Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ενσωματωμένη πλατφόρμα για την μελέτη ασφαλούς προσπέλασης δεδομένων σε σύστημα ελέγχου κρίσιμων παραμέτρων λειτουργίας έξυπνων οχημάτων.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorVougioukalos, Ioannisen
dc.creatorΒουγιούκαλος, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2021-05-16T18:32:53Z
dc.date.available2021-05-16T18:32:53Z
dc.date.issued2021-05-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9892
dc.description.abstractIn this thesis we present an automotive engineering platform that allows designing and experimenting with security solutions for automotive networks, and more specifically CAN bus. The hardware implementation of the platform is based on Arduino Uno with the addition of the DFRobot CAN bus shield v2 which integrates an MCP2515 CAN bus controller chip and MCP2551 CAN transceiver chip. On top of this platform new protocols have been developed that support authentication, data integrity and strong defense against replay and masquerade attacks. More specifically, our open source protocol, called vatiCAN-G, extends Vetted Authenticated CAN (namely, vatiCAN protocol), designed by Stefan Nurn berger and Christian Rossow in 2016 [40], towards supporting on-the-fly secure group communication. The major components and functions used are detailed in this thesis. The platform allows further experimentation to design large scale systems to examine scalability and energy overhead of our solution. It may also integrate other nodes, such as ECUsim 2000, to create realistic scenarios by connecting “or exposing” Engine Control Units, sensors and actuators on the CAN bus.en
dc.description.abstractΗ εργασία αφορά την ανάπτυξη ενσωματωμένης πλατφόρμας που επιτρέπει τη μελέτη πρωτοκόλλων ασφαλούς προσπέλασης δεδομένων σε συστήματα που ελέγχουν κρίσιμες παραμέτρους λειτουργίας έξυπνων οχημάτων. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας υλοποιήθηκε μια πλατφόρμα που προσφέρεται για πειραματισμό σε θέματα in-vehicle security. Επίσης παράλληλα προτάθηκε και μελετήθηκε μια λύση που εξασφαλίζει αυθεντικοποίηση, ακεραιότητα δεδομένων και προστασία απο επιθέσεις επανάληψης (replay) και πλαστοπροσωπίας (masquerade). Η προτεινόμενη λύση που ονομάζεται vatiCAN-G προσφέρει επιπροσθέτως ασφαλή επικοινωνία σε ομάδες κόμβων και βασίζεται στο vatiCAN (Vetted Authenticated, CAN bus) που προτάθηκε από τους Stefan Nurnberger και Christian Rossow το 2016. Το υλικό και οι συναρτήσεις επεξηγούνται περαιτέρω στα κεφάλαια που ακολουθούν. Η υλοποίηση της πλατφόρμας βασίζεται σε Arduino Uno με επεκτάσεις DFRobots CAN bus shield V2 που παρέχουν ενσωματωμένα τσιπ α) MCP2515 που λειτουργεί σαν CAN controller (διεπαφή με το CAN δίκτυο σε επίπεδο data link) και β) MCP2551 που λειτουργεί σαν transceiver (διεπαφή με φυσικό επίπεδο). Η πλατφόρμα είναι επεκτάσιμη με άλλες συσκευές όπως το Ecusim 2000 για τη δημιουργία ρεαλιστικών σεναρίων, και προσφέρεται για τη μελέτη της επεκτασιμότητας και ενεργειακής κατανάλωσης πρωτοκόλλων ασφάλειας σε δίκτυα που αφορούν έξυπνα οχήματα.el
dc.languageΑγγλικάel
dc.languageEnglishen
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleAn embedded platform for developing data protection protocols on smart vehicles.en
dc.titleΕνσωματωμένη πλατφόρμα για την μελέτη ασφαλούς προσπέλασης δεδομένων σε σύστημα ελέγχου κρίσιμων παραμέτρων λειτουργίας έξυπνων οχημάτων.el

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameVougioukalos, Ioannisen
heal.creatorNameΒουγιούκαλος, Ιωάννηςel
heal.publicationDate2021-05-16
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9892
heal.abstractIn this thesis we present an automotive engineering platform that allows designing and experimenting with security solutions for automotive networks, and more specifically CAN bus. The hardware implementation of the platform is based on Arduino Uno with the addition of the DFRobot CAN bus shield v2 which integrates an MCP2515 CAN bus controller chip and MCP2551 CAN transceiver chip. On top of this platform new protocols have been developed that support authentication, data integrity and strong defense against replay and masquerade attacks. More specifically, our open source protocol, called vatiCAN-G, extends Vetted Authenticated CAN (namely, vatiCAN protocol), designed by Stefan Nurn berger and Christian Rossow in 2016 [40], towards supporting on-the-fly secure group communication. The major components and functions used are detailed in this thesis. The platform allows further experimentation to design large scale systems to examine scalability and energy overhead of our solution. It may also integrate other nodes, such as ECUsim 2000, to create realistic scenarios by connecting “or exposing” Engine Control Units, sensors and actuators on the CAN bus.en
heal.abstractΗ εργασία αφορά την ανάπτυξη ενσωματωμένης πλατφόρμας που επιτρέπει τη μελέτη πρωτοκόλλων ασφαλούς προσπέλασης δεδομένων σε συστήματα που ελέγχουν κρίσιμες παραμέτρους λειτουργίας έξυπνων οχημάτων. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας υλοποιήθηκε μια πλατφόρμα που προσφέρεται για πειραματισμό σε θέματα in-vehicle security. Επίσης παράλληλα προτάθηκε και μελετήθηκε μια λύση που εξασφαλίζει αυθεντικοποίηση, ακεραιότητα δεδομένων και προστασία απο επιθέσεις επανάληψης (replay) και πλαστοπροσωπίας (masquerade). Η προτεινόμενη λύση που ονομάζεται vatiCAN-G προσφέρει επιπροσθέτως ασφαλή επικοινωνία σε ομάδες κόμβων και βασίζεται στο vatiCAN (Vetted Authenticated, CAN bus) που προτάθηκε από τους Stefan Nurnberger και Christian Rossow το 2016. Το υλικό και οι συναρτήσεις επεξηγούνται περαιτέρω στα κεφάλαια που ακολουθούν. Η υλοποίηση της πλατφόρμας βασίζεται σε Arduino Uno με επεκτάσεις DFRobots CAN bus shield V2 που παρέχουν ενσωματωμένα τσιπ α) MCP2515 που λειτουργεί σαν CAN controller (διεπαφή με το CAN δίκτυο σε επίπεδο data link) και β) MCP2551 που λειτουργεί σαν transceiver (διεπαφή με φυσικό επίπεδο). Η πλατφόρμα είναι επεκτάσιμη με άλλες συσκευές όπως το Ecusim 2000 για τη δημιουργία ρεαλιστικών σεναρίων, και προσφέρεται για τη μελέτη της επεκτασιμότητας και ενεργειακής κατανάλωσης πρωτοκόλλων ασφάλειας σε δίκτυα που αφορούν έξυπνα οχήματα.el
heal.languageΑγγλικάel
heal.languageEnglishen
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleAn embedded platform for developing data protection protocols on smart vehicles.en
heal.titleΕνσωματωμένη πλατφόρμα για την μελέτη ασφαλούς προσπέλασης δεδομένων σε σύστημα ελέγχου κρίσιμων παραμέτρων λειτουργίας έξυπνων οχημάτων.el
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordembedded platform, smart car, data protection, securityen
heal.keywordενσωματωμένη πλατφόρμα, έξυπνο αυτοκίνητο, προστασία δεδομένων, ασφάλειαel
heal.accessfreeel
heal.advisorNameGrammatikakis, Miltιadisen
heal.advisorNameΓραμματικάκης, Μιλτιάδηςel
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States