Εμφάνιση απλής εγγραφής

Multichannel recording of the National Symphony Orchestra (ERT).

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑναστασόπουλος, Ιωάννηςel
dc.creatorΓάτος, Άγγελοςel
dc.creatorAnastasopoulos, Ioannisen
dc.creatorGatos, Angelosen
dc.date.accessioned2020-09-24T10:43:31Z
dc.date.available2020-09-24T10:43:31Z
dc.date.issued2020-09-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9646
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή έχει θέμα την πολυκάναλη ηχογράφηση μιας συμφωνικής ορχήστρας, καθώς και την επεξεργασία και μίξη της. Η παρούσα πτυχιακή χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελείται από τα κεφάλαια ένα έως και πέντε, στα οποία αναγράφεται η θεωρία που υπάρχει πίσω από το πρακτικό κομμάτι της εργασίας. Το δεύτερο μέρος, απαρτίζεται από τα κεφάλαια έξι και επτά, στα οποία αναφέρεται αναλυτικά όλη η διαδικασία του πρακτικού μέρους. Στο τέλος, διατυπώνονται τα συμπεράσματα καθώς και οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε. Η εγγραφή της συμφωνικής ορχήστρας πραγματοποιήθηκε στο στούντιο Δ της ΕΡΤ. Η βασική ιδέα ήταν η ταυτόχρονη ηχογράφηση του συνόλου της ορχήστρας σε πραγματικό χρόνο, υπό την μορφή μίας συναυλίας. Επιλέξαμε εξ’ αρχής την πολυκάναλη εγγραφή του μουσικού συνόλου, η οποία με την κατάλληλη επεξεργασία θα αποδώσει το επιθυμητό ηχητικό αποτέλεσμα. Κατά την διαδικασία της εγγραφής τοποθετήσαμε αρκετά μικρόφωνα, εκ των οποίων κάποια αποσκοπούσαν στην λήψη του συνόλου της ορχήστρας ή στην λήψη του φυσικού βάθους του χώρου, ενώ τα υπόλοιπα στην εγγραφή κάποιας ομάδας οργάνων της, ή σε κάποιο συγκεκριμένο όργανό της. Για την λήψη του συνόλου της ορχήστρας χρησιμοποιήθηκαν τεχνικές ηχογράφησης με δύο μικρόφωνα (στέρεο τεχνικές), όπως η Χ-Υ τεχνική, η Α-Β spaced και η ORTF, ενώ για την λήψη των ομάδων οργάνων ή ενός μόνο οργάνου, τοποθετήθηκε από ένα μικρόφωνο, το οποίο αποσκοπούσε στην αποκλειστική λήψη αυτών ή αυτού. Για την πολυκάναλη ηχογράφηση έγινε χρήση επαγγελματικού προγράμματος επεξεργασίας ήχου (Pro Tools), το οποίο λειτουργούσε μέσω ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή, στην μνήμη του οποίου αποθηκεύτηκαν όλα τα audio wav αρχεία. Έπειτα από την διαδικασία της ηχογράφησης, πραγματοποιήθηκε η επεξεργασία και μίξη του προ-ηχογραφημένου υλικού στο στούντιο Ε της ΕΡΤ, με την χρήση του ίδιου λογισμικού software (Pro Tools). Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει την μίξη των εντάσεων, την στερεοφωνική εικόνα της ορχήστρας (Panning), την επέμβαση στις χροιές των οργάνων (Equalizer), την διαμόρφωση της δυναμικής περιοχής (Compressor) και την προσθήκη τεχνητού χώρου (Reverb). Τέλος, αφού ολοκληρώθηκε η διαδικασία της μίξης και επεξεργασίας του ήχου, ακολούθησε το στάδιο του mastering, το οποίο έγινε για την βελτίωση της στέρεο μίξης μας.el
dc.description.abstractThis project's topic is multi-channel recording of a symphony orchestra, as well as its processing and mixing. This degree division is divided into two parts. The first part consists of chapters one to five, which outline the theory behind the practical part of the work. The second part consists of chapters six and seven, which detail the whole process of the practical part. In the end, the conclusions are drawn as well as the difficulties we have encountered. The symphony orchestra was recorded in ERT Hall D. The basic idea was simultaneous recording of the whole orchestra in real time in the form of a concert. We chose from the beginning the multi-channel recording of the musical ensemble, which, with proper editing, would prove the desired sound effect. During the recording process we installed several microphones, some of which were intended to capture the whole orchestra or to capture the physical depth of the space, while others were aimed at recording a particular group of organs, or a specific organ. We used it to get the whole orchestra two-microphone recording techniques (stereo techniques), such as X-Y technique, AB-spaced and ORTF, while for the reception of instrument groups or a single instrument, it was fitted with a microphone intended to be exclusively taken or that. Multi-channel recording was made using a professional audio editing software (Pro Tools), which operated on a computer in which all audio wav files were stored. Following the recording process, pre-recorded material was processed and mixed in ERT studio E using the same software (Pro Tools), operating on a computer in which all audio wav files were stored. Following the recording process, pre-recorded material was processed and mixed in ERT studio E using the same software (Pro Tools). This process involves mixing the volumes, the stereo image of the Panning, the interference with the Equalizer, the compressor configuration and the addition of a Reverb. Finally, after the process of mixing and processing the audio was completed, followed the stage of mastering, which was done to improve our stereo mix.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΠολυκάναλη ηχογράφηση της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της Ε.Ρ.Τ.el
dc.titleMultichannel recording of the National Symphony Orchestra (ERT).en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑναστασόπουλος, Ιωάννηςel
heal.creatorNameΓάτος, Άγγελοςel
heal.creatorNameAnastasopoulos, Ioannisen
heal.creatorNameGatos, Angelosen
heal.publicationDate2020-09-24
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9646
heal.abstractΗ εργασία αυτή έχει θέμα την πολυκάναλη ηχογράφηση μιας συμφωνικής ορχήστρας, καθώς και την επεξεργασία και μίξη της. Η παρούσα πτυχιακή χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελείται από τα κεφάλαια ένα έως και πέντε, στα οποία αναγράφεται η θεωρία που υπάρχει πίσω από το πρακτικό κομμάτι της εργασίας. Το δεύτερο μέρος, απαρτίζεται από τα κεφάλαια έξι και επτά, στα οποία αναφέρεται αναλυτικά όλη η διαδικασία του πρακτικού μέρους. Στο τέλος, διατυπώνονται τα συμπεράσματα καθώς και οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε. Η εγγραφή της συμφωνικής ορχήστρας πραγματοποιήθηκε στο στούντιο Δ της ΕΡΤ. Η βασική ιδέα ήταν η ταυτόχρονη ηχογράφηση του συνόλου της ορχήστρας σε πραγματικό χρόνο, υπό την μορφή μίας συναυλίας. Επιλέξαμε εξ’ αρχής την πολυκάναλη εγγραφή του μουσικού συνόλου, η οποία με την κατάλληλη επεξεργασία θα αποδώσει το επιθυμητό ηχητικό αποτέλεσμα. Κατά την διαδικασία της εγγραφής τοποθετήσαμε αρκετά μικρόφωνα, εκ των οποίων κάποια αποσκοπούσαν στην λήψη του συνόλου της ορχήστρας ή στην λήψη του φυσικού βάθους του χώρου, ενώ τα υπόλοιπα στην εγγραφή κάποιας ομάδας οργάνων της, ή σε κάποιο συγκεκριμένο όργανό της. Για την λήψη του συνόλου της ορχήστρας χρησιμοποιήθηκαν τεχνικές ηχογράφησης με δύο μικρόφωνα (στέρεο τεχνικές), όπως η Χ-Υ τεχνική, η Α-Β spaced και η ORTF, ενώ για την λήψη των ομάδων οργάνων ή ενός μόνο οργάνου, τοποθετήθηκε από ένα μικρόφωνο, το οποίο αποσκοπούσε στην αποκλειστική λήψη αυτών ή αυτού. Για την πολυκάναλη ηχογράφηση έγινε χρήση επαγγελματικού προγράμματος επεξεργασίας ήχου (Pro Tools), το οποίο λειτουργούσε μέσω ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή, στην μνήμη του οποίου αποθηκεύτηκαν όλα τα audio wav αρχεία. Έπειτα από την διαδικασία της ηχογράφησης, πραγματοποιήθηκε η επεξεργασία και μίξη του προ-ηχογραφημένου υλικού στο στούντιο Ε της ΕΡΤ, με την χρήση του ίδιου λογισμικού software (Pro Tools). Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει την μίξη των εντάσεων, την στερεοφωνική εικόνα της ορχήστρας (Panning), την επέμβαση στις χροιές των οργάνων (Equalizer), την διαμόρφωση της δυναμικής περιοχής (Compressor) και την προσθήκη τεχνητού χώρου (Reverb). Τέλος, αφού ολοκληρώθηκε η διαδικασία της μίξης και επεξεργασίας του ήχου, ακολούθησε το στάδιο του mastering, το οποίο έγινε για την βελτίωση της στέρεο μίξης μας.el
heal.abstractThis project's topic is multi-channel recording of a symphony orchestra, as well as its processing and mixing. This degree division is divided into two parts. The first part consists of chapters one to five, which outline the theory behind the practical part of the work. The second part consists of chapters six and seven, which detail the whole process of the practical part. In the end, the conclusions are drawn as well as the difficulties we have encountered. The symphony orchestra was recorded in ERT Hall D. The basic idea was simultaneous recording of the whole orchestra in real time in the form of a concert. We chose from the beginning the multi-channel recording of the musical ensemble, which, with proper editing, would prove the desired sound effect. During the recording process we installed several microphones, some of which were intended to capture the whole orchestra or to capture the physical depth of the space, while others were aimed at recording a particular group of organs, or a specific organ. We used it to get the whole orchestra two-microphone recording techniques (stereo techniques), such as X-Y technique, AB-spaced and ORTF, while for the reception of instrument groups or a single instrument, it was fitted with a microphone intended to be exclusively taken or that. Multi-channel recording was made using a professional audio editing software (Pro Tools), which operated on a computer in which all audio wav files were stored. Following the recording process, pre-recorded material was processed and mixed in ERT studio E using the same software (Pro Tools), operating on a computer in which all audio wav files were stored. Following the recording process, pre-recorded material was processed and mixed in ERT studio E using the same software (Pro Tools). This process involves mixing the volumes, the stereo image of the Panning, the interference with the Equalizer, the compressor configuration and the addition of a Reverb. Finally, after the process of mixing and processing the audio was completed, followed the stage of mastering, which was done to improve our stereo mix.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΠολυκάναλη ηχογράφηση της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της Ε.Ρ.Τ.el
heal.titleMultichannel recording of the National Symphony Orchestra (ERT).en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordσυμφωνική ορχήστρα, μίξη, ηχογράφηση, mastering, πολυκάναλη ηχογράφησηel
heal.keywordsymphony orchestra, mixing, sound recording, mastering, multi-channel sound recordingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΞενικάκης, Δημήτριοςel
heal.advisorNameXenikakis, Dimitriosen
heal.advisorID.emaildxmt@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States