Immersive applications through virtual reality glasses.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤζιρίτας, Μάριοςel
dc.creatorTziritas, Mariosen
dc.date.accessioned2020-06-24T07:19:51Z
dc.date.available2020-06-24T07:19:51Z
dc.date.issued2020-06-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9534
dc.description.abstractΕδώ και μια δεκαετία η εικονική πραγματικότητα έχει μπει στη ζωή των ανθρώπων, αρχικά με δυσκολίες και σκεπτικισμό, αλλά πλέον όλοι έχουν έστω και μια μικρή επαφή με αυτήν. Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν και θα αναλυθούν, η αρχή της εικονικής πραγματικότητας, οι τεχνολογίες του σήμερα πάνω στην εικονική πραγματικότητα, και πως αυτή μπορεί να μπει περισσότερο στην καθημερινότητα του χρήστη μέσα από την περιήγησή του στον παγκόσμιο ιστό. Οι τεχνολογίες που θα αναλυθούν είναι αρχικά οι επιλογές που έχει το ευρύ κοινό, αν θελήσει να μπει στον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας, και πως αυτές έφτασαν να είναι στη μορφή που είναι σήμερα (HTC Vive, Oculus Rift, κ.α). Τεχνολογίες γύρω από τα τρισδιάστατα γραφικά και διαδραστικότητα, σε επίπεδο περιηγητών, που χρησιμοποιούνται σε εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας (Web3D, VRML, κ.α), όπως επίσης και διαφορετικά APIs που εξειδικεύονται σε εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας στο διαδίκτυο (ThreeJS, WebVR, κ.α).el
dc.description.abstractFor a decade now, virtual reality has come into people's lives, at first with difficulties and skepticism, but now everyone has at least a little bit of contact with it. In the present thesis will explored and analyzed the beginning of virtual reality, today's technologies on virtual reality, and how this can be further integrated into the user's daily life through the web browsing. The technologies that will be analyzed are initially the choices that the general public has, if they want to enter the world of virtual reality, and how they have come to be as they are today (HTC Vive, Oculus Rift, etc.). Technologies around 3D graphics and browser-level interactivity used in virtual reality applications (Web3D, VRML, etc.), as well different APIs that specialize in virtual reality web applications (ThreeJS, WebVR, etc.).en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΕφαρμογές εμβύθισης (Immersive) μέσω γυαλιών εικονικής πραγματικότητας.el
dc.titleImmersive applications through virtual reality glasses.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤζιρίτας, Μάριοςel
heal.creatorNameTziritas, Mariosen
heal.publicationDate2020-06-23
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9534
heal.abstractΕδώ και μια δεκαετία η εικονική πραγματικότητα έχει μπει στη ζωή των ανθρώπων, αρχικά με δυσκολίες και σκεπτικισμό, αλλά πλέον όλοι έχουν έστω και μια μικρή επαφή με αυτήν. Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν και θα αναλυθούν, η αρχή της εικονικής πραγματικότητας, οι τεχνολογίες του σήμερα πάνω στην εικονική πραγματικότητα, και πως αυτή μπορεί να μπει περισσότερο στην καθημερινότητα του χρήστη μέσα από την περιήγησή του στον παγκόσμιο ιστό. Οι τεχνολογίες που θα αναλυθούν είναι αρχικά οι επιλογές που έχει το ευρύ κοινό, αν θελήσει να μπει στον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας, και πως αυτές έφτασαν να είναι στη μορφή που είναι σήμερα (HTC Vive, Oculus Rift, κ.α). Τεχνολογίες γύρω από τα τρισδιάστατα γραφικά και διαδραστικότητα, σε επίπεδο περιηγητών, που χρησιμοποιούνται σε εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας (Web3D, VRML, κ.α), όπως επίσης και διαφορετικά APIs που εξειδικεύονται σε εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας στο διαδίκτυο (ThreeJS, WebVR, κ.α).el
heal.abstractFor a decade now, virtual reality has come into people's lives, at first with difficulties and skepticism, but now everyone has at least a little bit of contact with it. In the present thesis will explored and analyzed the beginning of virtual reality, today's technologies on virtual reality, and how this can be further integrated into the user's daily life through the web browsing. The technologies that will be analyzed are initially the choices that the general public has, if they want to enter the world of virtual reality, and how they have come to be as they are today (HTC Vive, Oculus Rift, etc.). Technologies around 3D graphics and browser-level interactivity used in virtual reality applications (Web3D, VRML, etc.), as well different APIs that specialize in virtual reality web applications (ThreeJS, WebVR, etc.).en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΕφαρμογές εμβύθισης (Immersive) μέσω γυαλιών εικονικής πραγματικότητας.el
heal.titleImmersive applications through virtual reality glasses.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordεικονική πραγματικότητα, εμβύθισηel
heal.keywordvirtual reality, immersionen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαλάμος, Αθανάσιοςel
heal.advisorNameMalamos, Athanasiosen
heal.advisorID.emailamalamos@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States